اهداکنندگان کمک خواهد کرد که محققان کشف کردن که چگونه بلند رمان coronavirus آنتی بادی گذشته

صلیب سرخ آمریکا در حال آزمایش تمام اهدا خون برای رمان coronavirus آنتی بادی و استفاده از این اطلاعات برای کسب

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

صلیب سرخ آمریکا در حال آزمایش تمام اهدا خون برای رمان coronavirus آنتی بادی و استفاده از این اطلاعات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گسترش COVID-19. آنها را نیز بررسی کنید به عقب در با اهدا کنندگان به پیدا کردن چه مدت آنها آنتی بادی های گذشته است.

اگر کسی آنتی بادی به رمان coronavirus این نشانه آن است که آنها در یک نقطه آلوده به ویروس. در حالی که آزمون آن در بازار در حال حاضر نیست و بسیاری از مردم هنوز هم علاقه مند در گرفتن آنها — از جمله افرادی که به فکر آنها بود COVID-19 اما نمی شد قادر به گرفتن تست شده زمانی که آنها بیمار بودند.

یک هدف از آنتی بادی آزمایش طرحی است که به منظور تشویق بیشتر مردم برای اهدای خون می گوید: سوزان Stramer, معاون رئیس جمهور, امور علمی در صلیب سرخ. اقامت در خانه سفارشات به معنای مردم کمتر از حد معمول اهدا خون بیش از چند ماه گذشته و تجهیزات در حال اجرا است کم است. سازمان دیده است در مورد یک 150 درصد افزایش در تعداد از اهدای قرار ملاقات از آنجا که آنتی بادی آزمایش آغاز شده در ژوئن 15.

وقتی کسی اهدا خون به صلیب سرخ آنها اجازه اجازه می دهد تا خود را در نمونه خون استفاده می شود در مطالعات تحقیقاتی. هزاران نفر از مردم در سراسر کشور خون اهدا در هر ماه می دهد که این سازمان یک استخر بزرگ از نمونه خون به تجزیه و تحلیل. تست تمام کسانی که برای نمونه رمان coronavirus آنتی بادی این سازمان همچنین قادر خواهد بود برای به دست آوردن یک حس چگونه گسترده این ویروس است.

"ما جمع آوری 40 درصد از این کشور را تامین خون, بنابراین ما باید یک تصویر آسان برای پاسخ به سوالات در اطراف چگونه بسیاری از مردم در حال آنتی بادی مثبت" Stramer می گوید. تا کنون با دو هفته از داده ها در حدود 1.2 درصد از اهدا کنندگان خون باید رمان coronavirus آنتی بادی است.

صلیب سرخ را در رسیدن به اهدا کنندگان که آنتی بادی و از آنها بخواهید اگر آنها علاقه مند در شرکت در اضافی پیگیری مطالعه برای آزمون خود را چگونه سطوح آنتی بادی ممکن است در طول زمان تغییر. این آنتی بادی احتمالا کمک به حفاظت از مردم در برابر گرفتن بیمار از ویروس دوباره اما بسیاری تحقیقات بیشتر هنوز هم باید انجام شود. محققان هنوز هیچ یک حس خوب از چه زمانی آنتی بادی علیه این ویروس در واقع چوب در اطراف در بدن است. برخی از داده های اولیه نشان می دهد رمان coronavirus آنتی بادی ممکن است تنها معطل برای چند ماه به خصوص در افرادی که علائم زمانی که آنها آلوده شدند.

مطالعه بررسی خواهد شد در یک بار در ماه به آزمون مجدد شرکت کنندگان سطح آنتی بادی. "ما امیدواریم که برای ثبت نام به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است, اما من فکر می کنم اگر ما بیش از 30 درصد ما را در نظر بگیرید که یک موفقیت" Stramer می گوید.

صلیب سرخ همچنین شرکت در سراسر کشور بادي مطالعه با حمایت از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. که مطالعه شامل چندین اهدای خون سازمان را بررسی خواهد کرد و درصد از جمعیت با رمان coronavirus آنتی بادی این سقوط و دوباره در سال 2021. "این قطعا بزرگترین serosurvey من همیشه درگیر با" مایکل Busch, که کمک به رهبری تلاش ها به عنوان مدیر Vitalant موسسه تحقیقات گفت: علم. هر یک از این نظرسنجی ها را شامل 50,000 نمونه خون.

پروژه های مشابه اما متفاوت در محدوده. "ما واقعا یک شیرجه عمیق به جزئیات اهدا کنندگان ما و آنتی بادی مدت در حالی که CDC برنامه نگاهی به تغییرات در طول زمان" Stramer می گوید.

اهدای خون به مراکز گرفته اند با استفاده از هزاران نفر از نمونه های در اختیار خود را برای تحقیقات علمی برای چند دهه. مطالعات آغاز شده و از طریق ملی قلب ریه و خون موسسه شروع به مطالعه اهدا خون در سال 1989 بیش از نگرانی در مورد تاثیر HIV در خون ایمنی. پس از اهدا خون کمک کرده و دانشمندان را در درک بیشتر در مورد بیماری هایی مانند Zika و ویروس نیل غربی.

اهدا خون نمی خواهد به ما کامل عکس فوری از یک جمعیت. برخی از گروه ها نیز مستثنی از اهدای خون به طور کامل. مردانی که تا به حال رابطه جنسی با مرد دیگری در سه ماه گذشته فاقد شرایط لازم هستند که به طور موثر مانع غیر abstinent, گی مردان از کمک مالی. صلیب سرخ نیز تبلیغات خود را تست آنتی بادی بنابراین افرادی که بیمار ممکن است بیشتر احتمال دارد به داوطلب به عنوان اهدا کنندگان خون — که می تواند انحراف داده های آنها در حال جمع آوری و آن را بیشتر به شدت وزن نسبت به افرادی که آنتی بادی است. سازمان نقشه برداری اهدا کنندگان بپرسید که چرا آنها تصمیم به اهدای هر چند به طوری که آنها می خواهید که اطلاعات به همراه مطالعه است.

مردم نیز باید کاملا سالم به منظور اهدای خون و به دلیل COVID-19 معطل می تواند وجود دارد می تواند یک زمان تاخیر بین زمانی که مردم بیمار هستند و زمانی که آنها می خواهم محسوب می شود در این نوع از مطالعات ،

آن را هنوز هم با ارزش را به درک چگونه بسیاری از افرادی که در حال حاضر سالم باید رمان coronavirus بادی Stramer می گوید. "این واقعا نشان دهنده آن دسته از افرادی که نمی دانند ممکن است آنها آلوده بودند یا کسانی که آلوده بودند و در حال حاضر نشانه ای است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن