دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه های اجرایی به منظور هدف قرار دادن رسانه های اجتماعی شرکت های

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا روز پنج شنبه با هدف قرار دادن شرکت های فن آوری

توسط PARINEWS در 8 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا روز پنج شنبه با هدف قرار دادن شرکت های فن آوری مانند Facebook, Twitter و Google و محوری اینترنت قانون فراهم می کند که آنها را گسترده مصونیت قانونی بر مطالب ارسال شده توسط کاربران خود را.

"ما در حال تغذیه با آن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در دفتر بیضی پنج شنبه قبل از ثبت سفارش با توجه به لس آنجلس تایمز.

این مقام اجرایی منظور منتشر نشده اما یک پیش نویس به منظور گردش در اوایل این هفته به دنبال پاره بازگشت پلت فرم مسئولیت حمایت در بخش 230 قانون ارتباطات نجابت. در بخش 230, اینترنت شرکت گسترده مصونیت از مسئولیت در قبال محتوای خود را به پست کاربران در سیستم عامل خود را. پیش نویس منظور خواهد باز کردن درب برای وزارت بازرگانی و کمیسیون ارتباطات فدرال به تفسیر مجدد قانون و اجازه می دهد کمیسیون فدرال تجارت برای ایجاد یک ابزار برای کاربران به گزارش تعصب آنلاین.

"این یک معامله بزرگ است. آنها یک سپر. آنها می تواند انجام آنچه آنها می خواهند" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: پنج شنبه. "آنها در حال رفتن به باید که سپر است."

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد برنامه های خود را به امضای این فرمان اجرایی پس از توییتر واقعیت-بررسی دو تا از توییت خود برای اولین بار در اوایل این هفته. توییت های نادرست و گمراه کننده ادعا می کند در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری و تقلب انتخابات و توییتر و برچسب آنها را با یک لینک که منجر کاربران به گزارش های اضافی در مورد این موضوع.

در حال توسعه...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن