ببر که تا به حال به کشته شدن چوپان در نزدیکی Hunsur به دام افتاده

بزرگ گربه مجروح به علت ارضی ، منتقل می شود به بنگلور Bannerghatta زیستی پارک میسور/Mysuru: این ببر که تا به حا

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

بزرگ گربه مجروح به علت ارضی ، منتقل می شود به بنگلور Bannerghatta زیستی پارک

میسور/Mysuru: این ببر که تا به حال mauled یک چوپان به مرگ نزدیک Hunsur روز دوشنبه بود به دام افتاده در داخل یک قفس اواخر شب گذشته. چند باقی مانده از 65 سال Jagadeesh پیدا شد D. Haadi از Neralakuppe توسط وزارت جنگل مقامات صبح دیروز و آنها تصمیم به نگه داشتن دو قفس.

ببر که تا به حال در سمت چپ برخی از نقاط بدن uneaten تا به حال به همان محل به دنبال یک وعده غذایی شب گذشته و به دام افتاد. مقامات گفت که گربه ها وارد قفس خود به خود و به دام افتاده بود. آن است که برای اولین بار در سالهای اخیر است که ببر بود مورد حمله یک انسان در Neralakuppe.

جنگل مقامات گفت: 'ستاره میسور است که در حالی که ببر حمله به روستاییان در حاشیه Bandipur ببر رزرو شد امری عادی برای اولین بار چنین حادثه گزارش شد در روز دوشنبه گذشته در نزدیکی Hunsur. وجود دارد بیش از 25 روستا در نزدیکی Hunsur طیف وسیعی از Nagarahole ببر رزرو و اکثر روستاییان هستند قبایل را که منجر به یک زندگی با کار کردن در نزدیکی مزارع و همچنین جمع آوری جنگل تولید کند.

هر چند راه آهن نرده گذاشته شده است از طریق طول و وسعت جنگل های حاشیه برای جلوگیری از فیل وحشی حملات نرده ها از کمک به جلوگیری از ورود گربه های بزرگ از جنگل به روستا. ببر که تا به حال کشته Jagadeesh است که یک مرد از 11 به 12 سال بود و قلمرو آن در اطراف Veeranahosahalli, Kallahalla محدوده و مناطق اطراف آن در سال 2011 و 2012.

ببر بود اندیش توسط کارکنان بخش پس از دو سال گذشته و کشف شد در یک دوربین تله گذاشته همراه قلمرو آن است. به عنوان یک ببر بود حمله به دام ها در حاشیه بیشتر دوربین های نصب شده و آن تاسیس شد که این همان مرد Kallahalla ببر که تا به حال مهاجرت به حاشیه جنگل نزدیک Hunsur.

به طور معمول یک ببر را 25 تا 30 کیلومتر از خاک و خاص این گربه تا به حال ساخته شده و برخی از روستاهای آن خاک و خورده بود خاموش بسیاری از گاو سر. آن را مورد استفاده برای ایجاد آن احساس حضور در یک روستا و روز بعد آن را حرکت کیلومتری و دشوار خواهد بود برای پیگیری گفت: مقامات.

این ببر در حال نزدیک شدن آن سن و به دنبال یک طعمه آسان به عنوان آن را در یک موقعیت برای شکار. "حادثه کشتن انسان و ببر به دام انداختن گزارش شده به ملی ببر حفاظت از اقتدار (NTCA) و ما به دنبال خواهد داشت NTCA دستورالعمل در عمل بیشتر گرفته شود" گفت: T. Heeralal رئیس کنسرواتور از جنگل Mysuru دایره.

آخرین گزارش ها از Hunsur می گویند که ببر زخمی در دعوا ارضی و اتحاد زخم تمام بدن خود را. به این ترتیب, گربه سانان است که قادر به شکار و اگر آن را اجازه داخل جنگل آن را ادامه خواهد داد به دنبال طعمه آسان و ممکن است حمله انسان است. مقامات تصمیم به تغییر بزرگ گربه به بنگلور Bannerghatta زیستی پارک (BBBP) که در آن مراقبت های پزشکی را می توان با توجه به آن گفت: مقامات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن