'کرگیل Vijay Diwas نمادی از هند غرور و جوانی'

Air Marshal Nanda Cariappa می پردازد غنی در مراسم تجلیل از سربازان شهید مدیکری: "کارگل Vijay Diwas نمادی از هن

توسط PARINEWS در 7 مرداد 1399

Air Marshal Nanda Cariappa می پردازد غنی در مراسم تجلیل از سربازان شهید

مدیکری: "کارگل Vijay Diwas نمادی از هند غرور و جوانی. من تعظیم به سربازان که با خود سرکش, شجاعت, سوار دشمن از غیر قابل دسترس تپه کرگیل و دست تکان دادند به Tricolour وجود دارد دوباره. این کشور با افتخار از قهرمانان هند که در حال اختصاص داده شده به حفاظت از سرزمین مادری. ما به خاطر شجاعت و عزم راسخ نیروهای مسلح ما که حفاظت شده کشور ما در سال 1999 و در ادامه حمایت از ما و فداکاری خود را ادامه خواهد داد برای الهام بخشیدن به نسل" گفت: Air Marshal Kodandera Nanda Cariappa.

او در سخنرانی خود در سمت آفتابی یادبود جنگ — خانه عمومی K. S. Thimmayya — در مدیکری دیروز به مناسبت کرگیل Vijay Diwas. این رویداد سازمان یافته در میان COVID همه گیر توسط Field Marshal K. M. Cariappa و کلی Thimmayya فروم. "این است که یک ویژه و مقدس نقطه عطف در تاریخ هند نیروهای مسلح گفت: پس از گذاشتن تاج گل در Amar Jawan یادبود در سمت آفتابی.

فیلد مارشال K. M. Cariappa و کلی Thimmayya فروم جمهور Col. (retd.) Kandrathanda Subbaiah سرهنگ (retd.) Chengappa عمده (retd.) Biddanda Nanda Nanjappa و دیگران پرداخت می شود, غنی ادای احترام کردند. Ajjinanda Thamoo Poovaiah از Kodagu Ekikarana Ranga, Kokkalera Cariappa کارآفرین Arun Sukumar هندو Vedike و دیگران حاضر بودند.

Kodagu Sainik مدیر مدرسه Col. G. Kannan پرداخت ادای احترام به قهرمانان جنگ در سوریه ،

Sainik مدرسه می پردازد ادای احترام

قربانی عالی توسط شجاع سربازان هندی بود به یاد Kodagu Sainik مدرسه برادری با پرداخت ادای احترام به قهرمانان جنگ در سوریه ، اصل سرهنگ G Kannan گذاشته تاج گل. سرهنگ Col سیما Tripathi, معاون-اصل و Sqn. Ldr. R. K. دی اداری افسر نیز به یاد فداکاری.

دانشیار NCC افسران مدرسه نیز پرداخت اهدای گل و ادای احترام در یادبود. اصل خطاب به دانشجویان و تصویری به دانشجویان در مورد این رویداد و به آنها گفت که مدرسه تحت وزارت دفاع و با حمایت از دولت کارناتاکا متعهد به آماده سازی آنها را به رهبران آینده نه تنها در نیروهای دفاع اما در تمام جنبه های زندگی.

با توجه به COVID همه گیر برنامه ها و مسابقات برگزار شد آنلاین. Cdt. Amogh و تیم خود را از سایر دانشجویان انجام شده یک نقش با عنوان "Yeh Dil مرض جرب تر!" ادای احترام به سروان. Vikram Batra Param ویر چاکرا awardee از طریق ویدئو کنفرانس. آنلاین, مسابقه, پوستر-ساخت مسابقات برگزار شد و e-گواهینامه ها نیز تعلق می گیرد به برنده شدن دانشجویان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن