سازنده شکست خورده iBackPack موافقت خود را هرگز از crowdfunding دوباره

داگ موناهان خالق شکست خورده iBackPack crowdfunding پروژه است اقامت با کمیسیون تجارت فدرال و با موافقت کرده است

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

داگ موناهان خالق شکست خورده iBackPack crowdfunding پروژه است اقامت با کمیسیون تجارت فدرال و با موافقت کرده است که هرگز crowdfund دوباره. توافق ظ امروز پس از بیش از یک سال از عقب و جلو بین آژانس و موناهان که خدمت خود را به عنوان وکیل در این مورد. FTC شکایت کرد موناهان بیش ادعا می کند که سوء استفاده از موقعیت نزدیک به $800,000 او مطرح در Kickstarter و Indiegogo را به کوله پشتی به زندگی و به جای صرف پول در هزینه های شخصی و بیت کوین. حل و فصل بیان که موناهان موافق نیست به هر تخلف است.

iBackPack راه اندازی در Indiegogo در سال 2015 و دوباره در Kickstarter در سال 2016. موناهان صورتحساب آن را به عنوان یک کیسه از آینده است که "انقلابی" استفاده کنندگان' زندگی. آنها می خواهم که قادر به شارژ تمام اسباب بازی های خود را از کوله پشتی که همچنین شامل یک ساخته شده در تفنگ آستین کولار RFID-مسدود کردن جیب یک بلندگوی بلوتوث و تلفن همراه hotspot برای یک نقطه اتصال قابل حمل Wi-Fi. هزاران نفر از مردم تامین می شود کیسه های سراسر دو سیستم عامل.

موناهان گفت: در آستانه سال گذشته که او تبدیل به crowdfunding پس از دیدن موفقیت یکی از Kickstarter بدنام ترین شکست اسباب بازی: یک کولر با یک بلندگوی بلوتوث و USB و شارژر و یک ساخته شده در ماشین مخصوص مخلوط کردن. آن مطرح شده بیش از 13 میلیون دلار در Kickstarter و بعد برانگیخت خود را بررسی دولت برای عدم تحویل واحد.

"من تو را دیدم جالبترین کولر و من فکر 'عیسی اگر مردم در حال رفتن به 14 میلیون دلار به یک کولر برای گریه کردن با صدای بلند است که آنها تنها با استفاده از هر آخر هفته شاید پس از آن چه آنها نیاز دارید؟'" او می پرسد. "آنها نیاز به یک کوله پشتی. همه با استفاده از کوله پشتی ... من هرگز در وحشی ترین رویاهای من فکر کردم من می خواهم $800,000 و FTC در تنفس پایین گردن من تماس من دروغ, فریب داد, scumbag دزد."

پنج سال پس از اولین راه اندازی مبارزات انتخاباتی خود تعداد کمی از حامیان دریافت کرده اند یک کیسه. موناهان حمل چند beta واحدهای اما اکثریت قریب به اتفاق حامیان هرگز هر چیزی برای پول آنها متعهد شده است. حامیان سازمان خود را در Facebook گروه با ماموریت گرفتن و بازپرداخت و ردیابی کردن موناهان. حامیان تماس FTC همراه با اداره کسب و کار بهتر و حفر به گذشته کاهش یافته است و همه چیز در آنها یافت می شود مانند مالیات پیوندها آدرس خود را و مورد علاقه خود را Austin رستوران در Facebook ،

آن منجر به FTC تحت پیگرد موناهان. در مارس 2019 آژانس ادعا شده است که موناهان شد عامل "فریبنده crowdfunding طرح" بود و "استفاده از وجوه برای خود." موناهان ادعای او هیچ کار اشتباهی که کسب و کار به سادگی شکست گاهی اوقات. او همچنین متهم باتری های لیتیوم یون و فراخوان از سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 7. این iBackPack حماسه رخ داده است که در اطراف و موناهان گفت که او احساس نمی راحت حمل و نقل باتری چون کسی می تواند کشته شده اند.

در مصاحبه ای با The Verge در اوایل سال جاری موناهان گفت: او با توجه به حل و فصل تا زمانی که او تا به حال اجازه در نهایت کشتی کوله پشتی خود را به حامیان. امروز حل و فصل تصریح می کند که او مجاز به انجام این کار, اما بدون درخواست پول بیشتر از حامیان و یا با استفاده از crowdfunding. حل و فصل همچنین نشان می دهد که حامیان نمی دریافت بازپرداخت برای کوله پشتی خود را. پولی قضاوت $797,502.20 معلق است حل و فصل متحده تا زمانی که موناهان دقت نشان داده و وضعیت مالی خود را به آژانس.

قاضی هنوز به ثبت نام در این حل و فصل اما دو طرف توافق کرده اند به آن. این فصل نیز تضمین می کند که موناهان نگه می دارد آژانس آگاهی از محل نگهداری و حفظ سوابق مربوط به کسب و کار خود را برای 20 سال آینده.

این باعث می شود iBackPack دوم کمپین crowdfunding برای همیشه حل و فصل با FTC. این سازمان تنها یک بار قبل از بررسی یک خالق اریک شوالیه که مطرح شده بیش از $122,000 برای یک بازی هیئت مدیره و بعد از آن به فروش می رسد حامیان' اطلاعات را به خارج از شرکت. بازی هرگز حمل می شود. FTC حل و فصل با شوالیه برای نزدیک به $112,000 و به او دستور داد تا برای جلوگیری از افشای یا بهره از اطلاعات شخصی مشتریان.

موناهان مورد به احتمال زیاد خواهد شد به عنوان یک نقطه مرجع برای crowdfunding بد رفته است. بسیاری از بار crowdfunded اسباب بازی کشتی نیست و یا با تاخیر اما چند رسیدن به نقطه ای که FTC احساس می کند مانند آن را باید و می تواند گام به حامیان وضوح و عدالت است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن