پلی استیشن 5 هنوز هم در مسیر تعطیلات سال 2020 انتشار میگه سونی

سونی می گوید که پلی استیشن 5 "در پیگیری برای راه اندازی در این فصل تعطیلات" با وجود COVID-19 بیماری همه گیر. ا

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

سونی می گوید که پلی استیشن 5 "در پیگیری برای راه اندازی در این فصل تعطیلات" با وجود COVID-19 بیماری همه گیر. این شرکت اعلام کرد به عنوان بخشی از آن مالی 2019 انتشار درآمد امروز که در آن نیز گزارش داد 14 درصد کاهش درآمد بازی در سال در سال. سونی قرار داده و این کاهش به پایین سخت افزار و نرم افزار فروش با تاکید بر اهمیت آینده PS5. PS4 در حال حاضر در صدر 110 میلیون واحد فروخته شده در سراسر جهان است.

"با توجه به راه اندازی پلی استیشن 5 اگر چه عواملی مانند کارکنان کار از خانه و محدودیت در مسافرت های بین المللی ارائه کرده اند برخی از چالش ها در رابطه با بخشی از فرایند آزمون و مدرک تحصیلی از خطوط تولید و توسعه و پیشرفت است و با راه اندازی کنسول برنامه ریزی شده برای سال 2020 فصل تعطیلات" سونی می گوید در گزارش خود. "در این نقطه در زمان عمده مشکلات بوجود آمده اند و نه در بازی نرم افزار توسعه خط لوله برای سونی خود اول studios یا شرکای آن' studios."

مایکروسافت گفته است که خود را رقیب ایکس باکس سری X کنسول نیز هنوز برای تعطیلات سال 2020 راه اندازی هر چند ایکس باکس رئیس Phil Spencer هشدار داد که توسعه نرم افزار هنوز هم می تواند مختل شود. مایکروسافت متقابل نسل استراتژی این بدان معنی است که وجود خواهد داشت هر سری X-عناوین منحصر به فرد در کوتاه مدت به هر حال تا سوال سنتی راه اندازی صف ممکن است از نگرانی کمتر از حد نرمال است.

سونی از سوی دیگر است که به احتمال زیاد به اولویت بندی حداقل برخی از منحصر به فرد PS5 بازی به ترویج فروش کنسول جدید; این شرکت را اعلام کرد جدید پلی استیشن Studios نام تجاری برای آن اول عنوان شد که شاید بزرگترین نقطه فروش برای PS4. این PS5 خود را هنوز هم تا حدودی ناشناخته مقدار. سونی نشان داده است مشخصات لوگو و کنترل اما نشان نداده کردن کنسول را طراحی و یا هر گونه نسل بعدی بازی ها.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن