دلایل رایج برای رد شدن برنامه های ویزای شینگن

چه چیزی سفارت یا کنسولگری را در تأمین ویزای شینگن ریجکت برای شما رد می کند؟ این سوالی است که بسیاری از افراد د

توسط PARINEWS در 5 تیر 1400

چه چیزی سفارت یا کنسولگری را در تأمین ویزای شینگن ریجکت برای شما رد می کند؟ این سوالی است که بسیاری از افراد در هر زمان که می خواهند برای چنین ویزایی اقدام کنند ، می پرسند. واقعیت این است که هر زمان ویزای شینگن یا ویزای دیگر رد می شود ، در مورد آن درخواست ویزا چیز غیرقابل رضایت وجود دارد.

بسیاری از متقاضیان ویزا گیج می شوند و شینگن ویزای اینفو نمی توانند دلیل رد ویزا را دقیقاً بفهمند. به همین دلیل مقاله در ارائه دلایل متداول شناخته شده برای چنین امتناعی متمرکز خواهد بود.

اگر مأمور کنسولگری نتواند از داوطلب تمام اطلاعات لازم درباره وی را بدست آورد ، درخواست ویزا ناموفق تلقی می شود. فاقد داشتن چنین اطلاعاتی ، افسر کنسولی قادر به تصمیم گیری در مورد واجد شرایط بودن در ویزای شینگن ریجکت ویزا برای داوطلب نخواهد بود. از طرف دیگر ،

گاهی اوقات ممکن است کنسولگری اطلاعاتی از متقاضی دریافت کند که غیرقابل قبول یا فراتر از رویه های ثابت است. گاهی اوقات کاندیدا مستعد فعالیتهای نامشروع و یا غیر صادقانه است. ایسنا در تمام موارد فوق الذکر افسر به ارائه VENA به متقاضی رد می شود.

برای جلوگیری از قرار گرفتن در میان کسانی که آنها را انجام می دهند ، بیشترین دلیل برای عدم موفقیت ویزای شینگن را بیاموزید:

·       اقدامات جنایی گذشته یا فعلی

شرایط و اقدامات گذشته و فعلی متقاضی در تصمیم افسر کنسولی در صدور ویزای شینگن بسیار مهم است. در چنین مواردی ، این امتناع ممکن است رخ دهد زیرا متقاضی تهدیدی برای سیاست عمومی ، امنیت داخلی یا ثروت عمومی منطقه شینگن (به عنوان مثال تروریسم ، سو abuse مصرف مواد مخدر ، کودک آزاری ، اعتیاد ، سایر جرایم جدی) تلقی می شود.

·       2. سند سفر دروغین

سرنوشت مشترکی برای همه افراد (متقاضیان) وجود دارد که سعی در ارائه مدارک جعلی سفر به سفارت یا کنسولگری دارند ، تلاش می کنند هویت خود را نادرست معرفی کنند ، با استفاده از هویت جعلی - و این یک رد مطلق ویزا و سایر عواقب نامطلوب همراه است.

·       3. توضیح کافی برای هدف و شرایط اقامت برنامه ریزی شده

انگیزه دیگر برای هدایت دفتر کنسولی برای رد ویزای شینگن شما عدم توجیه لازم برای هدف و شرایط سفر و اقامت برنامه ریزی شده شماست. این موارد موارد زیر است:

عدم ارائه صلاحیت شغلی و شغلی متناسب با وضعیت مالی ارائه شده

عدم توانایی در ارائه اسنادی که هدف سفر و اقامت در منطقه شینگن را تأیید کند

مطابق با برنامه سفر ارائه شده و حق تعطیلات یا وضعیت درآمد ، درخواست یک دوره ویزا را ندارید

عدم امکان ارائه اظهارنامه های تغییرناپذیر در مورد هدف سفر و اقامت

·       4. پاسپورت آسیب دیده

دلیل عدم پذیرش ویزا می تواند ارائه گذرنامه ای باشد که در شرایط خوبی نگهداری نشود. چنین مواردی می تواند در هنگام جدا شدن یا از بین رفتن صفحات گذرنامه ، آسیب دیدن جلد گذرنامه و غیره باشد.

·       5. عدم اعتبار گذرنامه

انگیزه دیگر برای هدایت افسر کنسولی در رد درخواست ویزا ، ارائه گذرنامه ای است که برای سفارت یا کنسولگری قابل قبول نباشد. چنین مواردی به شرح زیر طبقه بندی می شوند:

ارائه گذرنامه ای که مدت اعتبار آن کمتر از سه (3) ماه پس از بازگشت از بازدید از منطقه شینگن نباشد

ارائه گذرنامه ای که فاقد دو صفحه مختلف ویزا باشد

ارائه دفترچه سند سفر به جای گذرنامه معتبر

ارائه گذرنامه معتبر قدیمی تر از ده (10) سال

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن