بهترین انجمن معاملات برای ماه جولای چهارم آخر هفته

فردا چهارم جولای یا روز استقلال اگر شما زندگی می کنند در ایالات متحده است. مانند تمام ما تعطیلات وجود دارد برخ

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

فردا چهارم جولای یا روز استقلال اگر شما زندگی می کنند در ایالات متحده است. مانند تمام ما تعطیلات وجود دارد برخی از فروش خوب اتفاق می افتد بر تکنولوژی است که شایان ذکر است. ما لیست بهترین آنهایی که ما می دانیم در مورد زیر, شکسته توسط دسته. بسیاری از آنها اتفاق می افتد از طریق فردا شب, بنابراین بهتر است به عجله اگر شما می خواهید برای دریافت خرید خود را در. هر چند برخی از آنها را در سال گذشته برای چند روز.

محاسبات

ایسر با ارائه 20 درصد تخفیف در تقریبا هر چیزی از آن در فروشگاه آنلاین از جمله لپ تاپ و مانیتور رومیزی لوازم جانبی و بیشتر. با استفاده از کد JULY2020 در پرداخت به صرفه جویی در. در شرایط محرومیت برخی از محصولات ذکر شده در اینجا نمی توان با تخفیف.

خیر جدید Legion 5 لپ تاپ است که با تخفیف خرید به قیمت عالی. معمولا $1,100 پرداخت $950 شما قادر به لپ تاپ با پردازنده اینتل 10 Gen Core i7-10750H پردازنده, کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1660 Ti تراشه های گرافیکی, 8GB RAM, 512GB PCIe SSD و یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با 120 هرتز سرعت رفرش.

توجه داشته باشید سریع: من به تازگی در بررسی $989 پیکربندی خیر IdeaPad Gaming 3, و من می خواهم توصیه می کنیم این لژیون 5 بیش از آن بر اساس مشخصات به تنهایی. شما در حال گرفتن یک برتر تراشه های گرافیکی در اینجا کمتر است.

تلویزیون

بهترین خرید ارائه شده است یک معامله فوق العاده در سامسونگ 65 اینچ RU8000, HDR, 4K TV. معمولا 900 دلار آن را به 600 دلار. این است که سامسونگ قبلی 8-سری مدل و آن را سخت برای پیدا کردن در سهام در اکثر خرده فروشان اما در چند راه آن را بهتر از گزینه بیش جدیدتر TU8000 تلویزیون. ویژگی های این چهار پورت HDMI به سه در آخرین نسخه آن را تا 120 هرتز سرعت رفرش در حالی که این مدل جدید است که تنها 60 هرتز. علاوه بر این تلویزیون با پشتیبانی از پخش 2 و آن را قابل نصب به دیوار.

TCL 6-series

اگر شما می خواهید چیزی کوچکتر از گزینه های بالا کمی بیشتر مقرون به صرفه در $550 و با رنگ بهتر و کنتراست با آن صفحه نمایش QLED TCL آخرین 55 اینچ سری 6 تلویزیون ممکن است مناسب است. مانند سامسونگ مدل اشاره کردم این یکی از ویژگی های چهار پورت HDMI و یک 120 هرتز سرعت رفرش هر چند این یکی local dimming مناطق که برای روشن کردن صحنه های تاریک در واقع بینانه مد. آن را نیز همراه با Roku نرم افزار ساخته شده است در نتیجه از بین بردن نیاز برای تنظیم بالا جریان جعبه.

Fire TV Edition تلویزیون می آیند با آمازون Fire HD streaming tech ساخته شده است حق را به آنها به طوری که آنها یک گزینه خوب اگر شما نمی خواهید به سر و صدا با متصل کردن و راه اندازی یک دستگاه. مدل های مختلف در اندازه 32 اینچ 55 اینچ از نشان و ال ای دی ها با تخفیف خرید در این آخر هفته و هر کس می آید با یک رایگان آمازون اکو نقطه هوشمند بلندگو. شما می توانید با استفاده از آن به فرمان الکسا برای شروع یک نمایش در آتش TV edition تلویزیون یا فقط هدیه آن را به یک دوست یا عضو خانواده.

بازی

اگر شما می خواهید برای بارگذاری بر preowned بازی برای PS4 و Xbox One GameStop ارائه شده است یک معامله که در آن اگر شما خرید دو بازی شما سوم رایگان. بنابراین اضافه کردن سه بازی به سبد خرید خود و ارزانترین یک رایگان خواهد بود. به حداکثر رساندن ارزش برای هدف عناوین که گران تر هستند مانند The Last of Us قسمت دوم, بنابراین شما صرفه جویی بیشتر در این بازی شما به صورت رایگان دریافت کنید.

خانه هوشمند

اپل HomePod هوشمند بلندگو پایین است به 200 دلار دوباره در بهترین خرید. این است $100 قیمت معمول و در حالی که این اولین بار نیست که ما دیده ایم این یک قطره از آن زمان خود را به صرفه جویی اگر شما بوده ام به امید یکی را انتخاب کنید.

حلقه دوم-نسل تصویری مفت است 80 دلار در آمازون و آن را همراه با رایگان اکو نقطه هوشمند بلندگو. این یک ورود خوب قیمت اگر شما فقط می خواهید یک باطری تصویری مفت به ببینید که چه کسی در درب و یا زمانی که یک بسته می شود کاهش یافته است.

بهترین خرید است پرتاب در یک آشیانه رایگان گوگل Hub صفحه نمایش هوشمند (معمولا در حدود $80) هنگامی که شما خرید $230 لانه Hub حداکثر است که ویژگی های یک دوربین و یک صفحه نمایش بزرگتر. ما گزارش داد که به تازگی شما می توانید میزبان و یا پیوستن به گوگل ملاقات و یا اواز یا موسیقی دو تماس های تصویری از لانه Hub حداکثر پس از آن می تواند یک گزینه خوب اگر شما می خواهید به ماندن متصل برای کار و یا لذت.

SimpliSafe امنیتی سیستم است که به شدت با تخفیف خرید. به طور معمول $270, شما می توانید انتخاب کنید تا سیستم کامل برای $210. این ویژگی در الکسا و گوگل دستیار سازگاری و شامل ایستگاه پایه آشکارساز چهار درب یا پنجره سنسور و یک صفحه کلید.

متفرقه.

Ultimate Ears' MegaBoom 3 یکی از بهترین بلندگوهای بلوتوث شما می توانید خرید. آن را با صدای بلند با باتری طولانی مدت و آن را 70 دلار در Best Buy این آخر هفته. شما می توانید گیر یکی در ماه نوع رنگ 130 دلار.

اگر شما می خواهم به سعی کنید از جزر و مدی Hi-Fi خدمات جریان موسیقی شما می توانید ثبت نام برای سه ماه برای $3. این اشتراک معمولا هزینه های $20 (high-fidelity صوتی ارزان و نه سرگرمی!), بنابراین این یک فرصت خوب برای آن را امتحان کنید فقط با یک سرمایه گذاری کوچک قبل از اینکه شما مطمئن شوید که آن چیزی است که شما می خواهید برای ادامه پرداخت برای.

مارشال است که حول یک مجموعه ای از ارزهای اصلی III هدفون بی سیم (معمولا 80 دلار) هنگامی که شما خرید یکی از سخنرانان آن. مقرون به صرفه ترین یکی است $170 (و این معامله مانع جدید Emberton) اگر آن را یک معامله خوب اگر شما در بازار برای یک سخنران به هر حال.

Satechi ضربه زدن 20 درصد کردن مجموعه خود را از شارژ بی سیم محصولات برای گوشی و wearables. فقط با استفاده از کد های بی سیم در پرداخت به صرفه جویی در برخی از پول است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن