ترس COVID-19, ننجنگود روستاییان نیروی بستگان را به بدن مرده به بنگلور

81-سال-پیر مرد از بستگان دور از معاون سابق رئیس جمهور B. D. Jatti, محروم, دفن در زادگاه خود ننجنگود: خانواده ه

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

81-سال-پیر مرد از بستگان دور از معاون سابق رئیس جمهور B. D. Jatti, محروم, دفن در زادگاه خود

ننجنگود: خانواده های داغدیده توسط COVID-19 اغلب قادر به پیشنهاد وقار وداع با عزیزان خود به عنوان همسایه و دوستان و بستگان اجتناب از آنها را با توجه به ننگ و ترس از عفونت. تعدادی از مردم دوری می گزیدند زمان مفتخر همبستگی نگه می دارد که جوامع با یکدیگر را ترک کرده اند هر کس نگران است.

حتی افرادی که می میرند از غیر COVID دلایل و با توجه به سن و بیماری های مربوط به محروم هستند وقار last rites مانند آن اتفاق افتاد در ننجنگود در چهارشنبه شب که در آن بستگان از 81 ساله که از سن-بیماری های مرتبط با محروم بودند اجازه last rites وادار به بستگان را به پشت بدن به بنگلور.

Jagadeesh یک خویشاوند دور از معاون سابق رئیس جمهور B. D. Jatti و پدر شیلپا Jatti گذشته خود را در بنگلور در روز یکشنبه است. به عنوان خانواده متعلق به یک قطعه زمین در Hanchipura روستا در نزدیکی Nanjangud, شیلپا می خواستم برای انجام آخرین مناسک وجود دارد. بر این اساس بدن آورده بود به Hanchipura چهارشنبه شب با اعضای خانواده در یک آمبولانس.

روستاییان جلوگیری از دفن

دیدن آمبولانس روستاییان تلاش برای جلوگیری از دفن. حال استخدام یک زمین تکان دهنده به حفر گودال و تا به حال به دنبال آمبولانس در شش اتومبیل که همه با مته سوراخ کردن صفحات ثبت نام از بنگالور. وحشت زده روستاییان که تا به حال جمع آوری شده در تعداد زیادی اعتراض به دفن در روستای خود را به عنوان آنها می ترسیدند که مرد درگذشت COVID-19 و او را دفن خواهد گسترش عفونت در روستا.

هر چند دفن شد را نه در قبرستان اما در یک ملک متعلق به خانواده روستاییان حاضر به تکان دادن. یک فضای پر تنش غالب در Hanchipura ایجاد کرد و شیلپا Jatti تماس Hullahalli پلیس. Sub-بازرس Surendra سعی در ساکت کردن آشفته روستاییان و گفت که این ویروس می کند از یک بدن مرده و علاوه بر این Jagadeesh درگذشت علل طبیعی و نه با توجه به COVID-19.

بدن مجبور به بنگلور

روستاییان در حال حاضر به گوش دادن به پلیس و خواسته خانواده را به پشت بدن به بنگلور برای کفن و دفن. شیلپا تلاش برای متقاعد کردن روستاییان بود که پدرش آخرین مایل به دفن در زادگاه خود جای. هنوز روستاییان حاضر به اجازه دفن و شیلپا اعلام کرد که او را پدر او را در پشت بدن به بنگلور.

مصیبت از خانواده نیست در اینجا به پایان. در حالی که بدن گرفته شد به بنگلور در تاریکی miscreants حلیم سنگ در وسایل نقلیه و آسیب دیده اتومبیل. منهر یک سر پاسبان مجروح شد در سنگ pelting. در این غوغا, دو اتومبیل از دست داده و راه و یک مسیر انحرافی را طی به سمت Hediyala جاده و وارد Hosavidu ایجاد کرد.

پلیس مورد آزار قرار گرفته

نه توقف در مانع دفن Hanchipura ساکنان هشدار داده بود همتایان خود در Hosavidu در مورد امکان مردم در اتومبیل که حامل ویروس. اتومبیل بودند مجبور به توقف در Hosavidu. پلیس احضار شدند دوباره و پس از شور و مشورت بسیار پلیس منحرف اتومبیل به بنگلور.

چند روستاییان از Hosavidu اتهام آزار یک پلیس که به طور تصادفی به سمت چپ به تنهایی توسط یک تیم پلیس که در حال وارد کرد. روستاییان متهم پلیس برای تلاش برای حفاظت از منافع از افراد با نفوذ در حالی که به خطر انداختن منافع روستاییان. پلیس رد شد گذشت. بعد این بزرگان روستا مداخله در این موضوع و اجازه پلیس و پاسبان از ایجاد کرد.

ننجنگود پلیس رزرو موارد 15 در برابر ساکنان Hanchipura برای صدمه زدن به ماشین. روستاییان Mahadevaswamy, آبیشک, Suresh, Manjunath شانکار و Mahadevaswamy دستگیر شده اند گفت: Hullahalli سی Surendra. چند روستاییان از Hosavidu رزرو شده اند برای جلوگیری پلیس از تخلیه وظایف خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن