شما هم اکنون می توانید بوت ویندوز 95 PC داخل فوتبال و بازی Doom روی آن

اگر شما همیشه می خواستم برای ساخت یک واقعی و کار ویندوز 95 PC در داخل کمیته مبارزه با سانسوردر حال حاضر زمان ا

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

اگر شما همیشه می خواستم برای ساخت یک واقعی و کار ویندوز 95 PC در داخل کمیته مبارزه با سانسوردر حال حاضر زمان است. جدید VM رایانه های وزارت دفاع ایجاد شده برای کمیته مبارزه با سانسور است که اجازه می دهد تا بازیکن را به سفارش قطعات کامپیوتر از یک ماهواره در مدار اطراف یک فوتبال جهان و ساخت یک کامپیوتر است که در واقع چکمه های ویندوز 95 و انواع سیستم عامل های دیگر.

وزارت دفاع با استفاده از VirtualBox رایگان و منبع باز نرم افزار ماشین مجازی برای اجرای سیستم های عامل مانند ویندوز 95. در فوتبال شما به سادگی قرار دادن یک کامپیوتر مورد بلوک و سپس استفاده از آن برای ایجاد مجازی هارد دیسک برای نصب سیستم عامل از فایل های ISO.

به طور طبیعی, Minecraft جامعه شده است آزمایش با VM رایانه های وزارت دفاع و کسی که موفق به دریافت حکم در حال اجرا در کمیته مبارزه با سانسور به عنوان یک نتیجه. وجود دارد محدود به یک مقدار زیادی بیشتر آزمایش در راه, به ویژه هنگامی که مردم برای ساخت رایانه های شخصی متعدد که بوت سیستم عامل های مختلف در فوتبال جهان است. شما حتی می تواند بازی Minecraft بر روی یک کامپیوتر در کمیته مبارزه با سانسور.

Windows 95 و عذاب در حال اجرا است که آزمون نهایی برای هر وزارت دفاع و یا هک. ما دیده ایم ویندوز 95 در حال اجرا بر روی Xbox One Apple Watch و حتی به عنوان یک برنامه شما می توانید دانلود و نصب بر روی macOS ویندوز و لینوکس. می Minecraft اجرای بازی Crysis چند ؟ ما در حال انتظار برای پیدا کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن