توده سریع تست علامتی مردم آغاز می شود در NR حوزه

هفت COVID مرگ و میر در Mysuru; 93 تازه موارد مثبت15 تیم تشکیل درب-به-درب تست آسیب پذیر جمعیت میسور/Mysuru: Mys

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399
  • هفت COVID مرگ و میر در Mysuru; 93 تازه موارد مثبت
  • 15 تیم تشکیل درب-به-درب تست آسیب پذیر جمعیت

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه گزارش هفت مرگ و میر بیشتر دیروز (17 جولای) و ثبت شده 93 جدید COVID-19. با این تعداد مرگ و میر افزایش یافته و به 57. تجمعی موارد مثبت را افزایش داده اند به 1,413 با 805 فعال موارد است. بهداشت منطقه افسر Dr. R. Venkatesh به خبرنگاران گفت: امروز صبح که امروز تعداد مرگ است به احتمال زیاد برای رفتن به 60 تا 64 به عنوان مرگ و میر بیشتر گزارش شده است.

تا به حال 551 بیماران درمان شده است و مرخص شد. تمام هفت بیمارانی که فوت کرد دیروز با علايم شديد و عفونت های حاد تنفسی (ساری). هفت شش مرد و یک زن 52 ساله زن. در حالی که سه نفر از آنها زیر 49 سال سه نفر دیگر شامل 80 ساله مرد 63 ساله-مرد و یک زن 69 ساله-نر.

از 93 تازه موارد 38 اوليه و ثانويه اطلاعات تماس افراد آلوده و 17 مورد سفر در تاریخ 24 با Influenza-Like Illness, 11 ساری و سه زنان باردار است. از مجموع 805 فعال موارد 245 از آنها پذیرفته شده اند تعیین شده COVID-19 بیمارستان 75 از آنها جدا شده اند که در COVID healthcares, 110 جدا شده در COVID مراکز مراقبت و 85 از آنها جدا شده اند که در بیمارستان های خصوصی و 290 از قرار داده شده در زیر خانه انزوا.

وزارت بهداشت مقامات را مشاهده 16,821 افراد تا تاریخ. در حالی که 13,979 تکمیل قرنطینه دوره 2,037 تحت قرنطینه. مقامات تست شده اند و در مجموع 30,205 نمونه و 28,728 از آنها آزمایش منفی است.

یک فرد در حال نمایش با یک اسکنر حرارتی.

"تعقیب کرونا" عملیات

در همین حال دولت های منطقه راه اندازی کرده است "تعقیب کرونا" در عملیات Narasimharaja (NR) حوزه و مرز Chamaraja حوزه. در پی افزایش COVID-19 ميزان عفونت و مرگ و میر در Mysuru به خصوص در NR حوزه معاون کمیسر Abhiram G. Sankar اعلام کرده است مناطق خاصی از حوزه و برخی از مناطق مجاور Chamaraja حوزه به عنوان محدود مناطق. سفارشات را در زور از ساعت 6 صبح در جولای 17 تا 6 صبح در جولای 24.

به طور کامل اجرای سفارش با حداقل استثنا پلیس شهرستان تحت صلاحیت این دادگاه ها از Narasimharaja, Udayagiri, Lashkar Mohalla و مندی Mohalla ایستگاه های پلیس گذاشته موانع برای جلوگیری از غیر ضروری جنبش مردم است. همه فعالیت های تجاری ممنوع شده است به جز برای خدمات ضروری مانند مواد غذایی, مواد غذایی, شیر, سبزیجات, داروهای بانک ها و ادارات دولتی. گوشت و ماهی اصطبل هستند برای باز کردن تنها در روزهای سه شنبه و جمعه ها. همه مذهبی, جشنواره ها و آداب و رسوم اجتماعات منع شده اند و ورود عموم مردم شده است محدود به نماز و سالن و اماکن مذهبی. پس محدودیت وجود دارد حداقل جنبش عمومی.

پلیس برپایی موانع در برخی از مناطق از NR حوزه برای جلوگیری از غیر ضروری جنبش عمومی.

در این مناطق شده اند که مهر و موم شده را مانند Muneshwara ناگار KHB مستعمره Udayagiri, راجیو ناگار Beedi مستعمره و Sathagalli پوسته, عمومی اجازه داده شد برای خرید ملزومات از ساعت 6 صبح تا 10 صبح. تنها کارمندان دولت, قرارداد کارگران با کارت شناسایی معتبر بودند مجاز به حرکت در اطراف و دیگر جنبش عمومی ممنوع شده است.

معاون کمیسر پلیس (نظم و قانون) Dr. A. N. Prakash Gowda و ACPs Shivashankar و Shashidhar بازدید از مناطق و خواسته کارکنان خود را به اعمال محدودیت جهت به شدت.

تصویر نشان می دهد یک گاو است که در تیراندازی به عنوان موانع مانع از آن جنبش.

تست توده از بیماران علامت دار

در حالی که پلیس درگیر شدند در جلوگیری از عمومی جنبش, وزارت بهداشت مقامات در آغاز کار از توده تست از بيماران علامت دار و اگر از آنها به نوبه خود مثبت هستند که بلافاصله معطوف به جداسازی مراکز. این تیم با استفاده از سریع آنتی ژن کیت های آزمایش برای نتایج سریع تر. یک بیمار آزمایش می تواند مثبت و یا منفی در عرض 2 ساعت پس از آزمون و بدون انتظار برای تست های آزمایشگاهی را که حداقل دو روز برای نتیجه تایید.

اولویت یا ترجیح داده است به ساکنان این مناطق که در آن COVID مرگ و میر گزارش شده است. فوری ساکنان محله در حال غربالگری برای علائم و معطوف به امکانات در مورد آنها آلوده به ویروس. یک آمبولانس به همراه تیم تست و بیماران منتقل شده به مراقبت از امکانات و بدون هر گونه تاخیر. آزمون در حال انجام پس از یک بررسی که در آن گروه های آسیب پذیر مانند سالمندان و کودکان شناخته شده است.

به عنوان بر روی نقطه ای در تست های انجام شده, از آن آسان است برای سلامت کارکنان بخش برای ردیابی تماس تاریخچه اولیه و ثانویه در تماس با ما. سریع آنتی ژن تست نیز قرار می دهد ترمز در حرکت مردم در فاصله بین تاریخ از سواب نمونه و تاریخ نتایج آزمون گفت: بهداشت و درمان منطقه افسر Dr. R. Venkatesh.

او گفت که بیش از 15 تیم های بهداشت و درمان کارگران تشکیل شده اند برای درب-به-درب تست. "Mysuru کردم 2,200 سریع آنتی ژن تست کیت و ما نمی توانیم تست همه. تنها علامتی افراد خواهد شد تست شده با این کیت برای جلوگیری از طولانی صبر کنید تا نتایج آزمایشگاهی آمده است," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب