مدرسه مسئول منطقه قرار داده شده در مرخصی بیش از ویدیو از او نفرین در پلیس در طول اعتراض BLM

یک مدیر منطقه مدرسه نیویورک که در رسانه های اجتماعی نفرین در پلیس در طول اعتراض ماده زندگی سیاه دیده می شود در

توسط PARINEWS در 18 شهریور 1399

یک مدیر منطقه مدرسه نیویورک که در رسانه های اجتماعی نفرین در پلیس در طول اعتراض ماده زندگی سیاه دیده می شود در مرخصی قرار داده شده است، پس از واکنش شدید از پدر و مادر و اعضای جامعه است.

استیو لایسنکو که به عنوان معلم کلاس نهم و دستیار مدیر آکادمی در مدارس اسپنسرپورت در روچستر فعالیت می کند، خود را در ویدئویی که به طور گسترده در فیس بوک لایو در شب ۴ سپتامبر در جریان اعتراضی در خارج از اداره پلیس راچستر ضبط کرده بود، شناسایی کرد.

Lysenko در این ویدئو یک دقیقه ای پلیس را متهم کرد که تلاش می کند معترضان را با اسپری فلفل متفرق کند. بیش از ۱۰۰۰ نفر آن شب در مرکز شهر راچستر به نمایندگی از دنیل پرود مرد شیکاگویی به خیابان ها ریختند که مرگ او در بازداشت پلیس راچستر منجر به تعلیق هفت افسر پلیس شد.

این استیون Lysenko، دستیار مدیر دبیرستان اسپنسرپورت در روچستر است. او دیشب در شورش بود و حتی بنا به گزارش ها دانشجویان را در این راهپیمایی رهبری می کرد. اون مي گوید «صلح آمیز» بود. ديشب دست کم دو تا پليس زخمي شدن pic.twitter.com/WyRnso93Az

— بریتنی (@Brittany3l) سپتامبر 5, 2020

Lysenko، که می تواند با پوشیدن پیراهن زندگی سیاه ماده دیده می شود. و حدس بزن چه اتفاقي افتاده؟ صلحبانان ما به خاطر آواز خواندن و شعار دادن به ما اسپری فلفل شلیک کردند و به آنها گفتند که چه کار [صریح] انجام می دهند.»

او فریاد زد: «آنها می توانند درست از آمریکا [صریح] خارج شوند.» "[صریح] پلیس؛ اداره پليس راچستر متشکرم."

این ویدئو پس از انتشار در رسانه های اجتماعی، باعث سر و صدا از سوی والدین و مردم محلی راچستر شد که سخنان Lysenko را دردسرساز می بینند. مدرسه اسپنسرپورت در پاسخ اولیه خود از معلم دفاع کرد و بر زبان ناپاک او تمرکز کرد تا خصومت با اجرای قانون در ویدئو.

"منطقه مدرسه مرکزی اسپنسرپورت در حمایت از برابری نژادی و تغییر سیستمیک در همبستگی ایستاده است. ما همچنان به این تغییر متعهد هستیم، و می خواهیم همه خانواده های ما بدانند که ما بیشتر در همبستگی با معترضان مسالمت آمیز ایستاده ایم.» این ولسوالی در بیانیه ای نوشت که استفاده Lysenko از زبان نامناسب است. "ما از دانش آموزان، والدین و جامعه خود عذرخواهی می کنیم که شما باید این زبان را از یکی از کارکنان ما می شنیید."

بیش از ۳۵۰۰ نفر از جامعه روچستر و عموم مردم از پاسخ این منطقه ناراضی بودند و دادخواست آنلاینی را امضا کردند که خواستار برکناری یسنکو شد.

در این طومار آمده است: «برای دیدن یک مربی عمومی که چنین بیانیه مبتذل را به صورت آنلاین بیان می کند، بی احترامی به مردان و زنان جامعه ما غیرقابل تحمل است.» او می گوید: «این غیرحرفه ای است و من نمی خواهم کسی که چنین شیوه ای را اعمال کند که بر همسالان یا جامعه ام تأثیرگذار باشد. من به اعتقادات شما اهمیتی نمی دهم، هیچ مربی نباید این مثال را بزند.»

تا ۶ سپتامبر، راچستر پنج شب متوالی اعتراض را دیده است. در طول تعطیلات آخر هفته، پلیس راچستر از هفت دستگیری به اتهام جنحه مجمع غیرقانونی خبر داد. دو نفر از دستگير شدگان نيز به شورش و حمله به يک افسر متهم هستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن