بهبود الکلی کمک می کند تا دیگران به پا زدن عادت

میسور/Mysuru: 'Thiyagu' یک تامیل فیلم منتشر شده در سال 1990 ثابت می شود بسیار محبوب در آن زمان است. بر این اسا

توسط PARINEWS در 4 خرداد 1399

میسور/Mysuru: 'Thiyagu' یک تامیل فیلم منتشر شده در سال 1990 ثابت می شود بسیار محبوب در آن زمان است. بر این اساس بود که Tamil رمان 'Oru Manithanin Kadhai'. در این فیلم شخصیت محوری 'Thyagu' با بازی بازیگر Raghuvaran است الکلی و زندگی خود را خراب بود با توجه به مشروبات الکلی اعتیاد.

متولد در یک خانواده متوسط شخصیت می شود به عادت نوشیدن با توجه به برخی از مسائل مربوط به خانواده. فیلم ماهرانه به تصویر می کشد زندگی از مشروبات الکلی و آن پایان غم انگیز.

تمام الکلی تا به حال یک زمان سخت با توجه به مستند. اما در مارس 5, زمانی که دولت آرام محدودیت مشروب مغازه ها یک بار دیگر درهای خود را باز. به عنوان یک نتیجه میتوان دید مردم ایستاده در صف مارپیچ خود را برای خرید نوشیدنی مورد علاقه.

در مقابل, در اینجا است که یک مرد که یک بار شراب خواری آبخوری و در حال حاضر کمک به دیگران برای ترک این عادت است. ساکن Janatanagar در شهر Devaraju بود دیگر سرپرست خانوار. برای برخی از این دلیل او معتاد شدم به این عادت است. برای او هر روز شروع و به پایان رسید با یک نوشیدنی. او با سوء استفاده از الکل ساخته شده او را سرد و meaner. به عنوان او شروع به التماس دوستان خود را برای پول او هدف از تمسخر. در نهایت برخی از دوستان خود او را بستری برای بازیابی 'پایه' در Mooganahundi نزدیکی Mysuru برای سه ماه.

در بازیابی 'پایه', مشاوران هدایت او را به رهبری یک الکل-زندگی رایگان. جلسات مشاوره و پشتیبانی گروه به او کمک کرد تا حد زیادی. پس از 90 روز Devaraju تا به حال یک چالش است که او هرگز رو در زندگی -- به رهبری سالم الکل زندگی و یا انتخاب کنید تا یک بطری دوباره. او عاقلانه انتخاب کرد.

Devaraju قطره قطره می گوید: "در آن روز من تصمیم گرفتم که من هرگز دوباره بنوشید. به عنوان یک نتیجه, من در حال حاضر زندگی سالم و شادتر زندگی با خانواده ام. من هنوز هم می تواند به یاد داشته باشید آن روز که من استفاده می شود برای سوء استفاده پدر و مادر من بدون هیچ دلیل همه به خاطر اعتیاد من."

"من تصمیم گرفتم کمک به دیگران در همان زمان. حالا من کار به عنوان یک مشاور برای بهبودی پایه و اساس است. پس از 2014 من توصیه بیش از 400 الکلی. و از آنها حدود 250 باید ترک این عادت است. حدود 40-42 روز الکل در دسترس نیست با توجه به مستند. برای حدود شش هفته بسیاری از آنها زندگی می کردند و زندگی عادی خود را بدون یک نوشیدنی اما باز هم بسیاری از آنها را برداشت و بطری. من احساس می کنم بسیار متاسفم برای آنها که این یک فرصت عالی برای آنها را به خلاص شدن از شر عادت," او می گوید. Devaraju را فراموش نکنید به اصرار آنها را به بیرون آمدن از این عادت. "این است که هرگز اواخر برای ترمیم راه ما," او اضافه می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن