مرد آهن VR یک ورقه نازک قلعی نسخه واقعا بزرگ مرد آهن بازی

"من نه مرد آهنین" من به خودم موتر پس از توفنده به دیوار برای زمان بی حد و حصر در حالی که با تکان دادن بازوها د

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

"من نه مرد آهنین" من به خودم موتر پس از توفنده به دیوار برای زمان بی حد و حصر در حالی که با تکان دادن بازوها در اطراف. اما آن را برای عدم تلاش.

مرد آهن VR یک بازی با یک فرض ساده: قرار دادن بازیکنان در داخل مشهور فلزی کت و شلوار از مارول زرهی Avenger به شما اجازه پرواز در اطراف و نبرد supervillains با لیزر انفجار و تبادل نظر بسیار است. آن را نیز برای اولین بار واقعی کنسول عنوان از Camouflaj که قبلا توسعه یافته با مشخصات بالا, بازی موبایل, بازی République, بازگشت در سال 2013 (که از آنجا منتقل شده به کامپیوتر, ایکس باکس, پلی استیشن و انواع VR سیستم عامل).

آن را مرتب کردن بر اساس ایده است که منحصر به فرد مناسب برای واقعیت مجازی است. چه بهتر از راه برای گرفتن یک قهرمان که معروف ترین برای خود کلاه و مچ دست نصب شده سلاح از هدست و حرکت کنترل از VR?

متاسفانه در حالی که مرد آهن VR است که در آن لحظات واقعا قطاری از آنچه در آن ممکن است مانند کت و شلوار به عنوان مرد آهنین خود را در آن برگزار شد پشت های شیک کنترل تکراری سطح و گیم پلی که فقط نیست که بسیار سرگرم کننده را به بازی برای بسیار طولانی است.

در حالی که در اوایل تریلر ممکن است به این تصور که مرد آهن VR است gussied-در-ریل تیرانداز واقعیت این است که Camouflaj داده است بازیکنان نزدیک به آزادی کامل برای اوج گرفتن را از طریق آسمان به عنوان مرد آهن. با استفاده از یک جفت از PlayStation Move, کنترل, شما با استفاده از دو محرک به کنترل خود repulsors در یک سبک منحصر به فرد از VR پرواز. زاویه آنها را با کف دست رو به پشت سر شما و شما پرواز رو به جلو; پرتاب به جلو و شما را متوقف و سپس پرواز به عقب. فرمان انجام می شود از طریق ترکیبی از ماهیگیری خود را پیشرانه و هدف با سر خود را. پس از بازیکنان در حال ایستاده عمودی کل زمان آن هنوز کاملا مشابه به افزایش پرواز مرد آهن در فیلم یا کمیک, اما آن را به عنوان نزدیک به عنوان شما احتمالا می تواند دریافت و با VR راه اندازی.

آن را نیز اجرا می شود به چند محدودیت با توجه به ماهیت VR. برای اولین بار است که PS VR است افسار هدست به طوری که بازیکن می تواند تنها محدود تبدیل می شود. شدید تر مانور باید انجام شود با فشار دکمه که پرش دوربین یا 45 یا 180 درجه به طوری که آنها نمی yank کابل ، آن هم فقط ساده دشوار است حداقل در شروع است. در حالی که Camouflaj آزادانه فلفل بازی با سرعت دستکش برای کمک به بازیکنان تنظیم در سطوح اولیه وجود دارد شیب منحنی یادگیری. (برخی از توسعه دهنده بار در آن پرواز چالش های رک و پوست کنده به نظر می رسد غیر ممکن است به ضرب و شتم هر چند من شک ندارم بازیکنان خواهد شد.)

آن را نیز نیاز دارد که بازیکنان اساسا باقی می ماند ایستاده تمام زمان آنها بازی کند. در حالی که Camouflaj می کند توجه داشته باشید که این بازی را می توان نشسته این واقعیت است که شما اشاره دست های خود را پشت سر شما مقدار زیادی از زمان بدان معنی است که آن را تقریبا غیر ممکن است بازی بر روی نیمکت. من تا به حال موفقیت های بیشتر در حال حرکت به یک صندلی تاشو در وسط اتاق نشیمن من است که من می تواند به پشت, اما این بازی هنوز هم تلاش برای آهنگ دست من به عنوان به خوبی.

من نمی رنج می برند از هر گونه بیماری حرکت در حالی که بازی اما من تمایل به شخصا رسیدگی VR جنبش هست. اگر شما به سبک جدید و یا یک حساسیت ویژه تهوع و سریع عطف جنبش ممکن است نمی تواند به میل خود.

پرواز تنها بخشی از معادله است ، نیم دیگر مبارزه است که نیاز به بازیکنان به تعادل چگونه آنها پس از بازی مرد آهن با استفاده از همان repulsors به پرواز به عنوان او می کند به شلیک و انفجار. آن را ثابت عمل دستکاری: آیا شما شناور در محل خودتان یک هدف بزرگتر به از بند باز کردن قدرت شلیک بیشتر? و یا افزایش دور با هر دو پیشرانه?

مرد آهنین در واقع دارای دو سلاح اصلی نوع: سریع شلیک repulsors و سلاح های ثانویه هر دو محدود به همان دکمه. نگه دارید تا خود را از دست نخل و شما با استفاده از repulsor انفجار; شیب کف دست خود را پایین و مچ دست خود را-سوار سلاح ثانویه خواهد شد تا پاپ. این یکی از Iron Man VR's بهترین لمس و آن را بهترین کار در گرفتن شخصیت. در نهایت بازیکنان همچنین می توانید پرتاب موشک طراحی مشت با پایین نگه داشتن یک کنترل button به سر و صدا دشمنان نزدیک.

وجود یک سیستم سفارشی بیش از حد که در آن بازیکن می تواند باز کردن "نقاط تحقیقات" برای اضافه کردن تجهیزات جدید به زره خود را و یا مبادله سلاح های خود را. اما همه کسانی که گزینه های باز شده از شروع. هنگامی که من تا به حال خوب راه اندازی رفتن, بازی نمی دهد, بیشتر از یک دلیل برای باز کردن بقیه. (Amusingly نیز وجود دارد انواع مختلفی از طرح های رنگی مختلف برای مناسب اما با توجه به این که شما تقریبا هرگز زره از دیدگاه سوم شخص, این یک بیت از یک بی فایده ویژگی.)

اما در حالی که قطعات خوب همه مسائل با Iron Man VR می رسند که آنها گرد هم می آیند در این بازی که فقط به اندازه کافی عمیق به حمایت تمام عیار عنوان.

در عمل مرد آهن VR است که بسیار تکراری. وجود دارد تنها تعداد انگشت شماری از انواع دشمن که تاکتیک واقعا هرگز تغییر. یکی از هواپیماهای بدون سرنشین را خمیر بازیکنان با لیزر انفجار دیگر تلاش خواهد کرد به ram شما در حالی که یک سوم به dodged قبل از آن سپر پایین است. هر یک از دشمن است به طور موثر طراحی شده برای مقابله با سلاح های خاص در زرادخانه خود را (شما شلیک, تیراندازی, هواپیماهای بدون سرنشین, شما پانچ رمنج از هواپیماهای بدون سرنشین و شما زمین-پوند مخزن) و تنها تنوع واقعا در می آید که چگونه بسیاری از بازی شما می اندازد در یک بار.

نتیجه این است که هر یک از 12 سطح (که شکسته تا به 15 تا 30 دقیقه تکه های مناسب برای VR) بیشتر یا کمتر از شکسته شدن در یک چرخه از "شکست این یکسان امواج از دشمنان با استفاده از یکسان سلاح در مکان های یکسان" تا بعد تفسیری بیان اتفاق می افتد.

این بازی همچنین می شکند تا مرد آهن با مقدار زیادی از زمان را صرف پریدن به اطراف تونی عمارت یا نیک فیوری را helicarrier انجام غلط انداز انواع VR وظایف است که این ژانر تا به حال بزرگتر شدن سال پیش. Teleporting در اطراف یک فضای باز به یک دکمه را فشار دهید برای پاسخ به یک بلندگو و یا قرار دادن دور یک جعبه از یادگاران فقط احساس می کند مانند بالشتک. کسانی که انواع VR-y وظایف خود را در راه به طور منظم گیم پلی بیش از حد punctuating امواج از هواپیماهای بدون سرنشین دعوا با داشتن بازیکنان "کشش" درب باز "گرفتن" برخی از سیم و یا "پانچ" انرژی هسته ای.

مرد آهن VR را به مخلوط تا چیز با مکان های مختلف متفاوت از شانگهای افق به helicarrier سر به فلک کشیده در آسمان رها تسهیلات سلاح. اما سطح تکرار غالبا بیش از حد; اولین زمان صرف افزایش از طریق صخره توسط تونی مالیبو عمارت بزرگ است اما در بار سوم بازی به ارمغان می آورد آن را از آن شروع به کشیدن.

برخی از این سطوح نیز فقط نگاه بد. بخشی از آن است با توجه به پلی استیشن VR را با وضوح پایین تر و اسب بخار. برخی از سطوح بهتر از دیگران هستند اما می توان آن را خشن به نگاه. به ویژه در شانگهای سطح — همه قالب دار سیما یا جنبه بخصوص ساختمان و خالی pixelated جاده ها — احساس می کند مانند چیزی از یک پلی استیشن 2 بازی.

تجربه برگزار می شود با هم توسط یک اصلی مرد آهنین که باید صدا بسیار آشنا اگر شما به تماشای یک فیلم مرد آهن (و یا خواندن یک کتاب کمیک) در چند سال گذشته است. تونی استارک است بازنشسته از ساخت سلاح اما یک تبه کار از گذشته خود را — در این مورد هکر تبه Ghost — می خواهد به نگه داشتن او را مسئول تخریب سابق خود بزدايد ایجاد می شود.

های مختلف کلاسیک Iron Man شخصیت های نمایش از جمله تونی خودش Pepper Potts, تونی AI جمعه, Nick Fury (همه به دنبال مانند خاموش-نام تجاری نسخه از خود را در صفحه نمایش بزرگ همتایان) همراه با یک شخصیت جدید هولوگرافی کپی تونی نام Gunsmith است که کمک می کند تا بازیکنان طراحی ارتقاء و به عنوان یک "شیطان" در تونی شانه به مثبت تر جمعه در ماموریت. (Gunsmith نیز حل VR مشکل هرگز به دیدن تونی چهره در طول گیم پلی بازی دادن به بازیکن دوم "تونی استارک" به تعامل با.)

بزرگترین مشکلات با Iron Man VR, اما, هستند, واقعا, وحشتناک بار بار — حداقل در استاندارد PS4 که من در حال بازی در. من به طور معمول صرف 10-20 ثانیه خیره در زمین-صفحه نمایش سیاه و سفید فقط برای بارگذاری در حال بارگذاری صفحه نمایشاست که می تواند در یک دقیقه کامل برای بارگذاری به سطح واقعی. که انتظار حتی بدتر ساخته شده است توسط این واقعیت است که شما گیر با پوشیدن یک هدست VR و ایستاده در اتاق نشیمن خود را تمام وقت.

وجود دارد مقدار زیادی از ایده های خوب در مرد آهن VR. اما بين خشن کنترل گیم پلی تکراری و بدون زرق و برق گرافیکی آن نوع از چیزی که احساس می کند مانند آن شده اند که بهتر مناسب برای کوتاه تر بیشتر جلا تجربه. آن می تواند شما را مانند مرد آهن در زمان -- اما که به اندازه کافی برای حمل تمام طول بازی.

مرد آهن VR است به طور انحصاری برای پلی استیشن 4 در جولای 3 برای $39.99. (PS VR هدست پلی استیشن دو حرکت, کنترل و پلی استیشن 4 دوربین مورد نیاز برای بازی.)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن