اپل به زودی بازگشایی یک تعداد انگشت شماری از ما فروشگاه در هفته آینده

اپل با ما فروشگاه های خرده فروشی بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس با توجه به COVID-19 pandemic, اما این شرکت

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

اپل با ما فروشگاه های خرده فروشی بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس با توجه به COVID-19 pandemic, اما این شرکت در حال رفتن به شروع به باز کردن برخی از آنها تا هفته آینده. "ما هیجان زده برای شروع بازگشایی فروشگاه در ایالات متحده در هفته آینده شروع با برخی از فروشگاه ها در آیداهو ایالت کارولینای جنوبی آلاباما و آلاسکا" یک سیب نماینده CNBC. "ما اجتماعی جدید فاصله پروتکل اجازه می دهد تا برای تعداد محدودی از بازدید کنندگان در فروشگاه در یک زمان وجود دارد بنابراین ممکن است یک تاخیر برای پیاده روی در مشتریان است. ما توصیه می کنیم که در آن امکان خرید مشتریان آنلاین برای تماس تحویل و یا در فروشگاه وانت."

وجود دارد فقط شش, فروشگاه های اپل در بین همه این کشورها به عنوان CNBC یادداشت بنابراین این یک مقیاس کوچک بازگشت است که اجازه خواهد داد که این شرکت برای نظارت بر همه چیز را از نزدیک و درخواست آنچه در آن می آموزد که بیشتر در نقاط خوش آمدید مشتریان بازگشت. اپل عمل 271 فروشگاه ها در ایالات متحده و بیش از 500 در سطح جهان است. بیش از 70 فروشگاه در آسیا و اروپا و استرالیا در حال حاضر پس از باز بودن بسته برای کمک به مبارزه با رمان شیوع کروناویروس. اپل بود در سریعترین برای بازگرداندن عملیات در خود کشور چین محل پس از نشانه هایی که این ویروس را تحت کنترل وجود دارد. به احتمال زیاد خواهد شد برخی از زمان قبل از اپل فروشگاه در شهرهای بزرگ باز خواهد گشت. تیم کوک مدیر عامل شرکت گفته بلومبرگ که "فقط چند" ما با دهانه های برنامه ریزی شده برای نیمه اول ماه مه.

به عنوان شده است در مورد فروشگاه اپل reopenings در کشورهای دیگر ما کارکنان خرده فروشی خواهد شد که دسترسی به متوسط چک خواهد شد و مجبور به پوشیدن ماسک. پوشش صورت نیز ارائه شده به مشتریان. این شرکت می گوید که در اوایل این هفته فروشگاه ها را به تمرکز بر روی محصول تعمیرات. تعدادی از مردم به احتمال زیاد تا به حال دستگاه های خود را رشته در نوار نابغه پس از ناگهانی در سراسر کشور بسته حتی با اپل به انتخاب مشتریان یک فرصت برای بازیابی به پایان رسید تعمیرات قبل از فروشگاه های قفل شده خود را در درب.

در اینجا اپل کامل بیانیه به عنوان آثار آن را به شروع به گرفتن آن ما خرده حضور به بالا و در حال اجرا:

ما هیجان زده برای شروع بازگشایی فروشگاه در ایالات متحده در هفته آینده شروع با برخی از فروشگاه ها در آیداهو ایالت کارولینای جنوبی آلاباما و آلاسکا. تیم ما به طور مداوم نظارت محلی هیت داده و دولت را ارشاد و به زودی به عنوان ما می توانید با خیال راحت باز ما فروشگاه های ما خواهد شد.

ما از دست رفته مشتریان ما و نگاه به جلو به ارائه پشتیبانی ما. با بسیاری از کار و یادگیری از تمرکز اولیه ما خواهد بود ارائه خدمات و پشتیبانی در نوار نابغه. ما باز در ابتدا با اضافی روش های ایمنی از جمله درجه حرارت چک اجتماعی فاصله و پوشش صورت برای اطمینان از مشتریان و کارکنان همچنان سالم بماند. جدید ما فاصله اجتماعی پروتکل اجازه می دهد تا برای تعداد محدودی از بازدید کنندگان در فروشگاه در یک زمان وجود دارد بنابراین ممکن است یک تاخیر برای پیاده روی در مشتریان است. ما توصیه می کنیم که در آن امکان خرید مشتریان آنلاین برای تماس تحویل و یا در فروشگاه انتخاب کنید تا.

به عنوان محلی هدایت متفاوت در اطراف ما وجود دارد ممکن است تغییرات جزئی به روش های ما است. مثل همیشه افکار ما هستند با هر کس تحت تاثیر قرار COVID-19 و کسانی که مشغول به کار در سراسر ساعت به درمان مطالعه و شامل گسترش آن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن