اپل هشدار می دهد مشتریان خود را به لپ تاپ با یک دوربین پوشش متصل

هر چند که ممکن است اعتصاب برخی از مردم به عنوان آشکار مشاوره, اپل منتشر کرده است پشتیبانی از صفحه است که اوبام

توسط PARINEWS در 21 تیر 1399

هر چند که ممکن است اعتصاب برخی از مردم به عنوان آشکار مشاوره, اپل منتشر کرده است پشتیبانی از صفحه است که اوباما و مک بوک صاحبان نه به لپ تاپ خود را با یک دوربین پوشش در محل. آسیب مانند یک صفحه نمایش ترک خورده می تواند نتیجه با توجه به این شرکت به دلیل "فاصله بین صفحه نمایش و صفحه کلید طراحی شده است به تحمل بسیار محکم." MacRumors خال خال مشورتی که اپل ارسال شده در جولای 2nd.

کسانی که کمی پلاستیکی دوربین را پوشش می دهد با یک مکانیزم کشویی فوق العاده رایج در حال حاضر است. من به یاد داشته باشید گرفتن یکی به عنوان هدیه تعطیلات از آستانه'ثانیه پدر و مادر شرکت بورسی رسانه ها. اما آنها می تواند فاجعه طلسم برای لپ تاپ خود را روی صفحه نمایش اگر شما خاموش لپ تاپ با پوشش هنوز هم در اپل تعمیرات لپ تاپ بسیار پر هزینه است. حتی با AppleCare+ اتفاقی پوشش معافیت ارزان نیست.

به جای استفاده از یک پوشش اپل می گوید که مشتریان می توانند اعتماد سبز LED در کنار دوربین بر روی یک مک بوک پرو یا مک بوک ایر است که روشن هر زمان که دوربین فعال است. "دوربین مهندسی است به طوری که آن را نمی تواند فعال, بدون دوربین, چراغ نشانگر نیز عطف بر" اپل پشتیبانی سند می گوید. که همه به خوبی و خوب است اما گاهی اوقات آن را بسیار در مورد حفظ حریم خصوصی آن را به عنوان فقط داشتن که لایه جدایی بین شما و همکاران خود را در یک ویدئو کنفرانس; من هرگز مانند ظاهر در دوربین به طور غیر منتظره در طول که برای اولین بار از فنجان قهوه در صبح است.

اپل اذعان می کند که برخی از مردم هیچ چاره ای در این موضوع و ممکن است نیاز به استفاده از یک دوربین پوشش توسط خود کارفرما. در این موارد شرکت می گوید: پوشش همیشه باید برداشته شود قبل از بستن در لپ تاپ.

به عنوان MacRumors یادداشت شده اند وجود دارد موارد MacBook Pro با صفحه نمایش شکستن حتی زمانی که نور فشار اعمال شده به یک بسته دستگاه با متصل دوربین را پوشش میدهد. من احساس می کنم برای این فرد در ق که کرک جدید خود را, گران, 16-inch MacBook Pro.

یک نوار از نوار باید یک گزینه امن تر از یک پلاستیک سخت چوب در پوشش اگر شما به طور کامل اعتماد نور اما اپل هشدار با استفاده از هر چیزی "ضخیم تر از متوسط تکه کاغذ چاپگر (0.1 mm)" و همچنین مانع دوربین را پوشش می دهد که ترک چسب باقی مانده است.

شما همیشه می توانید بررسی کنید که کدام نرم افزار دسترسی به دوربین خود را با رفتن به تنظیمات سیستم و انتخاب امنیت و حفظ حریم خصوصی. در بخش دوربین وجود دارد, شما می توانید لغو دوربین مجوز برای هر برنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن