Quibi می افزاید: Chromecast پشتیبانی برای تماشای نشان می دهد بر روی یک صفحه نمایش بزرگ

خدمات جریان Quibi اتحاد خود را به روز رسانی نرم افزار iOS به پشتیبانی از جریان به یک تلویزیون با استفاده از Go

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

خدمات جریان Quibi اتحاد خود را به روز رسانی نرم افزار iOS به پشتیبانی از جریان به یک تلویزیون با استفاده از Google Chromecast. این به روز رسانی سه شنبه منتشر شد می رسد چند هفته پس از Quibi اضافه شده پشتیبانی پخش که در زمان مشخص شده اولین راه برای جریان خود را نشان می دهد و دیگر فرم کوتاه ویدئوها فراتر از یک صفحه نمایش تلفن همراه. همانطور که از سهشنبه شب که نسخه آندروید این برنامه که آخرین به روز رسانی در تاریخ 20 مه به نظر نمی رسد به پشتیبانی از Chromecast در جریان است.

Quibi تا به حال تا حدودی rocky راه اندازی پس از انتشار آن در اوایل ماه آوریل میان COVID-19 بیماری همه گیر. در حالی که پناهگاه در محل سفارشات را به معنای یک افزایش بزرگ در تعداد زیادی از مردم به ماندن در با استفاده از جریان, خدمات, Quibi بازاریابی موفق به شکستن از طریق به مخاطبان اصلی و بسیار کمی از محتوای آن به نظر می رسد مصرف کردن است.

این برنامه تا به حال 1.7 میلیون دانلود در هفته اول بود که تا حد زیادی به لطف اشتراک رایگان تبلیغات و بنیانگذاران Jeffrey Katzenberg کرده پس مقصر همه گیر برای شرکت در اوایل مبارزات گفتن نیویورک تایمز, "من نسبت به همه چیز را که اشتباه رفته است به کوروناویروس." این نرم افزار دارای کمتر از 1.5 میلیون مشترک همانطور که از اوایل ماه مه آن گفت: NYT.

بخشی از دلیل Quibi را ولرم راه اندازی هستند محدودیت های مختلف در آن قرار داده شده در آن برنامه بود و هنوز هم اجازه می دهد تا کاربران را به تصویر و یا ضبط را نشان می دهد از داخل برنامه برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی. یکی دیگر از ویژگی های از دست رفته به دلیل نبود از تلویزیون پخش آنلاين; در راه اندازی Quibi تنها در دسترس در تلفن همراه.

در آن زمان این شرکت بیش از یک ماه به راه اندازی AirPlay پشتیبانی می کند. و در حال حاضر نزدیک به دو ماه پس از راه اندازی ما در حال گرفتن Chromecast پشتیبانی از بیش از حد. اما این شرکت هنوز برای قرار دادن اختصاص داده شده Quibi برنامه برای Amazon Fire دستگاه های Roku یا هر جریان پلت فرم. در حال حاضر تنها راه برای جریان Quibi بر روی صفحه نمایش بزرگ است که با استفاده از یک آینه ای از ویژگی های از اپل یا گوگل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن