این آنتی تراست فن آوری ضد تراست شنوایی در شکل دادن به یک برای سنین

این خبرنامه فرستاده شد روز پنج شنبه بعد از ظهر و قبل از آن گزارش شد که در این جلسه به احتمال زیاد به تعویق خوا

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

این خبرنامه فرستاده شد روز پنج شنبه بعد از ظهر و قبل از آن گزارش شد که در این جلسه به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد بنابراین قانونگذاران می توانید شرکت Rep., John Lewis, مراسم تشییع جنازه. این جلسه در حال حاضر انتظار می رود به جای هفته بعد.

روز دوشنبه در ظهر ET یکی از بیشتر قابل توجه کنگره جلسات در دره سیلیکون تاریخچه مجموعه را به محل. 15-عضو قضایی مجلس آنتی تراست کمیته فرعی خواهد شد سوال از مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس مدیر عامل شرکت اپل, تیم کوک, Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل و مدیر عامل گوگل Sundar Pichai. این رویداد است که آنچه شناخته شده به عنوان مدارک شنوایی: اعضای کنگره در حال جمع آوری شواهد به عنوان بخشی از 13 ماه تحقیق به رقابت و دیجیتال بازار.

نتیجه می تواند قانون که به دنبال مهار قدرت بازار از این غول محدود کردن توانایی خود را برای ایجاد انحصارات. یا آن را می تواند تبدیل به یک تئاتر تکنولوژی شنوایی در یک سری از آنها را که در آن اعضای کنگره نگاه کنید به نمره امتیاز با مارپیچ-سبک سوال به عنوان مدیران شیار ابرو های خود و وعده داده است که یک عضو از تیم خود را دنبال خواهد کرد تا در آن بعد.

یک چیز عجیب و غریب در مورد شنوایی است که در حالی که آمازون, اپل, Facebook و Google به اشتراک گذاری برخی از ویژگی های گسترده آنها نیز بسیار متفاوت شرکت. (اسکات روزنبرگ خوب و مختصر و کلی از شباهت ها و تفاوت در Axios.) دشوار است تصور کنید یک آنتی تراست چاره آن امر به همان اندازه به تمام چهار شرکت و مانع قدرت خود را در راه همان است. هنگامی که من سعی می کنم به تصور آنچه در این جلسه خواهد بود من فکر می کنم از 15 دادستان تلاش چهار قتل به طور همزمان ... در زوم. (که گفت: از آن نیست که غیر معمول برای یک پانل از صنعت اجرائی به نظر می رسد با هم قبل از کنگره است.)

از سوی دیگر هر یک از شرکت ها در عمل یک یا چند بازار. آمازون به فروش می رساند واقعی کالا; Facebook و Google فروش تبلیغات; فروش اپل برنامه. هر یک از آنها را با موفقیت جمع صدها میلیون ها نفر از مردم و یا بیشتر به جهان در مقیاس کاربر پایگاه که گاهی اوقات شبیه دولت-ملت را نزد خود تا آنجا که آنها فراموش سنتی شرکت های بزرگ. آنها نه تنها در این مایکروسافت است که آشکارا وجود ندارد و از روز دوشنبه رسیدگی به بن تامپسون اشاره کرده است — اما اگر تلاش چهار قتل به طور همزمان است دیوانه پنج می شده اند و حتی crazier.

پس چه خواهد شد کنگره درخواست در مورد روز دوشنبه? در پروتکل, Issie Lapowsky و امیلی Birnbaum را بهترین خود را حدس بزند. و آنها را در این نقطه برجسته در مورد چقدر خوب این مدیران باید در آن همه چیز با توجه به:

در مواجهه با این پرسش همراه چهار نفر از مدیران اجرائی شدن آسان است. شهادت آنها خواهد بود مجازی برای یک چیز, از بین بردن بد اپتیک از داشتن آنها ایستاده قبل از این کمیته در لباس دست در هوا به عنوان آنها قسم به حقیقت را بگویید. و شهادت به عنوان یک گروه نه تنها آنها را به اشتراک فشار از کمیته تحقیر آنها همچنین بهره مندی از این واقعیت است که با توجه به محدودیت زمان و تعداد شهود قانونگذاران هرگز قادر به پروب همه پتانسیل ضد تراست تخلفات این شرکت ها به صورت جداگانه از متهم.

برای آمازون انتظار سوال در مورد چگونه این شرکت با استفاده از داده ها از مستقل کسب و کار است که فروش محصولات خود را در آمازون به تصمیم می گیرید که محصولات خود را به ساخت و فروش خود را تحت برچسب ها — در حالی که همچنین به آنها بسیار بهتر و ارتقاء. سال گذشته این شرکت گفت: کنگره آن انجام نمی شد اما پس از آن معلوم شد که آنها هستند. که در آن نقطه آمازون توضیح چرخد و به "هی که قرار نیست اتفاق می افتد. ما در حال رفتن به آن نگاه کنید!" اما اتحادیه اروپا قصد دارد به شکایت این شرکت بر آن به هر حال. در هر صورت این اولین باری خواهد بود جف بزوس تا شهادت قبل از کنگره و با توجه به کوچک او علنا گفت در طول یک سال از بحران, برای, شرکت, من به دنبال به جلو به آن است.

اپل's ضد تراست مشکلات محور هستند در فروشگاه برنامه خود را. شرکت عصاره 30 درصد از درآمد حاصل از برنامه های فروش کالاهای دیجیتال از جمله از برنامه های است که آن را در رقابت با به طور مستقیم. برنامه هایی مانند Spotify که این چالش با سیب موزیک یا Basecamp را هی که در رقابت با ایمیل و آیکلاد. اپل در پاسخ به این شده است که این برنامه در حال انجام خوب برنامه اکوسیستم خوب انجام شده است و با در نظر گرفتن 30 درصد کاهش از همه چیز است که به سادگی از استاندارد صنعت است.

اطلاعات گزارش می دهد که آشپز بسیار اذیت داشتن به نظر می رسد در این جلسه در بخشی چرا که او زمان زیادی را صرف مکیدن تا به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. Christopher Stern می نویسد:

کوک مخلوط پایین کلید جذابیت و زرنگ و دانا مانور سیاسی نیز نقش مهمی در پرورش روابط در واشنگتن است. او ساخته شده است یک رابطه دوستانه با تهمت و خانواده اش پیوستن به رئیس جمهور برای شام خصوصی در حالی که نشسته در کنار او در طول برنامه های کاخ سفید (از جمله یک سال گذشته است که در آن تهمت با اشاره به طبخ به عنوان "تیم اپل").

طبخ به نظر می رسد که ماند در مغلوب ساختن پیشی جستن سمت خوب تا حدودی با نگه داشتن دهان خود را بسته است. در سال گذشته طبخ led مغلوب ساختن پیشی جستن در یک تور از یک تگزاس کارخانه است که باعث بالا پایان کامپیوتر مک بعد از در نظر گرفتن اعتبار برای "opening" گیاه به عنوان بخشی از فشار را بیشتر تولید شغل بازگشت به ایالات متحده با وجود این واقعیت است که این گیاه باز کرده بود شش سال زودتر قبل از شروع مغلوب ساختن پیشی جستن ریاست جمهوری کوک نیست درست او.

افسوس که کنگره یک شاخه جداگانه از دولت است. برای در حال حاضر!

Facebook's خرید Instagram و واتساپ و تهاجمی شبیه سازی ضربه محکم و ناگهانی منجر به یک دوره رکود نسبی در میان برنامه های اجتماعی در ایالات متحده در حالی که حفاری یک موقعیت غالب خود در کنار گوگل در تبلیغات دیجیتال. آن نیز عمل کرده و مسلما در ضد رقابتی راه مانند مسدود کردن کاربران تاک از پیدا کردن خود را در Facebook دوستان در این برنامه یک بار در تاک شروع به کشش. به همین دلیل این شرکت در حال حاضر تحت جداگانه تحقیقات ضد تراست مسائل از وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال و دولت به طور کلی وکیل. وعده این جلسه برای Facebook مراقب است که می تواند از زیرخاک در اوردن اسناد جدید با اشاره به نحوه مدیران صحبت در مورد این مسائل داخلی بود که آن را تصمیم گیری در سوال. من هیجان زده برای این بخش!

همانطور که برای گوگل? که شرکت احتمالا چهره جدی ترین کوتاه مدت عواقب ناشی از اقدام ضد تراست. وزارت دادگستری گزارش شده است که برنامه ریزی به صورت فایل علیه گوگل در این تابستان. دو جداگانه تحقیقات توسط این کشور به طور کلی وکیل نیز در جریان یک led توسط گوگل در ایالت کالیفرنیا و دیگری متشکل از بسیاری کشورهای دیگر. در موضوع پرسش دیرینه در اطراف چگونه گوگل ترویج محصولات خود را بیش از رقبا در نتایج جستجو به عنوان من در مورد نوشت: هفته گذشته است. پروتکل اشاره می کند که در دیگر مسائل مورد بررسی عبارتند از: گوگل ساخت آن موتور جستجو به طور پیش فرض بر روی دستگاه های آندروید, پرداخت اپل میلیاردها دلار برای موتور جستجوی پیش فرض بر روی آی فون و خرید عمده, دیجیتال, شبکه های تبلیغاتی برای ساخت آن از نیمی از تبلیغات دیجیتال duopoly.

آن را سخت به خواندن در مورد همه چیز در اینجا در مخاطره و آرزو می کنم که هر یک از این شرکت ها به نام شده بود به حضور جداگانه بیشتر متمرکز جلسات. و نه فقط به دلیل آن که احتمال دارد در نتیجه بیشتر آشکار سوالات خواسته شده — بلکه به دلیل آن می تواند به اتاق را برای مدیران اجرائی را کامل تر و معنی دار پاسخ.

اما با توجه به somnambulant دولت از مقررات ضد تراست در ایالات متحده بیش از 20 سال گذشته من به آنچه که من می توانید دریافت کنید. هر چه اتفاق می افتد در روز دوشنبه به نظر می رسد که این جلسه خواهد بود یکی از ما در مورد بحث برای یک مدت زمان طولانی برای آمدن.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

⬆️ روند تا: Infinite راه اندازی 200 میلیون دلار به صندوق پرداخت سازندگان به طور مستقیم برای مطالب خود را. این صندوق به منظور حمایت جاه طلبانه سازندگان که "به دنبال فرصت هایی را برای تقویت معیشت" در برنامه. (جولیا اسکندر / شرف)

⬇️روند را: روز چهارشنبه Facebook گفت: این امر ایجاد یک پنل اختصاص داده شده به مطالعه تعصب نژادی در آن الگوریتم. یک داستان از ان بی سی نیوز امروز کمک می کند تا توضیح دهد که چرا: داخلی تحقیقات نشان داد که کاربران Instagram شد 50 درصد بیشتر احتمال دارد که حساب خود را غیر فعال توسط شرکت سیستم های. این شرکت بنا به گزارش ها تعطیل تحقیقات بیشتر به این مسئله است. (اولیویا سلن / NBC News)

حاکم

⭐ جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین قفل شده است و در نبرد با AT&T, Verizonو T-Mobile بیش از تلاش برای انفجار میلیون ها نفر از تلفن همراه برای کاربران ناخواسته و متون. جارد کوشنر به نام مدیران اجرائی شرکت ها به شکایت پس از آنها مسدود شده یک مبارزه توده ای متن به رای دهندگان. در اینجا تام LoBianco در کسب و کار خودی:

تلفن همراه شرکت های مشاهده شده در این متون به عنوان یک امکان نقض فدرال ضد robocall قوانین و کمیسیون فدرال ارتباطات قوانین آمده است که با جریمه های دو جمهوری خواهان گفته خودی.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مقابله که شرکت تلفن همراه بودند خفقان توانایی خود را برای رسیدن به رای دهندگان. آن گفت: این متون را نقض نمی کند یک سال 1991 قانون, تلفن, قانون حمایت از مصرف کننده است که تعیین دقیق محدوده تلفنی و robocalling و شکل گرفته بر اساس ضد اسپم اقدامات حکومت در توسط FCC. و کمپین امتیاز به ژوئن 25, FCC حاکم است که این استدلال سست قوانین در آنچه که شمارش به عنوان هرزنامه.

⭐ متعدد متحده در حال بررسی اپل به صورت بالقوه فریب مصرف کنندگان است. این شرکت در حال حاضر تحقیقات ضد تراست از ما قانونگذاران مجلس و اتحادیه اروپا است. در اینجا مارگارت هاردینگ مک گیل در Axios:

تگزاس دادستان کل ممکن است شکایت اپل برای نقض دولت فریبنده شیوه های تجارت قانون در ارتباط با چند دولت بررسی با توجه به این سند به دست آمده توسط تکنولوژی شفافیت پروژه از طریق یک درخواست سوابق و مشترک با Axios پنج شنبه.

تگزاس AG را حمایت از مصرف کننده در بخش "در آغاز این بررسی برای اجرای اهداف است. اگر تخلفات کشف CPD را آغاز رسیدگی به اجرای قانون. بر این اساس OAG پیش بینی دادخواهی در این زمینه میگوید:" در این سند می خواند.

اکثر آمریکایی ها فکر می کنم رسانه های اجتماعی شرکت ها را بیش از حد نفوذ در سیاست امروز است. حدود 82 درصد از افرادی که لاغر جمهوریخواه فکر می کنم این شرکت ها بیش از حد قدرت در مقایسه با 63 درصد از افرادی که لاغر دموکراتیک است. (مرکز تحقیقات پیو)

Tim Bray معاون رئيس جمهور سابق در آمازوناست در تماس با شرکت برای جدا کردن خود کسب و کار خرده فروشی از آن سودآور cloud computing واحد. براي استعفا داد و در ماه مه برای آنچه که او به نام "یک ورید از سمیت" در حال اجرا از طریق آمازون فرهنگ است. (کارن Weise / نیویورک تایمز)

راه اندازی بنیانگذاران متهم آمازون از ملاقات با آنها در تظاهر به سرمایه گذاری در شرکت های خود را تنها به توسعه محصولات رقیب قرار داده است که کسب و کار خود را در معرض خطر. در برخی موارد آمازون رفت و از طریق سرمایه گذاری, اما هنوز هم طراحی و توسعه محصولات رقیب در کنار. چیز دیگری برای فرعی به سوال در مورد جمعه! (دانا Mattioli و کارا لمباردو / وال استریت ژورنال)

Infinite بنیانگذار ژانگ Yiming مسابقه به آدرس ما نگرانی های امنیت ملی قبل از کاخ سفید مسائل ممنوعیت ممکن است. این شرکت با توجه به فروش Infinite برای ما سرمایه گذاران و یا تقسیم کردن ما کسب و کار. این قطعه یک کار خوب از تخمگذاری گزینه های خود را. (Zheping هوانگ و کتی سقف / بلومبرگ)

به امنیت سایبر کارشناسان در مورد ممنوعیت Infinite نیست سیاه و سفید. آنها می گویند نگرانی در مورد امنیت ملی به احتمال زیاد ریشه در بیگانه ستیزی, اما در این واقعیت است که حزب کمونیست چین دارای سابقه نظارت و سانسور و سرقت اطلاعات. (ربکا جنینگز / Vox)

Facebook موافقت به پرداخت $650 میلیون نفر در یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام بیش از این شرکت استفاده غیر مجاز از صورت به رسمیت شناختن. حل و فصل را پوشش می دهد هر Facebook کاربر در ایلینوی که تصویر به نظر می رسد در این سایت پس از سال 2011 است. (جف جان رابرتز / ثروت)

Facebook با آن مواجه است یک حساب از برخی از کارکنان که سوال که آیا اجتماعی غول است انجام بیش از آسیب خوب. اسناد جدید از جمله پیام های داخلی موضوعات و ضبط مدیر عامل Mark Zuckerberg نشان می دهد که چگونه Facebook کارگران در حال دست و پنجه نرم کردن با این شرکت تصمیم گیری های اخیر. (رایان مک و کریگ سیلورمن / BuzzFeed)

محتوای مدیران کار کردن برای Facebook از طریق شرکت های شخص ثالث در هند و فیلیپین هستند نه بخشی از طرح دعوی در دادگاه بین شرکت و خود ما مدیران است که این موضوع از مقدماتی $52 میلیون دلار حل و فصل است. آنها گزارش خسته کننده شرایط کار اما نمی خواهد برای دریافت پشتیبانی برای اغلب پس از سانحه کاری که همکاران آمریکایی خود را دریافت کنید. (ویتوریا الیوت و Tekendra Parmar / بقیه جهان)

استیو ووزنیاک است تحت پیگرد یوتیوب اجازه می دهد کلاهبرداران به استفاده از نام او و شباهت در scammy بیت کوین فروشگاه. طرح دعوی در دادگاه ادعا یوتیوب آگاه است از این کلاهبرداری ها است اما با این وجود نمی گرفته ویدئوها پایین. او آخرین در یک خط به خوبی متصل مدیران که برای عدم هر گونه گزینه های دیگر باید شکایت کرد یوتیوب بیش از کلاهبرداری جعل هویت. (مونیکا چانه / آستانه)

توییتر گفت: هکرها در پشت هفته گذشته حمله بی سابقه دسترسی مستقیم به صندوق دریافت پیام از یک انتخاب رسمی در هلند. وحی می آید به عنوان بخشی از این شرکت در حال بررسی است. (جی پیترز / آستانه)

در توییتر هکرها نیز مشاهده DMs از 36 حساب های دیگر درگیر در هفته گذشته حمله. توییتر فاش نمی کند که این حساب متعلق به فراتر از انتخاب رسمی در هلند. (لئو Kelion / بی بی سی)

همچنین: در اینجا ایمیل که توییتر ارسال نرم قربانیان. (لورنزو Franceschi-Bicchierai / معاون)

نزدیک به سه ماه پس از گوگل و اپل اعلام کرد که تماس خود را-ردیابی API تماس با ما-برنامه ردیابی را بی سر و صدا گرفته چوکیی عقب در مبارزه با COVID-19. بیماری همه گیر بی تفاوتی در ایالات متحده است که تا حدی به سرزنش اما شکست های فنی از برنامه ها ممکن است حتی بزرگتر از عوامل است. (Chas Kissick الیوت Setzer یعقوب شولتز / مبارزه حقوقی)

صنعت

توییتر است که به طور فعال به کاوش یک مدل اشتراک به عنوان یک راه برای پول درآوردن از کاربران آن است. این حرکت به عنوان توییتر دچار کاهش شدید در هسته خود را از تبلیغات کسب و کار. برایان علم در سی ان ان است داستان:

"شما به احتمال زیاد برخی از آزمایشات در این سال" از روش های مختلف دورسی به گفته تحلیلگران در یک سرمایه گذار تماس برگزار شد به بحث در مورد این شرکت درآمد سه ماهه دوم نتایج. دورسی گفت که او "واقعا نوار بالا برای زمانی که ما می خواهیم مصرف کنندگان به پرداخت برای جنبه های توییتر" اما تایید کرد که این شرکت به دنبال تنوع بخشیدن به منابع درآمد در چه حال "بسیار زود مراحل کاوش."

در اوایل این ماه, شایعات هایش در مورد پرداخت توییتر گزینه پس از این شرکت ارسال شده یک شغل متمرکز بر روی ساخت یک اشتراک پلت فرم موسوم به "Gryphon." توییتر سهام رسید و در آن زمان علامت گذار اشتها برای این شرکت برای پیدا کردن جریان درآمد جدید.

توییتر در گزارش درآمد سه ماهه دوم است که از دست رفته تحلیلگر انتظارات در درآمد. این شرکت گفت: درآمد تبلیغات پایین است 23 درصد در سال بیش از سال, اگر چه کاربر رشد است. (لورن Feiner / CNBC)

آمازون راه اندازی یک ورزش دسته در حرکت یا کشش ناگهانی. مستقل sports دسته شامل خواهد شد جریان از باشگاه های فوتبال مانند آرسنال و رئال مادرید با یوونتوس و پاریس سنت ژرمن به دنبال. (تام وارن / آستانه)

Facebook اعلام کرد یکی از ویژگی های جدید است که اجازه می دهد تا کاربران پخش زنده تصویری تماس با 50 شرکت کننده. این حرکت به معنای رقابت برای زوماست که اجازه می دهد تا به کاربران پرداخت به livestream تماس های تصویری به خدمات مانند Facebook, YouTube و کشش. به عنوان کسی که تلاش کرده و شکست خورده به جریان زوم به یوتیوب پیدا کنم این رقابت جدید بسیار خوش آمدید! (سالوادور رودریگز / CNBC)

Facebook در حال آزمایش یک طراحی جدید برای Facebook صفحات که خلاص می شود "مانند" را فشار دهید. این تست نیز ارائه می دهد یک پاک تر و قابل خواندن طرح و باعث می شود آن را آسان تر برای کسانی که کار صفحات در واقع استفاده و مدیریت آنها. (سارا پرز / TechCrunch)

Facebook شبیه سازی اعمال بد بازیگران با استفاده از هوش مصنوعی-طراحی رباتها. روش جدید است که به منظور کمک به آنها را شناسایی کاربران كردن اسپم scamming دیگران و یا خرید و فروش سلاح های بر روی پلت فرم. ممکن است که ما در حال زندگی در یکی از این شبیه سازی? من نمی توانم تنها کسی که درخواست این. (جیمز وینسنت / آستانه)

در حالی که هوش مصنوعی ابزار GPT-3 به دست آورده نشئه بررسی از کارشناسان برخی از منتقدان با اشاره به روشن شدن مسائل در اطراف تعصب. محققان در OpenAI که در این مقاله معرفی GPT-3 است که "اینترنت-آموزش مدل های اینترنت-مقیاس تعصبات." (Bryan والش / Axios)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

سازمان دیده بان خروج Facebook مهندس تصویری در مورد اینکه چرا او را ترک کرد. پس از نه سال در Facebook حداکثر وانگ نشان دهنده همین دلیل او سرخورده. این یک خوش فکر و سواد و تصویری در مورد هانا Ahrendt و چگونه Facebook را ایدئولوژیک شور در اطراف "صدا دادن به مردم" منجر به فرسایش شخصی و تعاملات اجتماعی در حمایت از سیاسی بیان ساخت بسیاری از ما احساس بیگانگی و بیشتر در معرض خطر دیکتاتوری ایدئولوژی است. من قصد دارم به فکر کردن در مورد این فیلم برای مدت زمان طولانی.

یاد بگیرید چگونه به یک Quibi تصویر. آن را بسیار ویژه.

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و آنچه سوال شما بخواهید در ضد تراست شنیدن اگر شما در فرعی: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن