San Diego Comic-Con می رود دیجیتال, اما, heavy hitters از استودیو مارول و برادران وارنر وجود ندارد و ممکن است

دهها هزار نفر از مردم نمی تواند نزولی بر سن دیگو در تابستان امسال به صورت سالانه Comic-Con International, جمع

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

دهها هزار نفر از مردم نمی تواند نزولی بر سن دیگو در تابستان امسال به صورت سالانه Comic-Con International, جمع آوری, اما این جشنواره است که هنوز هم رفتن پیش به عنوان یک رویداد مجازی با یک ترکیب است که شامل برخی از hitters سنگین.

آن را یک سال خوب برای streamers. آمازون, FX, HBO, Hulu و ViacomCBS تنها برخی از شبکه ها و استودیوهای که اعلام کرده اند آنها را از حضور در این کنوانسیون. برای San Diego Comic-Con برای اولین بار کنفرانس های مجازی است که به معنی پانل های جریان آنلاین برای هر کسی که به تماشای. واضح نرم افزار در این سناریو: دیدن پانل نیست محدود به افرادی با Comic-Con عبور می کند که در انتظار آماده برای ساعت ها در آفتاب به سالن H.

هر شبکه و استودیو همراه آوردن برخی از بزرگترین عناوین از جمله سه ستاره بازحمت حرکت کردن عناوین خود مواد تیره و Lovecraft کشور از HBO آرچر و آنچه که ما در سایه آیا از FX و پسران و ها از آمازون. استودیوهای دیگر به احتمال زیاد برای پیوستن به, اما نمی, اعلام برنامه های خود نشده است.

آنچه واضح است این است که آیا دو نفر از سان Diego Comic-Con بزرگترین شرکت کنندگان را به شرکت در این سال: Marvel Studios و برادران وارنر فیلم. مهلت گزارش روز چهارشنبه که استودیو مارول خواهد بود "نشسته در حاشیه این سال" اگر چه برخی از Marvel productions ظاهر خواهد شد.

دیزنی به همراه داشته باشد حضور در مجمع این شرکت قبلا اعلام کرد. مارول 616یک مجموعه مستند که "به بررسی چگونگی مارول میراث غنی از داستان و شخصیت ها و سازندگان وجود دارد در جهان خارج از پنجره خود را,'" با توجه به دیزنی باید یک پنل ویژه. بر اساس آنچه در مهلت گزارش و دیزنی خود لیست دیزنی به همراه پانل های انتظار نداریم که هر چیزی از Loki WandaVision, و شاهین و سرباز زمستان.

می تواند دیزنی میزبان خود Studios رویداد است که می تواند شامل مارول, پیکسار, جنگ ستارگانآن زندگی بخش و متحرک? منظورم این است که مطمئن شوید به این معنا که هر چیزی امکان پذیر است اما دیزنی نشده اشاره کرد در این حال یک چیزی که آن را نسبت به کار. آنچه به نظر می رسد بیشتر احتمال دارد این است که دیزنی که تا به حال چند فیلم صورت عمده تاخیر به دلیل COVID-19 خواهد صبر کنید تا سال آینده به صورت فیزیکی San Diego Comic-Con و خود دوسالانه D23 کنوانسیون برنامه ریزی شده برای سال آینده است.

DC از سوی دیگر میزبانی خود را عمده کنوانسیون. FanDome آغاز و در 22 اوت 24 ساعت و خواهد شد از ویژگی های تعدادی از اطلاعیه ها و تریلر قطره که معمولا همراه با نام تجاری ظاهر در سالن ثانیه در کتابهای کامیک. WarnerMedia را توجه داشته باشید از آنچه در آینده به Comic-Con اشاره HBO HBO Max و TBS اما نه برادران وارنر و دی سی کمیک ذکر شده است. که به معنی آن معلوم نیست اگر مانند فیلم Dune خواهد شد اما بعید به نظر می رسد. آستانه رسیده است را برای اطلاعات بیشتر.

"برادران وارنر و DC شده است و ادامه خواهد داشت — دیرین همکاران و حامیان San Diego Comic-Con," سخنگوی دی سی و برادران وارنر در بیانیه ای گفت به بسته بندی. "ما هیجان زده به شرکت در این سال Comic-Con@خانه با 23 مجازی پانل در سراسر برادران وارنر تلویزیون, صفحه اصلی, سرگرمی, کودکان و نوجوانان, بزرگسالان جوان و DC انتشار است."

کمیک DC و WarnerMedia آوردن یک تن از افراد درگیر در برخی از مهمترین پروژه های پیش بینی شده برای مصاحبه و بحث از جمله آکوامن, بتمن Batwoman, سیاه, آدم, سیاه, رعد و برق, DC سوپر قهرمان دختران, افسانه های فردا Stargirl عذاب گشت های فلش, Harley Quinn, از اسنایدر برش لیگ عدالت, شیطان Pennyworth Shazam!, خودکشی تیم ملی, Superman, Superman & لوئیس, نوجوان تیتان برو!, تیتان نگهبانان عدالت جوان: خارجی و در تعجبم که زن 1984.

پس چه مجازی Comic-Con نگاه مانند? خوب هنوز هم وجود دارد پانل های که مردم می توانید تماشا. آنها بازی در یوتیوب پس همه شما باید انجام دهید این است با کلیک بر روی لینک از سان Diego Comic-Con وب سایت که در آن برنامه ارسال شده است. یک برنامه کامل و اعلام کرد پانل های موجود در سایت.

Comic-Con@صفحه اصلی اجرا می شود از جولای 22nd, طریق, جولای 26th.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن