جدید اپل ARM مبتنی بر مکینتاش نخواهد شد پشتیبانی ویندوز از طریق بوت کمپ

اپل به زودی شروع به تعویض آن مکینتاش به خود ARM مبتنی بر پردازنده های بعد از این سال, اما شما قادر نخواهد بود

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

اپل به زودی شروع به تعویض آن مکینتاش به خود ARM مبتنی بر پردازنده های بعد از این سال, اما شما قادر نخواهد بود برای اجرای ویندوز در بوت کمپ حالت در آنها. مایکروسافت تنها مجوز ویندوز 10 بر روی بازو برای سازندگان کامپیوتر به preinstall بر روی سخت افزار جدید و این شرکت تا این نسخه از سیستم عامل در دسترس برای هر کسی که به مجوز و یا آزادانه نصب کنید.

"مایکروسافت تنها مجوز ویندوز 10 بر روی بازو برای oem ها می گوید:" یک سخنگوی مایکروسافت در بیانیه ای به آستانه. ما خواسته مایکروسافت اگر آن را برنامه ای برای تغییر این سیاست اجازه می دهد تا بوت کمپ روی بازوی مبتنی بر مکینتاش و این شرکت می گوید: "ما هیچ چیزی بیشتر برای به اشتراک گذاشتن در این زمان است."

اپل شده است و با همکاری نزدیک با مایکروسافت برای اطمینان از دفتر آماده است برای ARM مبتنی بر مکینتاش بعد از این سال, اما این شرکت نمی آن اشاره کرد عدم بوت کمپ حمایت در WWDC. این امکان وجود دارد که هر دو شرکت هنوز در حال کار به سمت نوعی از حمایت اما که نیاز به مایکروسافت برای باز کردن آن در ویندوز 10 بر روی بازوی صدور مجوز به طور گسترده تر.

روش های دیگر برای اجرای ویندوز روی ARM مبتنی بر مکینتاش می تواند شامل مجازی سازی با استفاده از برنامه هایی مانند VMWare و یا نحوهی اما این نمی تواند توسط اپل رشيد 2 ترجمه فن آوری است. ماشین مجازی نرم افزار باید به طور کامل بازسازی شده برای ARM مبتنی بر مکینتاش و آن را بلافاصله روشن نیست در صورتی که حتی یک راه حل عملی برای ویندوز در بازو و یا اینکه VMWare تشابه و دیگران را متعهد به ساخت این نرم افزار با ویندوز پشتیبانی می کند.

اپل را نشان می دهد نحوهی دسکتاپ در حال اجرا لینوکس در یک ماشین مجازی اما وجود دارد هیچ اشاره ای از ویندوز پشتیبانی می کند. VMWare خواسته است تا جامعه خود را در مورد چگونه آنها می خواهم با استفاده از آن Fusion مجازی سازی بر روی بازوی مبتنی بر مکینتاش اما هیچ تعهد به ساخت برنامه فقط رتبهدهی نشده است.

بنابراین وضعیت ویندوز روی ARM مبتنی بر مکینتاش به نظر می رسد پیچیده در بهترین و غیر ممکن است در بدترین حالت. امید است که مایکروسافت تغییرات آن سخت صدور مجوز مدل ARM مبتنی بر مکینتاش, اما آن را هنوز هم نیاز به اپل برای ایجاد ویندوز روی ARM رانندگان برای آینده خود مک سخت افزار.

با توجه به درصد کمی از macOS کاربران که در واقع استفاده از بوت کمپ و حدود 100 میلیون نصب پایه مکینتاش در حال اجرا در ویندوز 10 بر روی بازوی بومی در بازوی اپل مکینتاش چیزی است که ما به احتمال زیاد برای دیدن در هر زمان به زودی و یا شاید همیشه و در همه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب