اپل دوباره نزدیک برخی از فروشگاه ها در فلوریدا و کارولینای شمالی کارولینای جنوبی و آریزونا با توجه به کروناویروس خوشه

اپل بسته شدن چند به تازگی بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی در چهار ایالت آمریکا پس از یک تجدید حیات در COVID-19

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

اپل بسته شدن چند به تازگی بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی در چهار ایالت آمریکا پس از یک تجدید حیات در COVID-19 موارد بلومبرگ گزارش شده است. در مجموع 11 فروشگاه در فلوریدا و آریزونا ایالت کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی خواهد بود به طور موقت توقیف.

شرکت بسته تمام فروشگاه های خود را در خارج از سرزمین اصلی چین در ماه مارس به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس گسترش یافته است. از آن شروع به بازگشایی فروشگاه ما در ممکن است با برخی از ارائه تنها منظقه یا نمای خدمات و اجازه می دهد مشتریان در داخل. فروشگاه که آیا باز به مشتریان انجام شد متوسط چک و مورد نیاز مشتریان و کارکنان به پوشیدن ماسک.

"با توجه به زمان COVID-19 شرایط در برخی از جوامع ما در خدمت ما هستند به طور موقت بسته شدن فروشگاه ها در این مناطق" یک سخنگوی اپل گفت: در یک ایمیل به آستانه. "ما در این مرحله با یک فراوانی از احتیاط که ما از نزدیک نظارت بر وضعیت و ما نگاه به جلو به داشتن تیم ما و مشتریان به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

فروشگاه بسته شدن ژوئن 20, شامل, دو, در, فلوریدا, در دریا و مغازه های نارگیل نقطه دو در کارولینای شمالی در Southpark و Northlake Mall; یکی در کارولینای جنوبی در Haywood Mall; و شش در آریزونا در Chandler, مد, مرکز, اسکاتسدیل, مد, مربع, متن SanTan ایجاد کرد Scottsdale چهارم La Encantada.

به روز شده در ژوئن 19, 1:38PM ET: می افزاید: از نظر اپل و لیست فروشگاه ها به طور موقت بسته شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب