محققان جزئیات بزرگ هک-برای-استخدام مبارزات علیه محیط زیست

هکرها برای استخدام باید هدفمند هزاران نفر از افراد به عنوان بخشی از مبارزات در برابر حمایت از محیط زیست, گروه

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

هکرها برای استخدام باید هدفمند هزاران نفر از افراد به عنوان بخشی از مبارزات در برابر حمایت از محیط زیست, گروه روزنامه نگاران و دیگران با توجه به گزارش های تولید شده توسط شهروند آزمایشگاه دانشگاه تورنتو cybersecurity ناظر ، شهروند آزمایشگاه دوبله گروه پشت کمپین "تاریک حوضه" اشاره کرد که آن را به طور خاص هدف تغییر آب و هوا سازمان که مبارزه با اکسون موبیل.

در این گزارش آمده است که این کمپین نشان "روشن خطری برای دموکراسی" و می تواند اجازه می دهد قدرتمند سازمان به هدف قرار دادن مخالفان خود را. "گسترده هدف قرار دادن آمریکا غیر انتفاعی ورزش اول خود را اصلاح حقوق فوق العاده نگران کننده" شهروند آزمایشگاه گزارش می گوید. این گروه خود را ارائه اطلاعات به دادستان فدرال که در حال بررسی هکرها و کسانی که استخدام آنها, نیویورک تایمز گزارش.

گروه های زیست محیطی مبارزه با اکسون موبیل به نظر می رسد شده اند مکرر هدف از هکرها با افراد مرتبط با این گروه دریافت تعداد زیادی از ایمیل های فیشینگ اقدام به سرقت اعتبار خود را. این شامل خانواده راکفلر صندوق آب و هوای مرکز تحقیقات و صلح سبز. زمان بندی ایمیل های فیشینگ همزمان با وقایع کلیدی در مبارزات و مطالب خود را به نظر می رسد به مرجع اکسون موبیل. یک تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط شهروند آزمایشگاه نشان می دهد فیشینگ پیام ادعا می شود یک Dropbox لینک به یک فایل به نام "ExxonMobile(محرمانه).docx" و در موارد دیگر فعالان دریافت جعلی گوگل به روز رسانی اخبار در مورد اکسون موبیل.

اکسون موبیل بوده است متهم از هر خطا و شهروند آزمایشگاه نیست و ویژگی مبارزات انتخاباتی به گونه خاص هستند. در یک بیانیه اکسون موبیل گفت: در آستانه که شرکت "هیچ دانش و یا دخالت در هک کردن فعالیت های مشخص شده در شهروند آزمایشگاه گزارش." آن را گفت که هر گونه پیشنهاد از تخلف توسط اکسون موبیل در گزارش است که توسط هیچ گونه شواهد است.

شهروند آزمایشگاه شروع به بررسی هکرها برای استخدام بعد از یک روزنامه نگار بود ضربه با تلاش های فیشینگ در سال 2017. بررسی خاص URL shortener که محققان می گویند این است که "به ندرت دیده می شود" نشان داد یک فیشینگ شبکه است که به نظر می رسد هدف قرار دادن افراد و سازمان ها در سراسر جهان است. و همچنین سازمان های غیر انتفاعی و روزنامه نگاران اهداف نیز شامل وکلا و مقامات دولتی و بخش انرژی مدیران این گزارش می گوید.

شهروند آزمایشگاه معتقد است که این کمپین انجام شده توسط یک شرکت مستقر است که قبلا آگهی "هک اخلاقی" خدمات از طریق وب سایت خود را. این اشاره می کند که عملیات مشابهی قبلا استخدام شده از طریق واسطه ها مانند شرکت های حقوقی و محققان خصوصی که فاصله کار خود را از مشتریان خود را.

نیویورک تایمز گزارش می دهد که یک فردی که زد یک اسرائیلی-بر اساس تحقیقات خصوصی شرکت در حال حاضر دستگیر شده است به عنوان یک نتیجه از تحقیقات فدرال. او التماس کرد گناه نیست و برنامه ای برای مبارزه با اتهامات عنوان شده علیه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن