دفعات بازدید: این گزارش در مورد آنچه که اریک اشمیت بوده است تا پس از او سمت چپ گوگل

اریک اشمیت بود که گوگل مدیر عامل شرکت بین سال های 2001 و 2011 و خدمت در هیئت مدیره خود را تا سال گذشته ابداع ک

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

اریک اشمیت بود که گوگل مدیر عامل شرکت بین سال های 2001 و 2011 و خدمت در هیئت مدیره خود را تا سال گذشته ابداع کرده است خود را به عنوان یک تکنولوژی مشاور و سرمایه گذار در دفاع آمریکا جامعه است. نیویورک تایمز منتشر کرده است یک پروفایل جدید در اشمیت کار پس از ترک این شرکت که در آن او نام خود را و آن را به خوبی به ارزش خواندن اگر شما کنجکاو در مورد چگونه ex-مدیر عامل شرکت در حال حاضر صرف زمان خود را.

اشمیت به مدت طولانی حمایت استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی در دفاع کار می کنند و در حال حاضر او با ارائه مشاوره به دولت و سرمایه گذاری در کسب و کار را که اتفاق می افتد. با توجه به اکنون او در حال حاضر نشسته در دو دولت تخته مشاوره است که به ترویج استفاده از فناوری در وزارت دفاع و همچنین سرمایه گذاری شخصی خود ثروت در نظامی فناوری راه اندازی است.

آقای اشمیت است که با فشار دادن به جلو با یک سیلیکون ولی جهان بینی که در آن پیشرفت در نرم افزار A. I. کلید بدانند تقریبا در هر موضوع است.

او به تصویر کشیده شده خود را به عنوان موفق تکنولوژیست که باور نداشت بازنشستگی و بدهکار که بدهی به این کشور برای ثروت خود را — و که در حال حاضر در زمان حال و بینش به حل یکی از سخت ترین مشکلات است.

یک منطقه کلیدی مورد علاقه برای اشمیت است که با استفاده از فن آوری به منظور کاهش یکنواخت کار انجام شده توسط پرسنل نظامی:

"راه برای درک نظامی است که سربازان صرف مقدار زیادی از زمان به دنبال در صفحه نمایش. و دید انسان است نه به عنوان خوب به عنوان بینایی کامپیوتر" او گفت:. "این دیوانه است که شما باید از مردم از رفتن به سرویس آکادمی و ما صرف مقدار زیادی از آموزش این افراد و ما آنها را در اصل یکنواخت کار می کنند."

در حالی که برخی از راه حل های فن آوری او پیشنهاد شده است گزارش شده است نسبتا ساده مانند تعویض دشوار تخته سفید فرآیند برنامه ریزی با یک راه حل نرم افزار — در مناطق دیگر او طرح شده بزرگتر است که در تضاد با حرکت آهسته ماهیت نظامی است.

آقای اشمیت اذعان کرد که پیشرفت کند بود. "من bizarrely گفت: من نظامی که آنها را فوق العاده سریع به شما نشان می دهد تفاوت از قاب زمان بین جهان من در زندگی و جهان در آنها زندگی می کنند," او گفت:.

برخی از این فن آوری مورد بحث بوده است. پس از ترک گوگل اشمیت سرمایه گذاری در شورش دفاع, راه اندازی است که تجزیه و تحلیل تصویری فیلم برداری از طریق هواپیماهای بدون سرنشین. وجود شباهت های آشکار در اینجا به پروژه Maven یک پروژه که دیدم گوگل کمک پنتاگون توسعه نرم افزار به طور خودکار تجزیه و تحلیل هواپیماهای بدون سرنشین فیلم. گوگل کاهش یافته است به تمدید قرارداد در صورت کارمند تظاهرات.

اشمیت دخالت در کمیته مشورتی نیز مواجه انتقاد بیش از ترس وجود دارد که می تواند تضاد منافع با لینک مداوم به گوگل شرکت مادر الفبا. اگر چه اشمیت خود را ترک کرده است, هیئت مدیره, او هنوز هم صاحب 5.3 میلیارد دلار در الفبای سهام و هنوز هم از لحاظ فنی تساوی حقوق و دستمزد سالانه از 1 دلار از این شرکت به عنوان مشاور. منتقدان ادعا می کنند ex-مدیر عامل می تواند با استفاده از نفوذ خود برای فشار سازمان به سمت الفبای تکنولوژی اما اشمیت می گوید که او به پیروی از قوانین در اجتناب از تضاد منافع است.

این مشخصات جالب است که میریزد نور در آنچه یکی از بالاترین-مشخصات ارقام در جهان فن آوری شده است تا پس از او رفتگان این شرکت که در آن او نام خود را. آن را به خوبی به ارزش خواندن را در تمامیت آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن