جدید ایکس باکس یکی از به روز رسانی به شما اجازه می دهد سفارشی سفارش خود را راهنمای زبانه

مایکروسافت جدید Xbox One به روز رسانی به ارمغان می آورد که تعدادی از تغییرات به منوی راهنمای که به شما می دهد

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399

مایکروسافت جدید Xbox One به روز رسانی به ارمغان می آورد که تعدادی از تغییرات به منوی راهنمای که به شما می دهد دسترسی سریع به چیزهایی مانند لیست دوستان خود پیام و دستاوردهای. بزرگترین تغییر این است که شما هم اکنون می توانید دوباره مرتب خود را راهنمای زبانه که باید آن را آسان تر برای سفارشی کردن راهنمای شما در راه است که برای شما بهتر است. مایکروسافت اولین پیش نمایش این راهنمای جدید در ماه آوریل است.

به روز شده در راهنمای جدید به طور پیش فرض چپ به راست نظم و کمتر زبانه است که تحکیم برخی از ویژگی های. جدید "احزاب و نوشته ها" تب قرار می دهد احزاب دعوت و پیام به همان برگه به عنوان مثال. و اگر شما می خواهید برای سفارشی کردن منظور از زبانه خود را, شما می توانید با انتخاب گزینه "سفارشی راهنمای زبانه" در "Profile & سیستم" منو.

شما می توانید یک نگاه در برخی از جدید راهنمای زبانه ها در این گالری:

مایکروسافت نیز به روز شده در Xbox Live جامعه صفحه تقسیم آن به چهار کانال: اشتراک گذاشته شده توسط دوستان, رسمی, پست, از, بازی, باشگاه, فعالیت ها و محبوب ترین ها در ایکس باکس زنده. این به روز رسانی همچنین به شما می دهد راه های جدید برای فیلتر کردن مجموعه بازی خود را و شما نشان می دهد زندگی می کنند عکسها در حالی که شما در حال دیدن سایت از طریق میکسر جریان است.

تغییرات آمده که مایکروسافت آماده برای راه اندازی ایکس باکس سری X این تعطیلات. مایکروسافت نشان نداده کردن کامل ایکس باکس سری X داشبورد فقط رتبهدهی نشده است, اما در چند بازی فکری, به نظر می رسد بسیار شبیه به آنچه در دسترس بر روی ایکس باکس یکی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن