اپل اعلام خواهد کرد حرکت به بازوی مبتنی بر مکینتاش بعد از این ماه می گوید: گزارش

اپل اعلام کرد که این تغییر با استفاده از پردازنده های اینتل به خود ARM مبتنی بر تراشه های این ماه در WWDC سال

توسط PARINEWS در 20 خرداد 1399

اپل اعلام کرد که این تغییر با استفاده از پردازنده های اینتل به خود ARM مبتنی بر تراشه های این ماه در WWDC سال 2020 بلومبرگ گزارش. توسعه دهنده کنفرانس است که با توجه به محل شروع در ماه ژوئن 22nd آنلاین-تنها فرمت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. بلومبرگ اشاره می کند که از زمان اعلام تغییر می تواند با توجه به بحران بهداشت و درمان.

شایعات اپل تعویض به استفاده از آن بازوی خود مبتنی بر پردازنده در آن مکینتاش حدود برای سال بوده است اما گزارش های اخیر از بلومبرگ ادعا کرد که تغییر قریب الوقوع بود که اولین مک طراحی شده توسط ARM مبتنی بر پردازنده می رسند در 2021. این شرکت با این گزارش حداقل سه ARM-based Mac پردازنده در توسعه مبتنی بر آی فون بعدی را A14 تراشه به عنوان بخشی از سیب "کالاماتا" پروژه.

اگر چه انتشار واقعی آن بازوی مبتنی بر سخت افزار است که ماه به دور اپل نیاز به ایجاد برنامه های خود را به توسعه دهندگان زمان برای بهینه سازی نرم افزار خود را برای معماری جدید. ما نوشته شده است قبل از اینکه در مورد چگونه این خواهد بود یک چالش کلیدی برای این شرکت است.

بلومبرگ گزارش می دهد که این تغییر شده است باعث اینتل کاهش عملکرد سود و اپل تست های داخلی از مکینتاش با ARM مبتنی بر تراشه را نشان داده و بزرگ عملکرد را افزایش می دهد بیش از خود اینتل-صفحه جایگزین. افزایش بهره وری قدرت بازو مبتنی بر پردازنده می تواند منجر به نازکتر و سبکتر از مدلهای macbook در آینده با این حال آنها هنوز اجرا دسکتاپ متمرکز macOS. تغییر به بازو در نهایت شامل تمام مک صف بلومبرگ گزارش.

آخرین بار اپل اعلام کرد عمده پردازنده شیفت مانند این بود که در آن سال 2005 کنفرانس توسعه زمانی که استیو جابز در زمان به مرحله ای می گویند که این شرکت خواهد بود سوئیچینگ از PowerPC به Intel. اولین رایانه های اپل طراحی شده توسط اینتل راه اندازی شد و سال بعد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن