Google Meet now lets you cast your video conferences to the TV screen

آیا ایده داشتن جلسات کاری خود را بر روی بزرگترین صفحه نمایش در خانه خود را جذاب به نظر می رسد؟ Google Meet در

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

آیا ایده داشتن جلسات کاری خود را بر روی بزرگترین صفحه نمایش در خانه خود را جذاب به نظر می رسد؟ Google Meet در حال اضافه کردن پشتیبانی Chromecast است تا به شما اجازه دهد دقیقا این کار را انجام دهید. شما هم اکنون می توانید جلسه خود را به جریان Chromecast شرکت، تلویزیون آندروید، و نمایشگرهای هوشمند بازیگران. ''' گریس یانگ گوگل در انجمن پشتیبانی Chromecast نوشت: "اوایل امسال، ما Google Meet را در آشیانه هاب مکس راه اندازی کردیم، و فقط احساس حق داشتم که Meet را به صفحه نمایش های بیشتری در خانه خود گسترش ببخشیم."

یانگ گفت: «ما تشخیص می دیم که بسیاری از مدارس به سمت یادگیری از راه دور/دور در حال حرکت هستند، و ما می خواستیم از این محیط جدید یادگیری برای معلمان و دانش آموزان حمایت کنیم» "ملاقات با Chromecast به شما اجازه میزبانی یا پیوستن به جلساتی را می دهد که به شما این فرصت را می دهد تا با همکلاسی ها ارتباط برقرار کنید، در پروژه ها همکاری کنید و حتی در سخنرانی ها شرکت کنید."

هنگامی که ریخته گری ملاقات به تلویزیون خود را, خوراک صوتی و تصویری خود را هنوز هم از کامپیوتر شما می شود - بنابراین ممکن است کمی ناجور اگر شما گاهی اوقات در دوربین نگاه برای جلوگیری از نگاه پریشان.

پشتیبانی از کرومکست مدل های شامل کرومکست اولترا و هر دو کرومکست های فعلی و دوم است. Google می داند که «عملکرد ممکن است متفاوت باشد» در تلویزیون اندروید و نمایش های فعال شده توسط بازیگران. بنابراین اگر یک جلسه حیاتی است، شاید به لپ تاپ خود را بچسبد.

برای پخش Google Meet به تلویزیون، جلسه را در Chrome باز کنید و باید گزینه "بازیگران این جلسه" را ببینید که هم قبل و هم در طول جلسه قابل دسترسی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن