جریان این هفته: نگهداری از کودکان باشگاه و گارد در Netflix بکشد پالم اسپرینگز در Hulu

اگر شما صرف تعطیلات آخر هفته به تماشای همیلتون فیلم در تکرار, اجازه دهید فقط می گویند من نه قضاوت با شما. در ه

توسط PARINEWS در 15 تیر 1399

اگر شما صرف تعطیلات آخر هفته به تماشای همیلتون فیلم در تکرار, اجازه دهید فقط می گویند من نه قضاوت با شما. در همه. چند ضلعی جالب, تجزیه و تحلیل در مورد نحوه های مختلف موسیقی است که در فیلم است.

اما اگر شما به دنبال یک استراحت از لین مانوئل & co. و می خواهید چیزی کمی متفاوت به تماشای این هفته وجود دارد چند جدید اصل در Netflix و Hulu به ارزش چک کردن.

The Baby-Sitters Club (Netflix در حال حاضر در حال پخش)

خوب پس شاید ما نه کاملا مخاطبان برای Baby-Sitters Club, اما وجود دارد مقدار زیادی از نوستالژی در اطراف این جدید نشان می دهد بر اساس معشوق Ann M. Martin سری کتاب (که سمت راست من گفت: "معشوق"). چند ضلعی می گوید: تولید با چالش تنظیم این سری در سال 2020 "به روز رسانی جزئیات کوچک بزرگتر plotlines به طور موثر تر از گرفتن این روز در حال حاضر. آن را نگه می دارد جوهر شخصیت اما لمس کمی مانند رقیب لیگ The Baby-Sitters آژانس راه اندازی اجتماعی-کمپین رسانه ای — کمک به نگه داشتن داستان جذاب است." نشان می دهد همچنین نمی درمان نگهداری از کودکان والدين مانند والش پدر و مادر در بورلی هیلز 90210است که آنها نه فقط غرفه برای کودکان و نوجوانان' طرح خطوط.

پالم اسپرینگز (Hulu, جولای 10th)

Andy Samberg and Cristin Milioti ستاره در این روز موش خرمای کوهی امریکامانند romcom در مورد دو نفر به دام افتاده در همان روز و بیش از بیش. پالم اسپرینگز به فروش می رسد به Hulu برای $17.5 میلیون در جشنواره فیلم ساندنس یک رکورد جدید. ربکا تغییر در کرکس خواستار آن را "یک استعاره کامل برای بیزاری از muddling از طریق تکراری به دام افتاده زندگی در قرنطینه روز به روز." اما آن را یک فیلم "محمد" ساخته شما بچه ها تا شاید وجود خواهد داشت برخی از ایده ها چگونه به گرفتن همراه با مهم دیگر خود را برای تمام ابدیت (که ما آماده ورود به دور دیگری از امکان coronavirus مستندات). اما به عنوان ربکا یادداشت حداقل آنها باید در یک استخر.

گارد قدیمی (Netflix ژوئیه 10)

چارلیز ترون به عنوان یک جاویدان شمشیر-دارای حق اعمال جنگجو ؟ چرا بله با تشکر از شما. این Netflix اصلی اقتباس از رمان گرافیکی به همین نام در مورد یک تیم از مبارزان جرم که یک بار می میرند اما پس از آن ارائه شده جاویدان (مرتب کردن بر اساس). انواع خواستار آنها را "پایین و کثیف خدمه چرم-jacketed مرتدان که پیدا کردن یک راه برای انجام حداکثر آسیب را با مسلسل و توپ-فوق العاده حرکت می کند..." است که نوع خیالبافانه سرگرم کننده/خشونت ما واقعا نیاز دارید در حال حاضر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن