Zynn حذف بحث برانگیز پرداخت به سازمان دیده بان ویژگی های پس از ممنوع بودن توسط اپل و گوگل

Zynn است که دیگر کاربران پرداخت به تماشای فیلم ها و مراجعه دوستان به برنامه عمل است که به سرعت پرورشی the Infi

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

Zynn است که دیگر کاربران پرداخت به تماشای فیلم ها و مراجعه دوستان به برنامه عمل است که به سرعت پرورشی the Infinite کلون به بالا از هر دو اپل و گوگل فروشگاه برنامه.

قابلیت پرداخت در حال جایگزین شدن با یک سیستم پاداش جدید به نام Zynncheers. Zynncheers هنوز هم کاربران می دهد امتیاز برای تماشای فیلم (در حال حاضر علاوه بر اظهار نظر در و میل جنسی). بزرگ تمایز این است که در حال حاضر وجود دارد هیچ پاداش ارائه شده در ازای امتیاز — نه پول و یا هر چیز دیگری.

در برنامه Zynn می گوید کاربران خواهد شد "مزایا و پاداش" برای جمع آوری Zynncheers اما نمی گویند چه کسانی خواهد بود. "ما برخی از برنامه های در مورد استفاده از Zynncheers اما ما نیاز به ایده های خود را [sic] بیشتر" این شرکت می نویسد. آستانه رسیده به Zynn برای نظر.

Zynn هنوز هم به نظر می رسد علاقه مند به حفظ چیزی شبیه به این مدل است که به کمک آن به رشد به سرعت — ارائه به کاربران پاداش برای استفاده از برنامه. اما به نظر می رسد که Zynn است و با توجه به انجام چیزی متفاوت با این سیستم جدید که در حال حاضر ذکر است این امکان را از کاربران دریافت پول نقد یا کارت هدیه. این اطلاعات قبلا گزارش شده است که Zynn را خالق Kuaishou استفاده از پرداخت به تماشای مدل برای تبدیل شدن به یک توانمند Infinite رقیب در چین است.

نرم افزار راه اندازی در مه. تا پایان ماه Zynn پیشی گرفته بود Infinite در فروشگاه App اپل نمودار که نشان دهنده جدید نصب و نزدیک بالا از فروشگاه Google Play بیش از حد. گوگل حذف برنامه هفته گذشته به دلیل اتهامات که کاربران بوده و سرقت محتوا Zynn گفت. اپل حذف برنامه در اوایل این هفته.

این بدان معناست که تنها افرادی که حتی می توانید Zynncheers در حال حاضر افرادی هستند که برنامه نصب شده بر روی سیستم عامل iOS یا آندروید قبل از آن برداشته شد از دو فروشگاه برنامه (و یا که در غیر این صورت پیدا کردن راه هایی برای نصب برنامه بر روی تلفن های خود را).

Zynn به ذکر ویدئو سرقت ادبی را به عنوان دلیلی برای حذف آن از فروشگاه app بنابراین روشن نیست که آیا آن بحث پرداخت به تماشای مدل نقش. اما این ویژگی را حذف در این مرحله نشان می دهد که این می توانست یک موضوع برای یک یا هر دو سیستم عامل — سایر برنامه های رسانه های اجتماعی را نقض قوانین کپی رایت مسائل بیش از حد, اما هنوز هم باقی می ماند در فروشگاه.

واقعا وجود دارد هیچ دلیلی برای استفاده از Zynn بیش از Infinite گذشته از آن پاداش نقدی. این است که ضرب و شتم ضرب و شتم همان برنامه اما با تعداد بسیار کمتری از کاربران ساخت فیلم های جدید. در Zynn subreddit کاربران در حال حاضر ارسال در نا امیدی در مورد سیستم جدید است. "این برنامه کامل است گه در حال حاضر" یک نفر نوشت. یکی دیگر از موضوع افزود: "این به روز رسانی را بمکد ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن