قدیمی ایستگاه راه آهن می شود نگاه جدید به عنوان موزه مالگودی

به عنوان ادای احترام به سازندگان 'روز مالگودی،' SWR Mysuru بازسازی ایستگاه قدیمی در Arasalu در شیواماوگ سریال

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

به عنوان ادای احترام به سازندگان 'روز مالگودی،' SWR Mysuru بازسازی ایستگاه قدیمی در Arasalu در شیواماوگ

سریال میسور/میسورو: سریال تلویزیونی'روزهای مالگودی ' بر اساس رمان ر.ک. نارایان، یکی از مجموعه های روند در صفحه نمایش کوچک هند در دو د۰۰ سال بود. Kannada cine actor, director and visionary Shankar Nag had adapted the novel under the same title for Doordarshan TV serial in Hindi and English. حتی در حال حاضر، سریال برای acumen کارگردانآن به یاد داشته. در حالی که صحنه های روستایی برای سریال در آگومبه از بخش شیواماوگگا به ضرب گلوله کشته شده بودند، صحنه های ایستگاه راه آهن در ایستگاه قدیمی راه آهن در روستای آراسالو در نزدیکی Hosanagara taluk در شیواموگگا ضبط شد.

اکنون ایستگاه قدیمی راه آهن در ارسالو که در زیر راه آهن های غربی (SWR) ساوت میسورو قرار دارد، توسط راه آهن به عنوان موزه مالگودی بازسازی شده است. این ویژگی آثار هنری و عکس های مرتبط با سریال.

وزیر امور خارجه برای راه آهن مطمئنش آنگادی 'موزه مالگودی' را از طریق یک کنفرانس ویدئویی از Belagavi در روز شنبه اختصاص داده شده است. همچنین دو آسانسور جدید در ایستگاه راه آهن شیواماوگگا به همین مناسبت عملاً افتتاح شد.

Shivamogga نماینده B.Y. Raghavendra ریاست بر این رویداد. مدیر راه آهن بخش SWR میسورو آپارنا گارگ، مدیر کل A.K. سینگ، مدیر بازرگانی بخش پریا شتی، مدیر اضافی بخش راه آهن A. Devasahayam و دیگران حضور داشت.

به عنوان ادای احترام به سازندگان سریال محبوب 'روز مالگودی،' ساختمان قدیمی ایستگاه راه آهن در Arasalu در حال حاضر با هزینه 25 Rs. lakh بازسازی شده و ایستگاه در حال حاضر پوشیدن نگاه جدید تبدیل شده است.

ساختمان ایستگاه قدیمی که به تازگی بازسازی و ترمیم شده است توسط هنرمندان مختلفی از جمله مجسمه ساز جان دیوراج طراحی شده است که در طی تیراندازی سریال در دهه ۱۹۸۰ بخشی از خدمه تلویزیون بود.

صحنه های زیادی از سریال بر روی دیوارهای ساختمان طرح شده اند، که اکنون به موزه تبدیل شده اند، به همراه پرتره هایی از شخصیت سربی "سوامی کوچک" با بازی استاد منجوناث و رمان نویس آر.کی. نارایان.

مربی تنگ سنج در ایستگاه در حال حاضر به یک چای فروشی تبدیل شده است و به عنوان 'Malgudi چای نام. ایده ابتکاری داشتن یک چای فروشی در یک مربی سنج باریک پایدار در ایستگاه Arasalu می افزاید: جذابیت گرم به محیط سبز.

ایستگاه راه آهن قدیمی در Arasalu قبل از بازسازی.

در طول پرتاب صحبت میکرد، مدیر راه آهن بخش میسورو آپارنا گارگ گفت که بخش میسورو افتخار اعلام تکمیل 2.5 کرور به ارزش مسافر یوری در محدوده راه آهن شیواماوگگا را می گیرد. با توجه به پیاده روی مسافربیش از ۱۱۵۰۰ مسافر در شهرک شیواموگگا، دو آسانسور مسافربری سنگین فراهم شده است. او گفت: کار پیشنهاد شده در سپتامبر 2019 در یک دور از 1.05 Rs. کرور در یک زمان ثبت شده است اعدام شده است و تسهیلات تا حد زیادی به نفع شهروند ارشد و افراد به ویژه قادر است.

او همچنین چنین پیش می رود که کار توسعه ای که در ایستگاه جدید راه آهن آراسالو با هزینه ای از Rs.1.3 crore انجام شده است. پیشنهاد شده است برای ارائه توقف برای دو قطار دیگر در بخش پس از از آن که خدمات قطار از سر گرفته ، او اضافه کرد.

آپارنا گارگ درخواست مداخله نماینده شیواماوگگا ب.ی.ی راگهاودرا در گرفتن وجوه از دولت ایالتی برای تکمیل سایر آثار حوزه انتخابیه به ویژه در کومس، آناداپورام و سگارا را کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن