Coinbase می گوید آن را متوقف بیش از $280,000 در معاملات بیتکوین در توییتر هک

این cryptocurrency ارز Coinbase گفت که آن را متوقف و در حدود 1,100 مشتریان از ارسال بیت کوین به هکرها که به دس

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

این cryptocurrency ارز Coinbase گفت که آن را متوقف و در حدود 1,100 مشتریان از ارسال بیت کوین به هکرها که به دست اورد دسترسی به مشخصات بالا حساب توییتر در هفته گذشته.

چهارشنبه گذشته بیش از 100 حساب توییتر برخی متعلق به شرکت های بزرگ مانند اپل و بالا مشخصات افرادی مانند جو بایدن و بیل گیتس هک شد به عنوان بخشی از یک هماهنگ بیت کوین اومدی. با توجه به توییتر, هکرها قادر به متقاعد کردن برخی از کارمندان این شرکت به استفاده از سیستم های داخلی و ابزار برای دسترسی به حساب های خود و کمک به هکرها فریب دادن کاربران به آنها ارسال بیت کوین.

با توجه به فوربسCoinbase و دیگر cryptocurrency مبادلات قادر به متوقف کردن برخی از مشتریان از ارسال بیت کوین به هکرها با فهرست سیاه هکرها' آدرس کیف پول. به طور خاص Coinbase می گوید این مانع فقط بیش از 1 ، 000 مشتریان از ارسال حدود 280,000 ارزش بیت کوین در طی حمله روز چهارشنبه. حدود 14 Coinbase کاربران ارسال در حدود $3,000 ارزش بیت کوین به کلاهبرداری به آدرس bitcoin قبل از این شرکت نقل مکان کرد و به لیست سیاه این شرکت گفت.

"ما متوجه کلاهبرداری و شروع به مسدود کردن معاملات در عرض چند دقیقه از موج اولیه از کلاهبرداری پست" یک Coinbase سخنگو گفت: در آستانه روز دوشنبه.

حساب توییتر متعلق به cryptocurrency مبادلات از جمله Binance و برج جوزا نیز هدفمند در حمله روز چهارشنبه. Coinbase مدیر ارشد فناوری اطلاعات گفت: فوربس در روز یکشنبه که در آن آموخته از کلاهبرداری در مدت کوتاهی پس از توییت های ارسال شده از همکار مبادلات' حساب.

همانطور که از دوشنبه توییتر است که هنوز هم در حال بررسی حمله روز چهارشنبه. روز جمعه شرکت قرار دادن یک پست وبلاگ که تایید 130 حساب مورد هدف قرار گرفتند و هکرها قادر به ابتکار تنظیم مجدد رمز عبور ورود به حساب و ارسال توییت برای 45 نفر از کسانی که حساب های. توییتر همچنین گفت که هکرها قادر به دانلود اطلاعات حساب های متعلق به هشت کاربران تایید نشده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن