اپل را به دانش آموزان رایگان AirPods زمانی که آنها خرید یک مک بوک ایر یا iPad Air

اپل back-to-school توسعه برای سال 2020 است خوب است به خصوص اگر شما در نیاز به برخی از هدفون. در اپل آموزش و پر

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

اپل back-to-school توسعه برای سال 2020 است خوب است به خصوص اگر شما در نیاز به برخی از هدفون. در اپل آموزش و پرورش, فروشگاه دانش آموزان و مربیان می توانید مجموعه ای رایگان از نسل دوم AirPods هنگام خرید $899 مک بوک ایر و یا $479 iPad Air (هر دو قیمت های ذکر شده منعکس آموزشی تخفیف). آنچه را نیز سرد است که اپل این است که شما با دادن گزینه ای را برای ارتقاء به AirPods با شارژ بی سیم مورد برای اضافی $40 و یا تمام راه را تا به AirPods Pro برای 90 دلار از جیب.

IPad Air و MacBook Air هستند که نقطه ورود به معامله و البته گران تر موارد واجد شرایط به شما رایگان هدفون مانند مک بوک طرفدار با هر اندازه یا اندازه 2020 آی پد نرم افزار. وجود دارد استثنائات برای این معامله یعنی مک مینی دسکتاپ و هر اپل کمتر از هزینه از iPad Air (از جمله کوتاه و پایه آی پد). عجیب, گران قیمت, مک, نرم افزار دسکتاپ است که از مطالعه حذف از معامله بیش از حد.

این بهترین freebie که اپل گنجانده شده در آن back-to-school توسعه در سال و این فوق العاده است که شما لازم نیست به صرف بیش از $500 برای دریافت بر روی آن. اگر شما می خواهید قادر به لپ تاپ که آماده برای رفتن با یک صفحه کلید و صفحه لمسی و یک سیستم عامل است که بیشتر قادر به از iPadOS که مانع ورود $899 مک بوک ایر, اما هنوز هم یک معامله بد در همه.

در اینجا واجد شرایط لپ تاپ و دسکتاپ:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن