تامسون رویترز چهره فشار بیش از یخ قرارداد

یک گروه از تامسون رویترز سهامداران می گوید: شرکت فن آوری پایگاه داده در حال استفاده توسط اداره مهاجرت و گمرک ب

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

یک گروه از تامسون رویترز سهامداران می گوید: شرکت فن آوری پایگاه داده در حال استفاده توسط اداره مهاجرت و گمرک به "ردیابی و بازداشت مهاجران در یک مقیاس گسترده" به طور بالقوه باعث آسیب های اعتباری به شرکت.

"شرکت ها رو بررسی برای عقد قرارداد با سازمان های دولتی انجام تهمت و دولت را غیر انسانی جدایی خانواده و نامعلوم خانواده بازداشت سیاست در مرز آمریکا و مکزیک," متحده قطعنامه از میلاد دولت و خدمات اتحادیه کارکنان (BCGEU) صندوق به طور کلی و به دفاع از خود در صندوق که هر دو در بریتیش کلمبیا کانادا (تامسون رویترز مستقر در تورنتو). "سازمان ملل متحد در نظر چنین جدایی و بازداشت غیر قانونی تحت قوانین بین المللی و اعلام کرده این عمل به منزله 'خودسرانه و غیر قانونی و دخالت در زندگی خانوادگی است و نقض جدی حقوق کودک است.'"

با توجه به وضوح یخ بیش از 60 میلیون دلار در قرارداد با تامسون رویترز و آژانس متکی بر آن, پاک کردن نرم افزار در تلاش خود را برای پیگیری مهاجران مستند نشده. روشن تحکیم سوابق متعدد در سراسر پایگاه داده مانند موتور خودرو و دستگیری سوابق خدمات مراقبت های بهداشتی ارائه دهنده اطلاعات تلفن همراه ثبت و تشخیص پلاک پیشنهاد متحده است.

"سهامداران نامزدی و سرمایه نظارت هستند به همان اندازه مهم است برای BCGEU—ما سرمایه گذاری و مدیریت اعضا حق عضویت مسئولانه به منظور رشد اتحادیه ما و ما به شدت اهرم سرمایه گذاری ما به تقاضا از شرکت در این مسائل که موضوع را به اعضای ما و همه کار مردم" BCGEU جمهور استفانی اسمیت نوشت: در یک ایمیل به آستانه. "خط پایین برای ما این است که اخلاقی, فعال, روش برای سرمایه گذاری فراهم می کند نتایج برتر در بلند مدت از مالی و عدالت اجتماعی چشم انداز."

Latinx مردمی سازمان Mijente که کار کرده به فشار شرکت های فن آوری به کار با یخ, می گوید در یک پست وبلاگ که تامسون رویترز "است و نه [فقط] یک منفعل بروکر داده است که مبادرت به فروش اطلاعات شخصی به یخ" اما همچنین کمک می کند تا Department of Homeland Security division هدف مردم "با دو خودکار تجزیه و تحلیل و در خانه انسان تحلیلگران."

Jacinta گونزالس از Mijente گفت: در مصاحبه ای با The Verge که نقش کارگزاران اطلاعات مانند روشن در نظارت از مهاجران شده است نگران کننده است.

"در حالی که تامسون رویترز ساخته شده است یک نام تجاری به عنوان یک منبع خبری مورد اعتماد تعداد کمی از مردم متوجه است که اخبار عملیات تا حد زیادی تامین شده توسط این شرکت نقش به عنوان یک کارگزار داده ها برای سازمان ها مانند یخ" گونزالس گفت. او افزود که وجود دارد "عظیم خطرات" در ارتباط با کار با یخ, دست کم نه که حقوق بشر نگرانی های اطراف آژانس بازداشت مهاجران و جدایی از خانواده ها در تلاش برای ورود ما در آن مرز با مکزیک.

کانادا گروه ها می خواهند تامسون رویترز به تولید حقوق بشر در معرض خطر گزارش و آدرس "چگونه تامسون رویترز ارزیابی نقش آن در کمک به, و به طور مستقیم مرتبط به حقوق بشر اثرات توسط کاربران نهایی" و چگونه شرکت "کاهش نقش آن در کمک به نامطلوب حقوق بشر اثرات از کاربران نهایی است."

تامسون رویترز سخنگوی دیو مورن گفت: این شرکت نقش خود را به عنوان یک شهروند شرکت ها بسیار جدی است. "تامسون رویترز فراهم می کند محصولات و خدمات به بسیاری از بخش های دولت آمریکا در حمایت از حاکمیت قانون" مورن گفت: در یک ایمیل به آستانه. "ما [هستند] افتخار از کار ما با سازمان های اجرای قانون و سازمان امنیت عمومی و سهم ما به ساخت جوامع ما امن تر است."

در آن پاسخ های عمومی به سهامداران پیشنهاد این شرکت هیئت مدیره توصیه سهامداران آن را رد کند.

"هیئت معتقد است که تولید یک حقوق بشر در معرض خطر گزارش در قالب فکر توسط پیشنهاد شده است که در بهترین منافع تامسون رویترز یا سهامداران خود" پاسخ متحده است. "هیئت معتقد است که شرکت ما در حال حاضر سیاست ها و شیوه های مناسب و به اندازه کافی منعکس تامسون رویترز' تعهد به احترام به حقوق بشر است."

تامسون رویترز است که در آخرین شرکت بزرگ به صورت واکنش برای کار با یخ. در سال 2018 مایکروسافت کارکنان نوشت: نامه سرگشاده ای به مدیریت درخواست آن را به لغو هر گونه یخ های مربوط به قرارداد. آمازون برای انتقاد از گزارش فروش خود را Rekognition نرم افزار تشخیص چهره برای یخ و یخ قرارداد با مایکروسافت متعلق به Github موجب اعتراضات در میان توسعه دهندگان.

با توجه به تامسون رویترز روشن است که تنها در دسترس به "دزدگیر حرفه ای و دولت مشترکین که گواهی استفاده مجاز" ما دولت و قوانین فدرال تمام مشتریان در حال بررسی و آموزش قبل از آنها دسترسی به تامسون رویترز محصولات و باید به "گواهی خاص خود را از نظر قانونی مجاز استفاده می کند قبل از هر بار آنها به دنبال دسترسی به هر گونه اطلاعات."

این شرکت امضا قرارداد با یخ در 2015 است که در "حمایت از کار خود را در فعال تحقیقات جنایی و اولویت موارد مربوط به تهدید برای امنیت ملی و یا امنیت عمومی." مورن کاهش یافته است به ارائه اطلاعات در مورد تامسون رویترز' قرارداد با یخ.

تامسون رویترز' سالانه سهامداران جلسه در حال انجام تقریبا در این سال برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 3rd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب