سازمان دیده بان تریلر برای انولا هولمز، فیلم شرلوک هولمز که فرود نت فلینز طرح دعوی در دادگاه

اولین تریلر برای انولا هولمز -فیلم میلی بابی براون با بازی که بر خواهر نوجوان درخشان شرلوک هولمز تمرکز دارد، ب

توسط PARINEWS در 4 شهریور 1399

اولین تریلر برای انولا هولمز -فیلم میلی بابی براون با بازی که بر خواهر نوجوان درخشان شرلوک هولمز تمرکز دارد، با وجود نت فلینز که در وسط طرح دعوی در مورد این پروژه قرار دارد، وارد شده است.

انولا هولمز بر اساس مجموعه ای از کتاب های نانسی اسپرینگر ساخته شده است که با قرار دادن خواهر کوچکتر شرلوک هولمز در قلب یک سریال، دنیای سر آرتور کونان دویل را دوباره تصور می کند. با وجود تمرکز فیلم بودن بر روی انولا، طرح دعوی در دادگاه توسط املاک دویل مربوط به شرلوک (با بازی هنری کاویل) به طور خاص است. املاک دویل در حال شکایت از نت فلیفت (در کنار اسپرینگر، پنگوئن رندوم هاوس، و شرکت تولید فیلم مرتبط با فیلم) به دلیل چگونگی به تصویر کشیدن شرلوک است؛ در واقع اون خيلي مهربونه فکر کنم اون توي تريلر مياد يه صحنه هست که شرلوک از خواهر روحيه اش در برابر برادر بزرگترش ميکرافت دفاع ميکنه که ناراحته که اون... یک انسان، اساسا.

طرح دعوی در دادگاه به طور کلی بسیار وحشی است. برخی از احکام دادگاه در اوایل دهه ۲۰۱۰ دریافتند که بسیاری از داستان های دویل در حوزه عمومی قرار دارند، بنابراین اسپرینگر حق دارد بدون اینکه از قوانین کپی رایت افت کند، از آن ها قرض بگیرد. با این حال مجموعه ای از ۱۰ داستان وجود دارد که هنوز توسط کپی رایت محافظت می شوند. املاک شکایت می کنند زیرا ادعا می کنند که انولا هولمز از برخی از آن ۱۰ داستان بلند می شود و به همین دلیل به کپی رایت آن ها تجاوز می کند. اگر نت فلی بخواهد از نسخه ای از شرلوک هولمز استفاده کند که به مردم اهمیت می دهد، باید آن نسخه از شخصیت را مجوز دهند چرا که او با نسخه موجود از طریق دامنه عمومی متفاوت است.

در اینجا بخشی از طرح دعوی در دادگاه است که توضیح می دهد که چگونه Doyle کردم دو نسخه مختلف خود را از شرلوک هولمز.

پس از داستان هایی که اکنون در حوزه عمومی قرار دارند و قبل از داستان های کپی رایت، جنگ بزرگ اتفاق افتاد. در جنگ جهانی اول کونان دویل پسر بزرگش آرتور کوچه کینگزلی را از دست داد. چهار ماه بعد برادرش سرتیپ اینس دویل را از دست داد. هنگامی که کونان دویل بین سال های ۱۹۲۳ تا ۱۹۲۷ در داستان های کپی رایت شده به هولمز بازگشت، دیگر کافی نبود که شخصیت هولمز درخشان ترین ذهن عقلانی و تحلیلی باشد. هولمز بايد انسان ميشد شخصیت مورد نیاز برای توسعه ارتباط و همدلی انسان بود.

کونان دویل تصمیم هنری شگفت انگیزی گرفت تا مشهورترین شخصیت خود را داشته باشد—که در سراسر جهان به عنوان یک مغز بدون قلب شناخته می شود—به شخصیتی با قلب تبدیل می شود. هولمز گرم تر شد. او توانایی دوستی را داشت. اون ميتونست احساساتش رو ابراز کنه او شروع به احترام به زنان کرد.

صرف نظر! این نسخه از شرلوک هولمز احساساتی دارد، و کاملا رک و پوست کنده من استن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن