Apple حذف هزاران بازی از فروشگاه برنامه چینی، ناظران هشدار دهنده

با افزایش تنش بین آمریکا و چین، عملیات چینی اپل - که شامل میلیون ها نفر از مشتریان اپل و بسیاری از عملیات تولی

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

با افزایش تنش بین آمریکا و چین، عملیات چینی اپل - که شامل میلیون ها نفر از مشتریان اپل و بسیاری از عملیات تولیدی این شرکت - می تواند در معرض خطر باشد. یک گزارش جدید The Information در "اطلاعات" استدلال می کند که چین ممکن است در حال حاضر در حال بستن حفره های مورد بهره برداری اپل در سال های گذشته باشد، که با حذف اخیر هزاران برنامه از فروشگاه برنامه چینی شروع شده است. که به طور بالقوه می تواند مشکل برای آینده شرکت در کشور املا.

Apple در اوایل ماه گذشته بیش از ۴۷۰۰۰ برنامه از فروشگاه برنامه چینی کشید، به عنوان اولین گزارش شده توسط AppInChina. این حرکت غیر منتظره نبود، چرا که اپل اخیراً تغییر سیاستی را برای از بین بردن یک راه گریز که قبلاً اجازه داده بود بازی ها و بازی های پرداخت شده با خریدهای داخل برنامه فروخته شود، وضع کرد، حتی اگر هنوز منتظر تصویب تنظیم کنندگان چینی بودند.

این اولین بار نبود که اپل قوی مسلح شده بود تا تغییرات قابل توجهی در خدمات خود را در چین، یا. برای مثال، تنظیم کنندگان چینی اپل را مجبور به تعطیلی فیلم های آی بوکاستور و آی تیونز در چین در آوریل ۲۰۱۶، درست شش ماه پس از راه اندازی آن فروشگاه ها در این کشور، کرده اند.

اما تمام عملیات فروشگاه App اپل در چین نیز بستگی به یک راه گریز از خود، گزارش ادعا می کند. فروشگاه های برنامه های خارجی در چین معمولا مورد نیاز به سرمایه گذاری مشترک با یک شریک چینی است که صاحب اکثریت و اپراتور، بر اساس این گزارش، اما اپل به کار فروشگاه App خود را. Apple همچنین ظاهرا ً از اشتراک گذاری کد منبع برای iOS با چین تا کنون اجتناب کرده است، با داشتن مذاکره برای معافیت با دولت چین به این کار مجبور نیست.

اخیراً، دولت ترامپ اقدامات قابل توجهی علیه شرکت های فناوری چینی انجام داده است و این کار را برای برخی از آنها سخت تر کرده است تا در آمریکا کسب و کار انجام دهند. رئیس جمهور ترامپ اوایل ماه گذشته دستورات اجرایی صادر کرد که تیک تاک و وی چت را که متعلق به غول های فناوری چینی بایت دوسنت و تنسنت در آمریکا بود، ممنوعیت می کرد. دولت ترامپ همچنین محدودیت های مربوط به تلفن ساز چینی هوآچی را نیز تنگ کرده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن