بوریس جانسون از پیروزی کابینه در انتخابات بعدی حمایت می کند زیرا گمانه زنی ها در مورد آینده او افزایش می یابد | اخبار سیاسی

[ad_1] یکی از وزیران کابینه در بحبوحه گمانه زنی های آشکار درباره آینده سیاسی او گفت که بوریس جا

توسط PARINEWS در 23 دی 1400
[ad_1]

یکی از وزیران کابینه در بحبوحه گمانه زنی های آشکار درباره آینده سیاسی او گفت که بوریس جانسون همچنان می تواند در انتخابات عمومی بعدی برای حزب محافظه کار پیروز شود.

براندون لوئیس، وزیر ایرلند شمالی، از نخست‌وزیر برای رهبری حزب در انتخابات آینده حمایت کرد و گفت که «به درستی» عذرخواهی می‌کند. در شهرداری دیروز برای نوشیدنی های باغ در خیابان داونینگ جشنی که در 20 می 2020، در جریان اولین محاصره ملی در بریتانیا برگزار شد.

اما او پرسید که آیا آقای جانسون اگر مشخص شود که با بیان اینکه تخلف نکرده است، پارلمان را گمراه کرده است، می تواند به عنوان نخست وزیر ادامه دهد ویروس کرونا قوانین، موضوعی که در تئوری موضوع استعفا است، آقای لوئیس از این موضوع اجتناب کرد،

او به کی برلی گفت: «این یک ارزیابی اولیه از آنچه گزارش فاش خواهد کرد است.

زمانی که جانسون با سرفصل‌های مخرب مواجه می‌شود، به‌روزرسانی‌های کووید به‌طور زنده انجام می‌شود

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

مسدود کردن احزاب: آنچه ما می دانیم

نخست وزیر "متاسفم" اما می گوید جمع آوری نوشیدنی "رویداد کاری" است

چهار تن از نمایندگان محافظه‌کار آقای جانسون صراحتاً از او خواسته‌اند استعفا دهد و گفته‌اند که موقعیت وی اکنون "غیرقابل دفاع" است و این پرسش‌ها را در مورد اینکه آیا او می‌تواند مجبور به ترک حزبش شود یا خیر، ایجاد کرده است.

که در PMQs روز چهارشنبه، نخست وزیر اعتراف کرد که در مراسم داونینگ استریت شرکت کرده است "الکل خودت را بیاور".

او اعتراف کرد که "کمی پس از ساعت 6 بعدازظهر 20 می 2020" وارد باغ شماره 10 شده است تا از گروهی از کارمندان "قبل از بازگشت به دفتر خود" 25 دقیقه بعد تشکر کند.

آقای جانسون گفت که درباره تعدادی از اتهامات احزاب در مورد نقض محاصره داونینگ استریت "به اندازه کافی یاد گرفته است" به طوری که می دانست چیزهایی وجود دارد که ما به سادگی آنها را اصلاح نکردیم" و به خشم عمومی نسبت به این رویداد اذعان کرد.

بوریس جانسون در خطر - برای برکناری نخست وزیر از حزب خود چه چیزی لازم است؟

اما، آقای جانسون گفت، او "به طور ضمنی معتقد است که این یک رویداد کاری است".

او افزود: «با نگاهی به گذشته، مجبور شدم همه را به داخل برگردانم. من باید راه دیگری برای تشکر از آنها پیدا می کردم.»

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

جانسون فکر می کرد که مهمانی باغ یک "رویداد کاری" است.

نمایندگان حزب محافظه کار می گویند موقعیت نخست وزیر "غیرقابل دفاع" است

تخمین زده می شود که حدود 40 نفر در این گردهمایی شرکت کردند.

نخست وزیر "عذرخواهی صمیمانه" خود را ارائه کرد، اما سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر از جانسون خواست که "کار درست را انجام دهد و استعفا دهد" و گفت که موضع او "دیگر مقاوم نیست".

داگلاس راس، رهبر محافظه کار اسکاتلند نیز خواهان استعفای نخست وزیر شد در مهمانی نوشیدنی در خیابان داونینگ.

آقای راس گفت: "من نمی‌خواهم در آن موقعیت باشم، اما اکنون در موقعیتی هستم که فکر نمی‌کنم او بتواند به عنوان رهبر محافظه‌کاران ادامه دهد."

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

داگلاس راس از بوریس جانسون خواسته است که به دلیل رسوایی حزب در مورد محاصره خیابان داونینگ از سمت نخست وزیری کناره گیری کند.

اما جیکوب ریس ماگ، رهبر مجلس عوام، درخواست آقای راس برای استعفای نخست وزیر را رد کرد و به LBC گفت: "فکر نمی کنم داگلاس راس شخصیت بزرگی باشد."

چه کسی به دلیل نقض قوانین کووید باید استعفا دهد؟

ویلیام راگ، رئیس کمیته مدیریت عمومی و امور قانون اساسی شهرداری، همچنین از رهبر حزب خود خواست که آن را ترک کند و گفت بیم آن دارد که مناقشه "درب حزب" صرفا "تحریف مداوم حکمرانی خوب" باشد.

سر راجر گیل و کارولین ناکس، وزیر سابق، دو نماینده محافظه‌کار دیگری هستند که تاکنون پس از عذرخواهی جانسون در فرونشاندن خشم از تظاهرات می 2020، خواستار کناره‌گیری جانسون شده‌اند.

اگر 53 نماینده دیگر حزب محافظه کار نیز به سر گراهام نامه بفرستند، در آن صورت آقای جانسون مشمول رای اعتماد خواهد شد.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر، بوریس جانسون را به "دراز کشیدن از لای دندان" متهم کرده است.

نخست وزیر "فرد مناسب برای نخست وزیری"

اما آقای لوئیس صبح پنجشنبه به اسکای نیوز گفت که معتقد است "نخست وزیر فرد مناسبی برای نخست وزیری است".

کی برلی، وزیر ایرلند شمالی گفت: «من فکر می‌کنم می‌توانیم جلو برویم و در انتخابات عمومی پیروز شویم».

"ما کاری داریم که باید انجام دهیم. ما باید دقیقاً همان چیزی را انجام دهیم که نخست وزیر خواسته است، که یکی از بزرگترین اصلاحات مهم برای رسیدگی به مسائلی است که کشور سال ها پیش می خواست به آنها رسیدگی کند، مانند مراقبت های بهداشتی و اجتماعی، مشکلاتی که در ایرلند شمالی وجود نداشته است. برای دهه ها در نظر گرفته شده است.

این کسی است که می‌خواهد با این موضوع برخورد کند و آن را به گونه‌ای انجام دهد که برای همه در بریتانیا مفید باشد، بنابراین فکر می‌کنم او در انتخابات بعدی پیروز خواهد شد.»

اما درخواست ها برای کناره گیری او از حزب محافظه کار خود، آقای جانسون را نگران می کند.

پادکست روزانه را دنبال کنید پادکست های اپل، پادکست گوگل، اسپاتیفای، آب پاش

مارک هارپر، یکی از رهبران سابق حزب محافظه کار، پس از انتشار گزارشی از سوی سو گری، یک مقام ارشد دولتی که مناقشه حزب را بررسی می کند، گفت: «این به هر نماینده محافظه کار بستگی دارد که تصمیم بگیرد چه اقدامی انجام دهد».

یکی دیگر از محافظه‌کاران، سیمون هور، توسط اسکای نیوز پرسیده شد که آیا نخست‌وزیر پس از عذرخواهی‌اش از مجلس عوام در امان است؟

او پاسخ داد: «نمی‌دانم» و افزود که آقای جانسون قبل از گزارش تمام وقت خانم گری به «نیمه‌وقت» رسیده است.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

"خیانت شده": مردم به اختلاف حزب شماره 10 واکنش نشان می دهند

نخست وزیر از قانونگذاران خواست منتظر گزارش تحقیق حزب باشند

در بیانیه‌ای در آغاز PMQs، آقای جانسون از نمایندگان پارلمان اروپا خواست تا به خانم گری اجازه دهند تا تحقیقات خود را در مورد تعدادی از اتهامات ازدحام در خیابان داونینگ تکمیل کند تا مسیر کامل مشخص شود.

او قول داد پس از اتمام کار خانم گری بیانیه تکمیلی را به قانونگذاران ارائه کند.

واکنش نخست وزیر به اتهامات احزاب مسدود کننده شماره 10 چگونه بود؟

سر اد دیوی، رهبر لیبرال دموکرات ها، نامه ای به کرسیدا دیک، کمیسر پلیس متروپولیتن نوشته است تا از او بخواهد تحقیقات کامل پلیس را در مورد رویداد 20 می آغاز کند.

او همچنین از آقای جانسون خواست استعفا دهد و گفت که نخست‌وزیر باید با احتیاط پس از تایید حضورش در مراسم مصاحبه شود.

لطفاً از مرورگر Chrome برای پخش‌کننده ویدیویی در دسترس‌تر استفاده کنید

معاون نخست وزیر دومینیک راب گفت که بوریس جانسون معتقد است که "بر اساس" قوانین مسدود کننده عمل می کند و افزود که او "کاملاً" از نخست وزیر حمایت می کند.

صدراعظم به طرز محسوسی ساکت بود

متحدان نخست‌وزیر بعدازظهر چهارشنبه سعی کردند به عقب رانده شوند، اما ریشی سوناک، صدراعظم، که به عقیده برخی احتمالاً جانشین جانسون در شماره 10 خواهد شد، تا ساعت 8 شب همان روز در توییتر پستی ارسال نکرد.

"من امروز تمام روز را بازدید کرده ام، به کار بر روی #PlanForJobs خود ادامه داده ام، و همچنین با نمایندگان مجلس برای گفتگو در مورد وضعیت انرژی ملاقات کرده ام. نخست وزیر حق داشت که عذرخواهی کرد و من از درخواست او برای صبر حمایت می کنم تا زمانی که سو گری درخواست او را برآورده کند." او نوشت. .

شماره 10 پس از PMQ گفت که آقای جانسون دعوت نامه ایمیلی برای مجموعه نوشیدنی در 20 مه 2020 ندیده است، که مشخص شد توسط دستیار اصلی نخست وزیر مارتین رینولدز ارسال شده است تا بر اساس گزارش ها، بیش از 100 عضو. کارکنان داونینگ استریت

در آن زمان، انگلیسی‌ها اخیراً اجازه داشتند با یک نفر از یک خانواده دیگر در بیرون ملاقات کنند، البته تا زمانی که آنها دو متر از هم فاصله داشتند.

اختلاط با چند خانوار همچنان ممنوع بود.

سخنگوی آقای جانسون از اظهار نظر در مورد ادعای نخست وزیر مبنی بر اینکه تجمع 20 مه می تواند "از لحاظ فنی" در جهت کووید در آن زمان باشد، خودداری کرد.

شماره 10 همچنین از گفتن اینکه آیا همسر جانسون، کری، در این مراسم شرکت کرده است یا خیر، آیا نخست وزیر متوجه غذا و نوشیدنی در آنجا شده یا با درخواست برای آوردن یک بطری موافقت نکرده است.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن