خانه هوشمند پلت فرم Wink است که در نهایت نورد از آن بحث اشتراک برنامه در جولای 27th,

خانه هوشمند پلت فرم چشمک اعلام کرده است که آن را در نهایت رول از آن بحث جدید $4.99 در هر ماه اشتراک در جولای 2

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

خانه هوشمند پلت فرم چشمک اعلام کرده است که آن را در نهایت رول از آن بحث جدید $4.99 در هر ماه اشتراک در جولای 27th, زیر ماه تاخیر. اشتراک قرار داده خواهد شد بسیاری از خدمات را قبلا رایگان امکانات پشت paywall از جمله جنبه های بسیار مهم از خدمات مانند توانایی برای به روز رسانی سیستم عامل و یا اضافه کردن دستگاه های جدید.

"لطفا می دانم که ما تنظیم کرده اند ما جدول زمانی از ما اطلاعیه اولیه در آوریل 6th به کاربران اجازه می دهد فرصت های بیشتر به ملاحظات. ما قادر به گسترش خدمات ما به طوری که اشتراک را در حال حاضر آغاز خواهد شد در روز دوشنبه, جولای 27th, 2020" می خواند آخرین پست وبلاگ اعلام تاخیر.

هر کاربر که همین حالا ثبت نام خود را ببینید چشمک دستگاه را به شدت محدود و در آنچه که آنها می توانید انجام دهید رفتن به جلو. مشتریان که همین حالا مشترک را محلی برای دسترسی به یک لیست را انتخاب کنید و دستگاه را قفل شده است و تقریبا همه چشمک ویژگی های از جمله پشتیبانی از API صوتی, کنترل, ابر کنترل شخص ثالث یکپارچگی تنظیمات پیشرفته توانایی برای اضافه کردن دستگاه های جدید ویرایش نام دستگاه و یا حتی به روز رسانی سیستم عامل برای چشمک توپی و رله سخت افزار.

چشمک — است که متعلق به خواهد شد.من.am فناوری شرکت من.هستم+ پس از 2017 — در حال حاضر در مشکل زمانی که من.هستم+ شروع به اجرا از پول در 2019, The Verge گزارش شده است. اعلام سرویس اشتراک on May 6th به نظر می رسید برای تایید است که با چشمک و اشاره کرد که "هزینه های طولانی مدت و اقتصادی اخیر حوادث ناشی از فشار اضافی بر روی کسب و کار ما." در یک بعد پست چشمک ادعا کرد که آن را "تا به حال هیچ راه دیگری برای ادامه چشمک خدمات آن را به عنوان در حال حاضر شناخته شده" بدون یک اشتراک پرداخت می شود.

ماهانه اشتراک در اصل مجموعه ای از به پا زدن در فقط یک هفته پس از چشمک اعلام کرده بود آن را در مارس 13, اگر چه این شرکت بارها و بارها تحت فشار قرار دادند که در تاریخ اول آوریل 20th, و سپس یک دوم نامعلوم تاخیر آن را به عنوان کار به کاربران زمان بیشتری را در نظر بگیرید که آیا آنها می خواهم به ثبت نام. اما با جولای 27th, اعلام, به نظر می رسد که چشمک در نهایت رفتن را از طریق با هزینه ماهانه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن