سازمان دیده بان امارات متحده عربی راه اندازی اولین ماموریت به مریخ

امارات متحده عربی است که شمارش پایین به راه اندازی اولین ماموریت فضایی بین سیارهای امروز — که برای ارسال یک فض

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

امارات متحده عربی است که شمارش پایین به راه اندازی اولین ماموریت فضایی بین سیارهای امروز — که برای ارسال یک فضاپیما به نام "امید" را به مدار مریخ است. امارات ماموریت مریخ را با هدف ارائه یک جهانی عکس فوری از آب و هوا در سیاره سرخ. آن را نیز یک منبع غرور و افتخار برای امارات به عنوان کشور در جشن 50 سالگرد تاسیس آن در دسامبر 2021.

به اطمینان حاصل شود که امید است در واقع در مریخ توسط سالگرد امارات متحده عربی باید راه اندازی این تابستان. دانشمندان سیاره ای بسیار کوچک پنجره هر دو سال یکبار برای ارسال فضاپیما به مریخ زمانی که این سیاره قرمز و زمین از نزدیک چین در مدار خود. اگر امید راه اندازی در ماه جولای این فضاپیما را صرف بعد از هفت ماه سفر به مریخ, ورود مدتی در فوریه — ترک آن را مقدار زیادی از زمان در مدار قبل از سالگرد.

امید است راه اندازی در بالای یک, ژاپنی, H-IIA موشک از ژاپن Tanegashima مرکز فضایی واقع در یک جزیره در سواحل جنوبی کشور است. در Tanegashima راه اندازی در حال وقوع است در لحظهای صبح ساعت جولای 20th, در 6:58AM. در سواحل شرق ایالات متحده آمریکا راه اندازی شده است در 5:58PM همکاران این بعد از ظهر.

حدود یک ساعت پس از راه اندازی H-IIA موشک استقرار امید در فضا و قرار دادن آن در آن دوره به سمت مریخ است. پروب خواهد شد و سپس کشش آن پانل های خورشیدی و نقطه آنها را به سمت خورشید شروع به تولید قدرت. امارات ماموریت مریخ تیم عامل این فضاپیما نیز سعی خواهد کرد برای دریافت در تماس با وسیله نقلیه در حالی که آن را تلاش برای تثبیت خود و سپس سر را به اعماق فضا.

حدود 28 روز پس از راه اندازی امیدوارم صحیح آن البته کمی با سوزاندن آن پردازنده پیشرانه — برای اولین بار از بسیاری از اصلاح مانور آن را در راه به مریخ است. از جمله سوختگی های لازم برای حفظ امید در مسیر رسیدن به یک پنجره کوچک در مریخ و سپس قرار دادن خود را به مدار این سیاره. "این بسیار کوچک هدف" پیت Withnell, برنامه مدیر برای ماموریت در دانشگاه کلرادو بولدر که با همکاری امارات ماموریت مریخ گفت: در طول یک تماس را فشار دهید پیش از راه اندازی. "آن را معادل یک کماندار هدف قرار دادن دو میلیمتر هدف یک کیلومتر دور است. پس این است که نه برای ضعف قلب است."

امارات ماموریت مریخ قصد دارد به ارائه چند livestreams از راه اندازی و صنایع سنگین میتسوبیشی است که عمل H-IIA موشک را نیز ارائه livestream. بسیاری از جریانهای شروع در 3 بعدازظهر به همکاران و ارائه خواهد شد مقدار زیادی از پوشش منجر به امارات متحده عربی اولین تلاش برای قرار دادن یک وسیله نقلیه در اعماق فضا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن