FCC تعیین, Huawei, ZTE به عنوان خطرات برای امنیت ملی

در روز سه شنبه کمیسیون ارتباطات فدرال رسما تعیین شده شرکت Huawei و ZTE را به عنوان تهدید برای امنیت ملی است. "

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

در روز سه شنبه کمیسیون ارتباطات فدرال رسما تعیین شده شرکت Huawei و ZTE را به عنوان تهدید برای امنیت ملی است.

"امروز با دستور و بر اساس وزن قریب به اتفاق از شواهد این اداره تعیین شده Huawei و ZTE را به عنوان ملی خطرات امنیتی به امریکا ارتباطات شبکه — و به ما 5G آینده" FCC رئیس Ajit Pai گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه. "هر دو شرکت دارای روابط نزدیک به حزب کمونیست چین و چین دستگاه نظامی و هر دو شرکت به طور گسترده موضوع به قانون الزام آنها به همکاری با این کشور سرویس های اطلاعاتی."

با تعیین Huawei و ZTE را به عنوان تهدید برای امنیت ملی آمریکا FCC میله ارائه دهندگان خدمات مخابراتی با استفاده از دولت پول یارانه از طریق $8.3 میلیارد دلار در صندوق خدمات جهانی برای خرید تجهیزات از این شرکت ها برای شبکه های خود را. FCC رای دادند به اتفاق آرا به بلوک مخابرات با استفاده از بودجه فدرال برای خرید تجهیزات از Huawei در ماه نوامبر گذشته اما منظور نهایی به اثر رفت سه شنبه.

Huawei و ZTE را بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. با این حال هر دو شرکت بارها و بارها رد کرده است که آنها تهدید برای امنیت ملی آمریکا.

FCC را به حرکت بلوک مخابرات با استفاده از USF بودجه برای خرید تجهیزات از Huawei و ZTE می تواند آن را مشکل تر برای شرکت های کوچکتر به ارائه مقرون به صرفه خدمات.

در طول چند سال گذشته دولت فدرال به نام چینی-ارتباط شرکت های مخابراتی مانند هواوی و ZTE به ممنوع از ما بیش از نگرانی های جاسوسی و امنیت ملی است. وزارت بازرگانی قرار می گیرد Huawei در آن نهاد لیست در مارس 2019 و به تازگی اصلاح شده است که بان کی مون اجازه می دهد تا شرکت برای کمک به طرح استانداردهای 5G استقرار با توجه به TechCrunch. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیز نقل مکان کرد به ممنوعیت دولت به پیمانکاران با استفاده از این تجهیزات در سال 2018 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن