اپل بود در تضاد بیش از حق-به-تعمیر موضع ایمیل نشان می دهد

اپل نه همیشه شناخته شده است چه در مکان و موقعیت به راست-به-تعمیر سیاست ها و قوانین با توجه به تازگی منتشر شده

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

اپل نه همیشه شناخته شده است چه در مکان و موقعیت به راست-به-تعمیر سیاست ها و قوانین با توجه به تازگی منتشر شده ایمیل های داخلی. 2019 بحث ارائه شده به کنگره برای تحقیقات ضد تراست برجسته اپل روابط عمومی تیم مبارزه برای حفظ عمومی پیام منسجم در میان داستان های پوشش داخلی تعمیر تحولات که به ظاهر باز کردن اپل تعمیر اکوسیستم.

ایمیل مبادلات بخشی از گنجینه ای از اسناد منتشر شده آمریکا قضایی مجلس کمیته اطراف آن تحقیقات ضد تراست به Amazon, Apple, Google و Facebook. این کمیته اولین جلسه در این موضوع صورت گرفت بیش از پنج ساعت در روز گذشته با مدیران عامل همه شرکت های فن آوری تلفن از راه دور و از.

در یکی از ایمیل لری Lodes مدیر سابق شرکت ارتباطات برجسته متعدد حوادث که در آن اپل به ظاهر پشتیبانی از بیشتر گزینه های تعمیر و در حالی که به طور همزمان مخالف قوانین در کشورهای مختلف.

"در حال حاضر آن را بسیار روشن همه چیز اتفاق می افتد در یک خلاء است و به طور کلی استراتژی" Lodes نوشت: به سابق معاونت ارتباطات استیو داولینگ.

اپل سیاست های بدنام هستند در تعمیر جامعه است. مستقل ارائه دهندگان مجبور به پرداخت برای تبدیل شدن به "مجاز ارائه دهندگان خدمات" که تا سال گذشته تنها راه برای دریافت اصل اپل بخش است. حتی در حال حاضر مغازه های مستقل نمی توانند ابزار و یا قطعات به رفع تمام مسائل را با دستگاه های اپل فقط کسانی که اپل به طور خاص اجازه می دهد تا مانند صفحه نمایش و باتری رفع. در پاسخ راست-به-تعمیر طرفداران می خواهند دولت قانون که نیاز به اپل و دیگر سازندگان لوازم الکترونیکی, برای قرار دادن دفترچه راهنما آنلاین را ابزار موجود و فروش قطعات.

اپل معتقد است که آن را خطرناک برای مردم به الکترونیک و دشوار است و امنیت می تواند به خطر بیافتد اگر مستقل تعمیرگاه دسترسی به ابزار تشخیصی.

این موضوع به سر آمد و در مارس 25th, 2019, زمانی که دو iMac دفترچه راهنما قرار داده شد که از یک مترجم آزاد برای iFixit خال خال و به دنبال دهید. Lodes گفت: این شرکت فناوری محیط زیست تیم آپلود این اسناد و افراد دیگر در این شرکت می خواست آن را به پایین گرفته شده است. Lodes گفت که او و روابط عمومی تیم فکر می کنم اپل نیاز به ایجاد یک "تصمیم گیری در مورد استراتژی ما است و در برابر اجرای این جهت است."

در نهایت Lodes با اشاره به این که این شرکت را به زودی اعلام کند در صفحه اصلی خدمات تعمیر با یک شخص ثالث خدمات تعمیر.

"با یک دست ما در حال ساخت این تغییرات و از سوی دیگر به طور فعال مبارزه با حق به تعمیر قانون حرکت در 20 متحده بدون واقعی هماهنگی برای چه به روز شده سیاست می تواند مورد استفاده قرار گیرد به اهرم ما موقعیت" Lodes اشاره کرد.

چند روز بعد از آن, اولین, ایمیل, Lodes نوشت که نیویورک تایمز گزارش خبرنگار was برنامه ریزی هیئت تحریریه op-ed در مورد راست به تعمیر قانون و به استناد اپل به عنوان مثال. ایمیل های قابل توجهی نشان می دهد اختلاف نظر در مورد چگونه برای پاسخ.

"مسئله بزرگتر این است که استراتژی ما در سراسر همه از این است که معلوم نیست" نوشت: Kristin Huguet یک سخنگوی اپل. "در حال حاضر ما در حال صحبت کردن از هر دو طرف از دهان ما و هیچ کس روشن است که در آن ما به رهبری است."

اپل تعمیر سیاست است که اغلب تبلیغ به عنوان صنعت ترین مهاجم با ورود به آن از مکانیسم های فیزیکی مانند اختصاصی پیچ و قطعات که تنها مورد تایید تعمیرگاه می توانید دسترسی داشته باشید.

تا کنون راست-به-تعمیر طرفداران را تشویق به انتشار ایمیل در نظر گرفتن آنها به عنوان یک نشانه آن است که اپل ممکن است تجدید نظر در آن سخت موضع خود تعمیر. "خدمات عمومی دفترچه راهنمای مفید برای مشتریان خود" را نوشت و تعمیر گروه iFixit در یک پست طولانی. "آنها مفید برای بازیافت آنها صرفه جویی در این سیاره با گسترش محصول طول عمر و آنها فقط ساده درست انجام. آیا شما می خواهید مردم تعمیر محصولات خود را با خیال راحت ؟ سپس آنها را میآموزد که چگونه به آن را انجام دهد به راه راست."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن