SWR Mysuru بخش اجرا می شود اولین بسته ویژه اکسپرس از ننجنگود

میسور/Mysuru: راه آهن در حال اجرا است قطار کالا و بسته قطار اکسپرس برای اطمینان از تامین کالاهای اساسی در سراس

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

میسور/Mysuru: راه آهن در حال اجرا است قطار کالا و بسته قطار اکسپرس برای اطمینان از تامین کالاهای اساسی در سراسر کشور و متعهد به حصول اطمینان از تامین کالاهای اساسی مانند غذا و دارو و.... برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان است.

جنوب غربی راه آهن (SWR), Mysuru تقسیم زد آن اولین بسته ویژه اکسپرس در ژوئن 15 از ننجنگود به Sankrail, West Bengal و Changasari در آسام.

ویژه اکسپرس شامل 10 ظرفیت بالا بسته وانت و انجام 185 متریک تن محصول تولید شده توسط نستله هند است. قطار اجرا می شود در یک برنامه ثابت را پوشش می دهد و در فاصله حدود 3000 کیلومتر است که رسیدن به مقصد امروز (17 ژوئن) مشکلات ناسازگار بودن میانگین سرعت بیش از 65 kmps در هر ساعت.

Mysuru بخش اتخاذ تهاجمی استراتژی بازاریابی برای تحت تاثیر قرار دادن بر مشتریان بالقوه را به استفاده از این خدمات برای سریعتر حمل و نقل کالا خود را و استفاده از بارگذاری فضای مطلوب.

برای هر گونه اطلاعات بیشتر با پشتیبانی لجستیکی و دیگر سوالات عمومی زیر شماره های تلفن همراه ممکن است تماس: 9731667962 یا 9731667984 با توجه به پریا Shetty, بخشی مدیر تجاری و حرفه ای SWR, Mysuru.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن