اپل در حال حاضر فروش DIY SSD ارتقا کیت برای مک نرم افزار

اپل آغاز خواهد شد فروش SSD کیت برای مک نرم افزار است که اجازه می دهد تا خریداران برای اضافه کردن ذخیره سازی بی

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

اپل آغاز خواهد شد فروش SSD کیت برای مک نرم افزار است که اجازه می دهد تا خریداران برای اضافه کردن ذخیره سازی بیشتر برای بالا پایان کامپیوتر رومیزی. این کیت که اپل می گوید در آستانه باید در دسترس خواهد بود بعد امروز شامل گزینه های برای به 8TB از ذخیره سازی. که ذخیره سازی را جایگزین دستگاه های موجود SSD بنابراین این کیت واقعا طراحی شده برای خریداران که در اصل پیکربندی نرم افزار مک با کوچکتر SSD گزینه (این می تواند به عنوان کم به عنوان 256GB) به جای افرادی که در حال حاضر برداشت بزرگتر SSD و هنوز هم می خواهید برای اضافه کردن ظرفیت بیشتر.

Mac Pro صاحبان در حال حاضر می تواند گسترش ذخیره سازی خود را با خرید اجزای شخص ثالث, اما این گسترش تا به حال به استفاده از یک اسلات PCIe به جای جایگزین کردن SSD به طور مستقیم. این اولین بار است که اپل ارائه کرده است یک مقام رسمی کیت برای به روز رسانی دستگاه SSD. آن را نیز کمی تعجب آور به دیدن از اپل — حتی اگر Mac Pro یک ماشین است که به معنای گسترش و سفارشی اپل نیست و اغلب مردم را تشویق به سرهم بندی کردن با دستگاه های خود را. این کیت به معنای نصب توسط مشتری خود را. دستورالعمل در دسترس خواهد بود در اپل سایت.

اپل معرفی یکی دیگر مک ارتقاء امروز: یک GPU جدید گزینه برای 16-inch MacBook Pro. این مدل در حال حاضر ارائه می دهد ارتقاء به AMD Radeon Pro 5600M جدید بالا پایان گزینه ای است که به طور قابل توجهی گرانتر از آنچه در حال حاضر ارائه شده است. آن را در هر یک از $700 یا 800 دلار upcharge بسته به اینکه کدام لایه از MacBook Pro شما خرید. (شما هم اکنون می توانید تنظیمات 16 اینچ مدل به $6,699 از $6,099 اگر شما به انتخاب حداکثر پیکربندی سخت افزار.)

این 5600M ارتقاء بیش از AMD Radeon Pro 5500M که قبلا top-of-the-line گزینه ارائه شده در 16 اینچ مدل. هر دو واحد با 8GB حافظه اما 5600M با استفاده از سریع تر HBM2 حافظه به جای GDDR6 حافظه در 5500M. اپل می گوید که گزینه GPU جدید باید ارائه 75 درصد عملکرد سریعتر نسبت به 5500M هنگامی که پیکربندی شده با 4GB GDDR6 (که ورود به سطح گزینه بالاتر لایه پیکربندی 16-inch MacBook Pro).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن