اپل باز می شود تا شبکه خود را از اپل برای کمک به شما در پیدا کردن کاشی-مانند از دست ابزار انتقالها

اپل قصد دارد به گسترش یافتن شبکه من برای محل در دنیای واقعی دستگاه ها به شرکت های شخص ثالث, آی فون ساز اعلام ک

توسط PARINEWS در 3 تیر 1399

اپل قصد دارد به گسترش یافتن شبکه من برای محل در دنیای واقعی دستگاه ها به شرکت های شخص ثالث, آی فون ساز اعلام کرد بعد از ظهر امروز طی آن دولت از اتحادیه توسعه دهنده آدرس زیر امروز در نطق اصلی WWDC. به زودی اپل می گوید: دستگاه های سازگار — از جمله کسانی که بدون اتصال به اینترنت — خواهد بود قادر به همگام سازی به شبکه و تبدیل به locatable هنگامی که شما برای باز کردن در پیدا کردن برنامه من است. واضح ترین نامزد در اینجا این است که کاشی های محبوب ساز مربع بلوتوث انتقالها شما می توانید متصل به کیف پول خود را و یا کلید.

"معرفی یک برنامه جدید است که اجازه دهید مشتریان خود را پیدا کنید محصولات با استفاده از قدرت گسترده ای پیدا شبکه من" می خواند توسعه دهنده صفحه برای ویژگی های جدید که اپل مفصل امروز با یک پیش نمایش اسناد. "با صدها میلیون نفر از دستگاه های اپل در سراسر جهان پیشرفته end-to-end encryption و صنعت پیشرو امنیت کاربران می توانند با قرار دادن اقلام خود را در پیدا کردن برنامه من با صلح از ذهن است که حریم خصوصی خود را محافظت شده است."

پیدا کردن برنامه من در اصل به نام Find My iPhone متکی بر یک سری از سیگنال های مانند اتصال به اینترنت و GPS مجهز به خدمات محل سکونت و همچنین بلوتوث برای قرار دادن دستگاه های دست داده بر روی یک نقشه. آن بوده است پخته شده را به آی فون پس از 2017 و آن را در حال حاضر یک برنامه مادری در سراسر همه از اپل سیستم عامل ها از جمله macOS و watchOS. از قابلیت های بلوتوث است که احتمالا چگونه دستگاه بدون اتصال به اینترنت پشتیبانی خواهد شد شبیه به چگونه یاب دسته از شرکت هایی مانند کاشی تابع. اپل برای اولین بار اضافه شده پشتیبانی آفلاین برای پیدا کردن برنامه من با استفاده از بلوتوث-مجهز مش شبکه های سال گذشته است.

اپل می گوید: "کل تعامل است و پایان به پایان رمزگذاری ناشناس و بسیار دیتا و باتری کارآمد" و شرکت روشن است که "این تکنولوژی تنها در نظر گرفته شده برای استفاده تجاری و لوازم جانبی خواهد شد که توزیع شده و یا به فروش می رسد." این برنامه در دسترس خواهد بود تا پایان سال, پرسش و پاسخ می گوید و توسعه دهندگان می توانند علاقه به صورت در حال حاضر در نظر گرفته شود.

این حرکت ممکن است دست یاری به شرکت اپل در نظر دارد به زودی با رقابت در درجه اول کاشی و مختلف آن کوچکتر از رقبای آن اعلام نشده AirTags که گزارش شده است در این نسخهها کار برای برخی از زمان و کشف شده است به طور گسترده در سال های اخیر نشت. (که مشخص نیست که اپل قصد دارد تا اعلام کند اما این سقوط در آن رویداد آیفون به نظر می رسد به احتمال زیاد.)

اپل نیز رو به افزایش فشار از قانونگذاران در اروپا و آمریکا برای راه های که در آن رقابت و عصاره هزینه از توسعه دهندگان از طریق فروشگاه برنامه خود را با سیاست ها و از طریق دادن انتخابی دسترسی به برخی از امکانات سیستم عامل مانند دسترسی به NFC و جدید U1 یاب تراشه به نرم افزار خود را بدون گسترش است که دسترسی به رقبا. این برنامه جدید در حالی که این برای تلفن های موبایل زیادی مفید برای همه نوع از دستگاه های الکترونیکی مصرفی در خارج وجود دارد, ممکن است کمک به کاهش فشار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن