کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2021 سعی خواهد کرد که دوباره فیزیکی بروید - اما در حال حاضر در ژوئیه

ماه گذشته، بزرگترین نشان می دهد تکنولوژی جهان اعلام کرد که CES آنلاین تنها در سال 2021 به جای انتظار شرکت ها و

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

ماه گذشته، بزرگترین نشان می دهد تکنولوژی جهان اعلام کرد که CES آنلاین تنها در سال 2021 به جای انتظار شرکت ها و روزنامه نگاران به شجاع لاس وگاس در ماه ژانویه. اما کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) فقط اعلام کرد که آن را کت و شلوار زیر نیست: آن را برگزار خواهد شد "رویداد ترکیبی در حال وقوع فیزیکی در سان فرانسیسکو" که همچنین شامل "ارائه قوی مجازی."

در حالی که هنوز مشخص نیست که بخش مجازی چقدر قوی خواهد بود، GDC 2021 یک چیز برای آن رفتن حق دور: آن را برگزار خواهد شد ژوئیه 19-21st از سال آینده، به جای تایم فریم معمولی مارس. شاید تا آن زمان واکسن داشته باشد یا حداقل در مورد گردهمایی های بزرگ تجاری و اجتماعی اطمینان بیشتری داشته باشد.

یا شاید به سادگی یک رویداد کوچکتر باشد: GDC هرگز به عنوان یک ویترین برای اطلاعیه های بزرگ صنعت بازی شناخته شده است، و توسعه دهندگان گاهی اوقات آن را هنگامی که شرکت ها استفاده از نشان می دهد که برای این منظور مورد بیاحترامی قرار گرفته اند.

در پس از آرایش GDC "GDC تابستان" رویداد مجازی ، آن را به نظر می رسه که سازمان دهندگان قصد نگه داشتن توپ مجازی نورد در سال جاری ، بیش از حد ، با مجموعه ای از "مجازی GDC کارشناسی ارشد کلاس" که روز طولانی عمیق شیرجه را به توسعه بازی در آینده امسال ارائه دهد. همچنین آنها قصد دارند سوراخ مارس 2021 که GDC در حال ترک با "جشن جامعه GDC" را پر کنند:

در نهایت، یک هفته تک آهنگ "جشن جامعه GDC" از 1 مارس تا 5 مارس 2021 اجرا خواهد شد، که پشت صحنه سخنرانی در بازی های بالای سال گذشته جریان، مذاکرات با مشخصات بالا، پرسش و پاسخ و محتوای تعاملی تر. برگزار کنندگان دعوت نامه به سخنرانان برای ارائه گفتگو و پرسش و پاسخ، با ترکیب و برنامه های حمایت ی را به بیش از هفته ها و ماه های آینده تایید تمدید.

GDC وعده اطلاعات بیشتر در مورد رویداد ترکیبی، از جمله دستورالعمل برای شرکت هایی که می خواهند برای حضور، در آینده نزدیک است. به نظر می رسه ایده هنوز هم جمع میشه پس تعجب نکن که برنامه ها با بهبود جامعه از COVID-19 تغییر می کنن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن