گریت و چگونه آن را برای یک زندگی موفق توسعه

آیا تا به حال با کسی آشنا شدهید که از طریق سختی رشد می کند، و درد آنها را به فرصت هایی برای رشد تبدیل می کند؟

توسط PARINEWS در 12 شهریور 1399

آیا تا به حال با کسی آشنا شدهید که از طریق سختی رشد می کند، و درد آنها را به فرصت هایی برای رشد تبدیل می کند؟ آنجلا داک ورث در کتاب خود به نام گریت:قدرت شور و پشت کار این نوع افراد را در اختیار داشتن گریت توصیف می کند. او از تحقیقاتش دریافته است که گریت همان چیزی است که کسانی را که موفق هستند از کسانی که شکست می خورند جدا می کند.

خب، گريت چيه، ممکنه بپرسي؟

شور + اتساق = دستاورد

به قول خود آنجلا داک ورث

"گریت با آینده خود را چسبیده است, روز در و روز خارج, و نه فقط برای هفته, نه فقط برای ماه, بلکه سال."

مشکلی که بسیاری از مردم با آن مواجه هستند این است که به دنبال میانبر موفقیت هستند. آنها می خواهند به کار کمتر در حالی که هنوز هم دستیابی به بیشتر. متاسفانه موفقیت اینطور کار نمی کند.

اگر می خواهید به اهداف خود دست یابید، باید حاضر باشید هر کاری و همه چیز را انجام دهید. من معتقدم که معنی دارترین اهداف نیاز به مقدار دیوانه وار کار سخت، عزم، انضباط، تعهد و فداکاری دارد. اما واقعی با خودتان -- آیا شما آماده برای رفتن همه در؟ چقدر ميخواي موفق بشي؟

چرا گریت مهم است؟

هیچ چیز با ارزش در زندگی به راحتی نمی آید. موفقیت هرگز اتفاقی نیست.

تحقیقات نشان می دهد که توانایی به gritty -- به چوب با چیزهایی که برای شما مهم هستند و گزاف گویی از شکست -- جزء ضروری موفقیت است. [1]

شما می توانید تمام استعداد های دنیا را داشته باشد، اما بدون تلاش هرگز به اهداف خود دست نخواهد یافت. به همین دلیل است که گریت پایه و اساس موفقیت است.

تبلیغات

گریت چه ویژگی هایی دارد؟

خبر خوب این است که گریت را می توان در طول زمان توسعه داد و تسلط داشت. با این حال، شما برای اولین بار نیاز به اتخاذ ذهنیت رشد. متاسفانه بسیاری از مردم ذهنیت ثابتی دارند.

آنها مشروط به این باور هستند که هوش آنها نمی تواند بهبود یابد. در حالی که یک طرز فکر ثابت در "من می توانم" یا "من نمی توانم" بر اساس، طرز فکر رشد جشن سفر از "من نمی توانم" به "من می توانم." [2]

آیا هوش خود را ثابت می بینید، یا معتقدید که می توانید رشد کنید و تغییر کنید؟

در زیر ویژگی های گریت را می نامیم. تأمل بر آنهایی که شما با بیشتر طنین انداز و هنوز هم نیاز به تقویت.

شور

جایی که شور وجود دارد، همیشه یک هدف وجود دارد. مردم پرشور خود را در داخل و خارج می دانند. آنها درک روشنی از ارزش ها، باورها و نیازهای خود دارند.

مهم تر از آن، آنها در همسویی با حقیقت خود زندگی می کنند و الهام بخش دیگران برای انجام همین کار هستند. زندگی با شور و شوق در مورد توجه و پیروی از آنچه باعث می شود شما در داخل زنده می آیند.

همه مسیر شما را در زندگی درک نمی کنند و اشکالی ندارد. گریت واقعی است که قادر به لحن قضاوت دیگران و ماندن در خط خود را.

پشتکار

من هيچوقت آدم قوي اي رو نديدم که گذشته ي راحتي داشته باشه پشت کار، با وجود همه شانس ها، در مورد یادگیری چگونگی نشستن با تاریکی خود و نرم شدن به ناراحتی است.

تنها تفاوت بین کسانی که موفق می شوند در مقابل کسانی که شکست می خورند تمایل آنها به ادامه ادامه شکست به جلو است. این دانستن است که تمایل خود را برای رسیدن به رویاهای خود را روشن تر از هر مانع می سوزد.

تبلیغات

یاد بگیرید چگونه ناراحتی را در آغوش بگیرید و از درد به عنوان ابزاری برای رشد و تبدیل شدن به بیشتر استفاده کنید. هر قدم از راه خودتان را جشن بگیرید و تا زمانی که دیوانه وار به فردی که تبدیل شده اید افتخار نکنید، توقف نکنید.

جهندگی

مردم گریتی مقاوم هستند، به این معنا که از طریق سختی رشد می کنند. آنها هر چالشی را به عنوان یک فرصت دوباره قاب می کنند و کار را انجام می دهند تا استاد احساسات شان شوند.

تحقیقات نشان می دهد که تاب آوری آزمونی است از اینکه چقدر سخت هستید. در عوض، همه چیز به تمایل شما برای ادامه تلاش پس از دیگران دست کشیده اند. [3]

افراد مقاوم به اندازه کافی هوشیار هستند تا بدانند چه زمانی زمان آن رسیده است که تسلیم سوار رولرکوستر زندگی شوند. توانایی آنها برای نرم کردن به آنچه است که می تواند اتاق را برای آنچه خواهد بود.

نمونه ای از گریت چیه؟

مثل هر روز ديونه اي تو ي زندگيم بود . سوار موتورسيکلتم شدم و سوار شدم . چون فقط داشتم از جاده بالا می رفتم تصمیم گرفتم کلاه ایمنی ام را نپوشم. کم کم می دانستم که این تصمیم ناگهانی تمام عمرم را تغییر خواهد داد.

قرار بود تا 15 دقیقه دیگر به خانه برگردم اما این اتفاق نیفتاد. پنج دقیقه به دوچرخه سواری من، من یک تصادف بود. من سرم را در پیاده رو زدم، دچار آسیب مغزی آسیب زا شدم، و با عجله به بیمارستان منتقل شدم تا تحت عمل جراحی قرار گیرد.

لحظه اي که ديروز بود رو يادم مياد این تجربه مرا با PTSD، سندرم پس از ضربه مغزی، درد مزمن، و اضطراب ترک کرد.

با این حال، آن را نیز به من شانس دوم برای بازسازی زندگی من و توسعه قدرت ذهنی و گریت غیر قابل تغییر است.

سه سال از تصادف من ميشه . من همون آدمي نيستم که قبلا بودم . من قوي تر از اون چيزي هستم که تا حالا بودم من تصميم گرفتم دردم رو به قدرت تبديل کنم تا به امروز، من به کشیدن بر روی گریت من ادامه می دهد. تبدیل به ابرقدرت من شده است.

تبلیغات

بگذارید روشن کنم: من خاص نیستم. من فقط حاضر بودم کاري که براي خيلي ها چالش برانگيز بود رو انجام بدم تسليم شدن هيچوقت گزينه اي نبود چگونه من به knockdowns من پاسخ داده اند موفقیت من در زندگی تعیین کرده است.

موانعی که در طول سفر شفابخشم با آن مواجه شدم (و هنوز تا به امروز انجام می دهم) به من قدرتی داده بود که هرگز نمی دانستم دارم. درد می تواند یک هدیه اگر شما مایل به پیدا کردن معنای آن در پشت تمام ظروف سرباز یا مسافر.

هنگامی که شما شجاعت استفاده از درد خود را به عنوان قدرت انگیزشی، شما متوجه خواهید شد که هیچ چیز شما نمی توانید غلبه بر وجود دارد.

چگونه گریت را توسعه می دهید؟

گریت مثل ماهیچه ای است که شما در ورزشگاه آموزش می دید و خم می کنید. شما باید همین کار را با ذهنتان انجام دهید. بیایید کشف آنچه شما می توانید انجام دهید برای ساخت چقرمگی ذهنی هر روز.

1. تمرین، تمرین، تمرین

سریع ترین راه تسلط بر هر چیزی تمرین و تکرار آن است. برای ادامه، شما باید مایل به گام خارج از منطقه راحتی خود را و سعی کنید چیزهای جدید است. این است که چگونه شما خم عضله گریت خود را.

در پایان روز، گریت پایین می آید به چه عاداتی شما درگیر روزانه. این در مورد انجام کارهایی است که می دانید قرار است به صورت سازگارتر انجام دهید که به موفقیت شما کمک خواهد کرد. [4]

هر چه بیشتر در رشد شخصی خود سرمایه گذاری کنید، ماهرتر خواهید شد. به نوبه خود، شما می توانید به انجام کارهایی که در آن برتری دارید ادامه دهید.

2. ارتباط با هدف شما

مردم گريتي عمدا ً زندگي ميکنن

داک ورث پس از مطالعه ۱۶٬۰۰۰ نفر دریافت که «افراد چرب تر به طور چشمگیری انگیزه بیشتری نسبت به دیگران دارند تا به دنبال یک زندگی معنی دار و دیگر محور باشند.» [5]

تبلیغات

دفعه بعد که با مانعی مواجه می شود که سعی می کند شما را از مسیر خارج کند، دوباره با چرایی خود ارتباط برقرار کنید. این تنها چیزی خواهد بود که به شما انگیزه می دهد که به جلو حرکت کنید، حتی زمانی که احساس می کنید در حوله پرتاب می کنید.

۳- تسلیم نشيد

وقتی اوضاع سخت می شود، آیا به راحتی دست از کار می اندازید یا از لحظات پایین خود برای جلو راندن خود و قوی تر شدن استفاده می کنید؟

مردم گریتی به نظر می رسد یک چالش مرده در چشم و آن را چشمک. اونا تا وقتي که برنده بشن استعفا نميدهن

تنها شکست در زندگی ترک است. زندگي قراره کثيف باشه تو بايد شکست بخوري این بخش اصلی تجربه انسان است. تنها چيزي که مهمه اينه که چطور يجوري به شکست جواب ميدي

اشکالی ندارد اگر هفت بار سقوط کنید، تا زمانی که مطمئن شوید که در هشتمین بار ایستادگی می کنید. اگر شما می توانید هنر هرگز دست کشیدن تسلط, هیچ محدودیتی برای آنچه شما می توانید در زندگی به دست آوردن وجود دارد.

خط پایین

تو يه زندگي داري پس اون رو شاهکار کن

تنها محدودیت هایی که در راه شما ایستاده اند، محدودیت هایی هستند که در ذهن شما قرار دارند. وقتي به ذهنت تسلط داري، به زندگيت تسلط داري.

هيچوقت از روياهاتون دست برنداريد تلاش برای یک فرد چرب در هر منطقه از زندگی خود را.

خود آینده شما به خاطر آن از شما تشکر خواهد کرد.

بیشتر در نشان دادن گریت خود را

برجسته اعتبار عکس : جک Sloop از طریق unsplash.com

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب