بزرگ چربی عروسی روی کارت: D. K. Shivakumar دختر برای ازدواج با پسر, کافه, قهوه روز, بنیانگذار اواخر V. G. سیذارتا

بنگلور: وزیر سابق پرادش و کارناتاکا کنگره کمیته (KPCC) رئیس جمهور D. K. Shivakumarدختر آیشواریا همه را به ازدو

توسط PARINEWS در 27 خرداد 1399

بنگلور: وزیر سابق پرادش و کارناتاکا کنگره کمیته (KPCC) رئیس جمهور D. K. Shivakumarدختر آیشواریا همه را به ازدواج Amartya Hegde پسر, کافه, قهوه روز, بنیانگذار اواخر V. G. سیذارتا بعد از این سال. ازدواج داد پیشنهاد شد قبل از نابهنگام سیذارتا بود و در انتظار نگه داشته تا زمانی که در حال حاضر با توجه به منابع.

روز دوشنبه اعضای Amartya Hegde خانواده از جمله مادر خود را Malavika سیذارتا پدربزرگ مادری و سابق امور خارجی وزیر S. M. کریشنا و همسرش بازدید Shivakumar محل اقامت در Sadashivanagar به تکمیل تشریفات از "gatti maatu" (آزادانه ترجمه شده به عنوان "تایید ازدواج').

طبق سنت به دنبال در Hegde خانه می تواند وجود داشته باشد هیچ فرخنده رویدادهای یک سال پس از مرگ کسی در خانواده است. سیذارتا بنیانگذار CCD, اقدام به خودکشی کرده بود در ماه جولای سال 2019. در نتیجه تعامل برگزار خواهد شد در ماه اوت و ازدواج است به احتمال زیاد در ماه دسامبر.

Aishwarya یک فارغ التحصیل رشته مهندسی است که دختر بزرگتر از Shivakumar و Usha. این سومین گرند زناشویی, داد سراسر احزاب سیاسی.

قبلا رئیس سابق وزیر H. D. Kumaraswamy پسر Nikhil ازدواج کردم به Revathi بزرگ زاده از وزیر سابق و کنگره MLA M. Krishnappa.

چند ماه پشت Rithika Mohan, دختر BJP بنگلور مرکزی Lok سبها عضو P. C. موهان رو مشغول به BBMP Corporator Yuvaraj پسر سابق کنگره MLA R. V. Devraj.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن