اپل می گوید برنامه فروشگاه ایجاد $517 میلیارد دلار تجارت در سال گذشته

اپل در روز دوشنبه تبلیغ یافته های یک مطالعه جدید از اقتصادی شرکت مشاوره و تحلیل است که می گوید: App Store مسئو

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

اپل در روز دوشنبه تبلیغ یافته های یک مطالعه جدید از اقتصادی شرکت مشاوره و تحلیل است که می گوید: App Store مسئول $517 میلیارد دلار برآورد کل بیلینگز و فروش فیزیکی محصولات و خدمات و کالاهای دیجیتال در سال 2019.

از این مبلغ اپل می گوید در آن طول می کشد 30 درصد کاهش تنها $61 میلیارد دلار از فروش آن به عنوان که بخشی از کل billings که به منزله دیجیتال-تنها کالا. که شامل بزرگترین دسته بازی موبایل, به عنوان به خوبی به عنوان در برنامه خرید اشتراک و واحد فروش پرداخت می شود. در برنامه های تبلیغاتی نیز تا حد زیادی اختصاص داده شده به بازی های موبایل باعث می شود تا یکی دیگر از 45 میلیارد دلار. از هر چیز دیگری — از سوار-نقطه نرم افزار برای تحویل مواد غذایی نرم افزار برای موبایل مغازه های خرده فروشی از Best Buy و Target — ساخت باقی مانده $413 میلیارد اپل طول می کشد هیچ قطع, مطالعه می گوید.

این ارقام به طور کلی در خط با آنچه ما در مورد شرکت های با رشد سریع خدمات کسب و کار و چه مقدار از آن باعث می شود در صورت هفتگی و ماهانه از فروشگاه App. اما جالب است برای دیدن یک بتن تفکیک این دانه دانه.

چرا این اعداد به خصوص مهم برای شرکت اپل ؟ خوب این شرکت می خواهد نه فقط توسعه دهندگان بلکه تنظیم کننده به فکر می کنم از فروشگاه App به عنوان یک آلاینده اقتصاد است که در اپل کلمات "پویا و رقابتی و شکوفایی."

آی فون ساز است تنها یکی از بسیاری از شرکت های فن آوری در حال حاضر تحت یک نزدیک تر نظارتی میکروسکوپ در واشنگتن به عنوان فن آوری متمرکز نیروهای وظیفه در وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال نگاهی دقیقتر به این که آیا آمازون, اپل, Facebook, گوگل و مایکروسافت بیش از حد قدرت و بکار بردن آن در ضد رقابتی راه.

اپل به طور خاص مواجه شده است و انتقاد در طول سال به صورت اجباری خود را 30 درصد کاهش درآمد خشم از شرکت هایی که در اجرای رقابت خدمات مانند Spotify و اتهامات و حداقل یک طرح دعوی در دادگاه از توسعه دهندگان که می گویند آن را می شود در فروشگاه App مانند یک انحصار است. در مورد اپل آستین در حال اجرا دشمنی با Spotify در, اتحادیه اروپا در حال حاضر بررسی اپل پس از آن موسیقی جریان رقیب ظ رسمی آنتی تراست شکایت.

فشار اضافه به نظر می رسد که منجر به برخی از مصرف کننده ویژگی های جدید مانند Siri پشتیبانی از Spotify در. خیلی از گفتگو در اطراف اپل ارتباط با توسعه دهندگان این روزها مراکز بر این که آیا آن را تبدیل به یک دیکتاتور خیرخواه که خطرات تجاوز از آن حد و مرزی و یا به عنوان اپل آن را می بیند متقابل نیکوکار در یک همزیستی اکوسیستم.

مقررات کنار, وجود دارد برخی از چهره های جذاب در این گزارش که معافیت دسته نرم افزار توسط درآمد. این مطالعه نشان می دهد که سفر در برنامه های مانند Expedia و هواپیمایی نرم افزار موبایل مسئول تولید $57 میلیارد دلار در رزرو و فروش در حالی که سوار-نقطه برنامهها و تحویل مواد غذایی تولید 40 میلیارد دلار و 31 میلیارد دلار بود.

اما دور و بزرگترین درآمد ژنراتور به مطالعه محاسبه آنها این است که صنعت خرده فروشی تلفن همراه همتایان خود که شامل برنامه های تلفن همراه از زنجیره ای بزرگ مانند وال مارت و هدف:

از $519 میلیارد دلار در فروشگاه App اکوسیستم های پشتیبانی شده در سال 2019 این مطالعه نشان داد که فروش فیزیکی از کالا و خدمات اختصاص بیشترین سهم در $413 میلیارد. در آن دسته m-commerce برنامه های تولید شده اکثریت قریب به اتفاق از فروش و از کسانی که خرده فروشی بود که بزرگترین در $268 میلیارد. خرده فروشی نرم افزار شامل کسانی که به صورت دیجیتالی نشان دهنده آجر و ملات فروشگاه هدف و بهترین خرید و همچنین مجازی بازار است که فروش محصولات فیزیکی مانند Etsy اما شامل مواد غذایی و تحویل است که خود را در رده.

انواع دیگر از m-commerce نرم افزار در میان بزرگترین منابع فروش فیزیکی از کالا و خدمات است. برنامه های سفر از جمله Expedia و متحد اختصاص $57 میلیارد دلار است. سوار-نقطه برنامه های کاربردی از جمله Uber و Lyft تشکیل شده 40 میلیارد دلار در فروش و تحویل مواد غذایی برنامه های از جمله DoorDash و Grubhub ساخته شده تا 31 میلیارد دلار.

نیز وجود دارد یک بازی جالب جغرافیایی تفکیک است که می گوید: ما حساب برای کمتر از نیمی از کل $517 میلیارد فقط $138 میلیارد در حالی که چین منجر حدود 246 میلیارد دلار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن