مایکروسافت تیم های گوگل و دیدار هر دو را بسته نوشتن شرح تصاویر و در اینجا چگونه آنها را با هم مقایسه

چندین سال پیش زمانی که من مشغول به تحصیل شد ASL (زبان اشاره آمریکایی) من معلمان مورد استفاده قرار گیرد بستگی ب

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

چندین سال پیش زمانی که من مشغول به تحصیل شد ASL (زبان اشاره آمریکایی) من معلمان مورد استفاده قرار گیرد بستگی به دستگاه جداگانه است که قلاب را به تلویزیون خود را به عرضه بسته captioning captioning که محدود بود و برای گفتن حقیقت بسیار دقیق است. این روزها تقریبا هر ویدئو (و هر TV) دارای بسته captioning در دسترس برای کسانی که ناشنوا کم شنوا یا که فقط مشکل زیر صدای از مجموعه.

متاسفانه بسته captioning نیست به عنوان مشترک به صورت ویدئو کنفرانس حتی به عنوان ما آمده ایم تا بر روی آن بستگی دارد بیشتر برای کسب و کار و اجتماعی نشست. زوم مثلا می کند و اجازه می دهد تا شما را به راه اندازی بسته captioning پیش از دیدار با رفتن به تنظیمات اما این را ندارد که خود را ابزار — شما باید یا با استفاده از یک شخص ثالث یا خدمات اختصاص کسی به صورت دستی نوع در این جلسه.

دو ویدئو کنفرانس خدمات است که به تازگی به صورت رایگان در دسترس — گوگل دیدار و مایکروسافت تیم — هر دو در حال حاضر ارائه ساخته شده است در بسته captioning. از روی کنجکاوی من سعی کردم هر دو به ببینید که چگونه دقیق آنها.

من از استفاده از هر گونه تجهیزات ویژه — من به سادگی شروع یک جلسه با استفاده از 13 اینچ 2017 MacBook Pro با استفاده از سیستم دوربین و میکروفن به عنوان من با اکثر جلسات کسب و کار. من نشسته در مورد من طور معمول در فاصله ای دور از صفحه نمایش. من پس از خواندن آیه اول از ادگار آلن پو شعر "کلاغ سیاه" را ببینید که چگونه به خوبی از آن ترجمه شد و به نوشتن شرح تصاویر و.

اگر شما لازم نیست به یاد بیاورید که به خوبی شناخته شده قطعه از نوشتن در اینجا چگونه آن شروع می شود:

هنگامی که پس از یک نیمه شب دلتنگ کننده در حالی که من بمب ضعیف و خسته
بیش از بسیاری از عجیب و جالب و حجم کنجکاو فراموش شده افسانه هاو روایات قومی—
در حالی که من راننده سرشونو تکون دادن نزدیک به چرت زدن به طور ناگهانی به وجود آمد بهره برداری
به عنوان برخی از یکی به آرامی رپ, رپ در من درب اتاق.
"'Tis برخی از بازدید کنندگان" من گفتم:, "ضربه زدن در درب اتاق—
فقط این و نه چیزی بیشتر."

توجه داشته باشید که این بسیار غیر رسمی آزمون. همچنین صداهای خارجی و هر گونه تفاوت ظریف در خوانش من ممکن است تحت تاثیر نتایج. که می شود گفت در اینجا چیزی است که اتفاق افتاده است.

مایکروسافت تیم های

Microsoft Teams recently added a closed caption feature to its toolkit.

تیم به تازگی اضافه شده توانایی استفاده از بسته captioning در آن جلسات در واقع از ویژگی های با برچسب "پیش نمایش" بنابراین احتمالا این است که هنوز در حال کار بر روی. از آن آسان است به نوبه خود در: هنگامی که شما شروع به جلسه خود را بر روی سه نقطه در منو و انتخاب گزینه "فعال کردن نوشتن شرح تصاویر زنده." نوشتن شرح تصاویر و به نظر می رسد در پایین صفحه نمایش بیش از این ویدئو.

در تیم' نسخه از بسته captioning دو خط از متن به نظر می رسد برای چند ثانیه بیش از بخش پایین تر از این ویدئو آینده از پایین. هر خط طول می کشد یک لحظه به هوش مصنوعی و عیوب خود را اصلاح نماید. در حالی که این کار در بیشتر قسمت ها در یک مورد تیم ها در واقع حق بیان در اول "درب اتاق" — و پس از آن اصلاح شده که به "حفره ای یا."

نتایج نهایی بخوانید:

هنگامی که پس از یک نیمه شب خسته کننده است.
در حالی که من بمب ضعیف و خسته.
بیش از بسیاری از آشنا, incurious حجم
فراموش lore.
در حالی که من راننده سرشونو تکون دادن نزدیک به چرت زدن به طور ناگهانی
وجود آمد بهره برداری است.
به عنوان کسی که به آرامی بسته بندی بسته بندی
من حفره ای و یا فقط برخی از بازدید کنندگان من
گفتم و بهره برداری در زنجیره. خواهد یا
فقط این و نه چیزی بیشتر.

دیدار با گوگل

Google Meet shows up to five lines of closed captioning at a time.

همانطور که با تیم های آن است که بسیار آسان برای فعال کردن بسته captioning در دیدار: فقط با کلیک بر روی "فعال کردن نوشتن شرح تصاویر" در پایین پنجره. که در آن نقطه, ویدئو های خود را به حرکت بالا و وجود خواهد داشت یک بانک بین آن و منوی پایین که در آن نوشتن شرح تصاویر و خود را ظاهر خواهد شد.

در عنوان جعبه بلندگو شناخته شده است با نام و آیکون. همانطور که با تیم های نوشتن شرح تصاویر و حرکت از پایین; در این مورد وجود دارد تا پنج خطوط قابل مشاهده در یک زمان.

در حالی که دیدار به نظر می رسید به نفع اجرای احکام آن دقت حداقل با این یک مثال بود و فراتر از آن از تیم. این بود تعجب آور از گوگل شده است با تشخیص صدا و captioning با چند تا از خدمات آن است.

نتایج نهایی بخوانید:

هنگامی که پس از یک نیمه شب دلتنگ کننده در حالی که من بمب
ضعیف و خسته بیش از بسیاری از عجیب و جالب و عجیب
حجم افسانه هاو روایات قومی فراموش شده در حالی که من راننده سرشونو تکون دادن تقریبا
چرت زدن به طور ناگهانی به وجود آمد بهره برداری از
کسی که به آرامی رپ رپ در اتاق
درب تیس برخی از بازدید کنندگان. من گفتم ضربه زدن در من
درب اتاق تنها این و نه چیزی بیشتر.

توانایی نزدیک به عنوان ممکن است در نگاه اول به نظر می رسد ویژگی های مهم هنگام انتخاب کدام سرویس برای استفاده از ویدئو های خود را در جلسات. اما در نظر بگیرید که ممکن است شما همکاران و دوستان و یا بستگان برای آنها شرح است نه یک لوکس اما یک ضرورت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن