آی بی ام دیگر نمی خواهد پیشنهاد توسعه یا تحقیق تشخیص چهره تکنولوژی

آی بی ام دیگر نمی خواهد به ارائه هدف کلی صورت به رسمیت شناختن و یا تجزیه و تحلیل نرم افزار IBM مدیر عامل Arvin

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

آی بی ام دیگر نمی خواهد به ارائه هدف کلی صورت به رسمیت شناختن و یا تجزیه و تحلیل نرم افزار IBM مدیر عامل Arvind کریشنا گفت: در نامه ای به کنگره امروز. این شرکت همچنین دیگر توسعه و یا پژوهش فناوری آی بی ام می گوید در آستانه. کریشنا خطاب این نامه به سنسور. Cory Booker (D-نیوجرسی) و کامالا هریس (D-CA) و مظنونان حمله به دانشگاه کارن باس (D-CA) Hakeem Jeffries (D-NY) و Jerrold Nadler (D-NY).

"آی بی ام قویا مخالف و نه چشم پوشی از استفاده از هر گونه [تشخیص چهره] از جمله تشخیص چهره تکنولوژی ارائه شده توسط فروشندگان دیگر برای توده نظارت پروفایل نژادی و نقض حقوق اساسی بشر و آزادی و یا هر هدف است که سازگار با ارزش ها و اصول اعتماد و شفافیت" کریشنا گفت: در این نامه است. "ما اعتقاد داریم در حال حاضر زمان برای شروع یک گفتگوی ملی در مورد اینکه آیا و چگونه تشخیص چهره تکنولوژی باید شاغل داخلی سازمان های اجرای قانون."

نرم افزار تشخیص چهره بهبود یافته است تا حد زیادی در طول دهه گذشته با پیشرفت در هوش مصنوعی است. در همان زمان این تکنولوژی به دلیل آن است که اغلب ارائه شده توسط شرکت های خصوصی با کمی تنظیم و یا فدرال نظارت — نشان داده شده است به رنج می برند از تعصب در امتداد خطوط از سن و نژاد و قومیت است که می تواند ابزار قابل اعتماد برای اجرای قانون و امنیت و رسیده به صورت بالقوه مدنی نقض حقوق.

دسامبر 2019 موسسه ملی استاندارد و تکنولوژی مطالعه نشان داد "شواهد تجربی برای وجود طیف گسترده ای از دقت و صحت در سراسر دموگرافيک تفاوت در اکثر زمان, تشخیص چهره, الگوریتم های که مورد بررسی قرار گرفت" برای مثال. این تکنولوژی همچنین به نقش آن در نقض حریم خصوصی.

قابل توجه نیست مطالعه را شامل نمی شود تکنولوژی از آمازون که یکی از عمده چند شرکت های فن آوری به فروش نرم افزار تشخیص چهره برای اجرای قانون است. در عین حال Rekognition نام برنامه نیز انتقاد خود را برای دقت و صحت. در سال 2018 از اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا یافت می شود که Rekognition اشتباه همسان 28 اعضای کنگره به چهره برداشت از 25,000 عمومی, mugshots, به عنوان مثال.

یکی دیگر از شرکت Clearview هوش مصنوعی آمده است تحت سنگین موشکافی شروع در اوایل سال جاری هنگامی که آن را کشف شد که در آن صورت به رسمیت شناختن ابزار ساخته شده با بیش از 3 میلیارد دلار تصاویر وارد شده در بخشی از خراش دادن سایت های رسانه های اجتماعی بود که به طور گسترده ای توسط شرکت های بخش خصوصی و سازمان های اجرای قانون. Clearview شده است صادر متعدد متوقف و دست بردارد و ثبت سفارشات در مرکز تعدادی از پرونده های حقوقی حریم خصوصی. Facebook نیز دستور داد در ماه ژانویه به پرداخت $550 میلیون دلار برای حل و فصل یک کلاس طرح دعوی در دادگاه اقدام بیش از آن غیر قانونی با استفاده از تکنولوژی شناسایی چهره.

IBM در تلاش است برای کمک به با این موضوع از تعصب در صورت به رسمیت شناختن انتشار یک مجموعه داده در سال 2018 طراحی شده برای کمک به کاهش تعصب به عنوان بخشی از داده های آموزشی برای تشخیص چهره مدل است. اما آی بی ام نیز می شود های جداگانه آموزش داده مجموعه ای از نزدیک به یک میلیون عکس در ژانویه 2019 گرفته شده از فلیکر بدون رضایت افراد — هر چند از عکس های به اشتراک گذاشته شد تحت Creative Commons. آی بی ام گفت: این Verge در بیانیه ای در این زمان است که مجموعه داده ها تنها می توان با تایید محققان و تنها شامل تصاویری که در دسترس عموم است. این شرکت همچنین گفت که افراد می توانند با انصراف از مجموعه داده.

در نامه خود کریشنا نیز حمایت پلیس اصلاحات با این استدلال که بیشتر پلیس سوء موارد باید تحت اجراء از دادگاه فدرال و کنگره باید تغییرات را به واجد شرایط ایمنی دکترین, در میان دیگر اقدامات. علاوه بر کریشنا گفت که "ما نیاز به ایجاد بیشتر باز و عادلانه مسیر برای همه آمریکایی ها برای به دست آوردن مهارت های قابل عرضه در بازار و آموزش" و او پیشنهاد کرد کنگره در نظر گرفتن پوسته پوسته شدن P-TECH مدل در سراسر کشور و گسترش واجد شرایط بودن برای پل کمک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن