حمله به راهبرها

یک جنجال کوچک چهره پوشان این هفته به لطف یک کاغذ کاملاً غلط تفسیر شده که شامل ماسک، لیزر و تف است، به راه اندا

توسط PARINEWS در 25 مرداد 1399

یک جنجال کوچک چهره پوشان این هفته به لطف یک کاغذ کاملاً غلط تفسیر شده که شامل ماسک، لیزر و تف است، به راه انداخته شد.

مطالعه ، که در علوم پیشرفته در 7 اوت آمد ، بسیار ساده است. این روش ی را بر آن گذاشت که دانشمندان دیگر می توانست از آن برای آزمایش ماسک ها در آزمایشگاه های خود استفاده کنند. با استفاده از جعبه تاریک، برخی از لیزرها، دوربین تلفن همراه و یک الگوریتم نسبتا ساده آنها کشف راه برای آزمایش چگونه موثر انواع مختلف ماسک در حاوی تف بودند.

مردم وقتي حرف ميزنن تف ميکنن همچنین وقتی به شدت نفس می کشید، عطسه می کنند، یا می خوانم همیلتون آهنگ بخوان، قطره ها را از دهان شان بیرون می کنند. که میتواند کثیف مرطوب حاوی ویروس ها، که یکی از دلایل است که همه در حال حاضر تشویق به پوشیدن ماسک در عمومی - برای کاهش شانس است که شما می خواهید ویروس که باعث COVID-19 به افراد دیگر منتقل می کند.

پوشیدن ماسک مانعی بین دهان پر از جوانه و جهان ایجاد می کند. مگر اینکه هر چی که این فاجعه هست رو بخره اما به استثنای ماسک های به شدت آزمایش شده، مانند N95s، محققان یک تصویر دقیق از چگونگی انجام آن موانع به خوبی، به خصوص با توجه به انواع زیادی از ماسک خارج وجود دارد.

که ما رو به روزنامه برگردونيم برای نشان دادن این که مجموعه آزمایشی آنها کار می کرد، و می تواند برای محققان دیگر کار کند، آنها 14 پوشش چهره ای که معمولا استفاده می شود را آزمایش کردند. آنها "صرفا روش ما را بر روی انواع ماسک های معمول موجود و جایگزین ماسک با یک بلندگو نشان داد، و زیر مجموعه ای از این ماسک ها با چهار بلندگو تست شد،" نویسندگان می نویسند.

در اینجا آنچه که آنها انجام not نمی شد : آنها در حال اجرا نیست تست گسترده ای در انواع ماسک های مختلف. اما در مقاله خود، آنها دیدند که برخی از ماسک به نظر می رسد بهتر از دیگران. یکی از آنهایی که در انتهای پایینی قطب اثر بخشی؟ gaiters / buffs / آن گردنبند پارچه بزرگ محبوب با دونده. ناگهان واشنگتن پستی اعلام کرد که "پوشیدن یک راهزن گردن ممکن است بدتر از هیچ ماسک در همه، محققان پیدا کردن"، بسیار به ناراحتی از دیگر روزنامه نگاران علوم است.

مقالات دیگر به سرعت به دنبال، دفاع از راه زن و اشاره به اینکه ما باید توبه بسیار بیشتری از این آزمون واقعا می گویند، یک بار و برای همه، چگونه به خوبی ماسک های مختلف نسبت به یکدیگر.

حتی نویسندگان مقاله هم موافقت کردند.

چیزی که ما نمی خواهیم مردم از آن بگیرن اینه که این ماسک جواب میده اين کار رو نمي کنه. اين يه راهنماي ماسک نيست این یک نمایش از یک روش جدید و ساده برای به سرعت و تا اندازه ای خام تجسم اثر ماسک است، یکی از نویسندگان به Wired گفت.

آزمایش در بخشی از تظاهرات دیگری که ما در ماه آوریل پوشش داده بودیم، اقتباس شد. آن آزمایش و دیگران یکه و آن را دوست دارند که در همان زمان بیرون آمد، از لیزر نیز برای برجسته کردن تف مردم به عنوان آنها صحبت استفاده می شود. مثل مقاله اخیر تر، کار آنها نیز بر پایه های علمی تنظیم شده بود، و نه بر نتیجه گیری های گسترده.

الکس هافمن، دانشیار دانشگاه دنور در ماه آوریل به نیکول وترسمن خبرنگار وورگ گفت: «این اصل را تاکید می کند، و بعد یک لایه را پایین می آورید تا برخی از اطلاعات بیشتر را دریافت کنید» اما همه چیز را حل نمی کند - درست مثل خود ماسک."

آنچه همه این مقالات علمی انجام می دهد این است که به ما ابزاری که می تواند به ما کمک کند تا بفهمیم کدام ماسک واقعا موثر است - اطلاعاتی که می تواند به ما کمک کند میکروب های مان را در این همه گیر نگه داریم، و در آینده.

اينجا چيزديگه اي هست که اين هفته اتفاق ميوومد

تحقیقات

مدت ها پس از آتش عفونت Covid-19، اثرات روانی و عصبی هنوز هم می تواند smolder
تا یک سوم بیماران COVID-19 ممکن است بعد از بهبودی از بیماری دچار مشکلات عصبی روانی شوند. "این تنها یک مشکل حاد نیست. این بیماری مزمن خواهد بود، "وس ایلی، پزشک مراقبت های ویژه در مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت به STAT گفت. مشکل اين افراد وقتي از بيمارستان خارج ميشن تموم نشده (الیزابت Cooney /STAT)

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن