اپل WWDC 2020: iOS 14 بازو, مکینتاش, سخت افزار, شایعات, و چه چیز دیگری انتظار

اپل سالانه در سراسر جهان در کنفرانس توسعه دهندگان (WWDC) کلیدی است که اتفاق می افتد در جمعه, ژوئن 22nd, اما در

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

اپل سالانه در سراسر جهان در کنفرانس توسعه دهندگان (WWDC) کلیدی است که اتفاق می افتد در جمعه, ژوئن 22nd, اما در یک شکل متفاوت از معمول با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

نشان می دهد باید در پس اپل ارائه خواهد شد کل کنفرانس جدید در دیجیتال-فقط فرمت. این شرکت است که هنوز هم انتظار می رود به پرده اولین نگاه به آینده iOS, macOS, watchOS و tvOS — انواع سوئیت از نرم افزار است که با قدرت تمام از سخت افزار اپل.

این شرکت همچنین ممکن است ساخت حتی بزرگتر اطلاعیه از فقط سالانه به روز رسانی نرم افزار: اپل گزارش شده است که با استفاده از WWDC اعلام تغییر از اینتل مبتنی بر پردازنده های سفارشی-طراحی بازوی تراشه های خود را برای مک و کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها. این خواهد بود یک تغییر اساسی برای اپل محصولات کامپیوتری به عنوان یک کل.

اپل کنفرانس توسعه نیز در آینده زمانی که این شرکت زیر آتش برای توسعه آن شیوه های مانند محدودیت این اماکن در برنامه های شخص ثالث و 30 درصد و 15 درصد کاهش در آن طول می کشد از خرید برنامه ها و اشتراک ها به فروش می رسد از طریق فروشگاه خود را. اتحادیه اروپا باز کرده است تحقیقات ضد تراست در برابر اپل حتی در حالی که اپل همچنان به اجرای سیاست های محدود کننده — اخیرا در برابر ایمیل, راه اندازی, سلام. توسعه دهندگان بزرگ مانند Spotify در, حماسه بازی ها و مطابقت با گروه تبدیل شده اند به طور فزاینده ای صریح در مورد اپل سیاست; اگر وجود دارد هر گونه تغییر در آینده آن را اعلام کرد که در اینجا (و یا اپل را به سادگی چشم پوشی از این مشکل به طور کامل).

با این همه گفت: اینجا همه چیز ما در حال انتظار اپل اعلام این سال است.

iOS 14

سالانه در iOS به روز رسانی است که به طور معمول انتظار می رود به یکی از اپل اصلی تمرکز این سال هر چند یک سری از نشت — با تشکر از یک نسخه اولیه از نرم افزار ساخته شده است که آن را به جهان از اوایل این سال داده اند کمی بیشتر از یک پیش نمایش از حد معمول در مورد آنچه انتظار می رود.

اپل به نظر می رسد به حل و فصل را به یک tick-tock توسعه هم با iOS به روز رسانی: به شدت حشره iOS 13 به دنبال سنگ جامد iOS 12 که به نوبه خود ثابت مشکل ساز iOS 11. به عنوان مثل iOS 14 به گزارش تمرکز بر روی عملکرد و ثبات به جای اضافه کردن ویژگی های جدید.

شایعاتی وجود دارد که اپل ممکن است ساخت اولین تغییرات قابل توجهی را به صفحه اصلی iOS بزرگترین پس این شرکت برای اولین بار اضافه شدن پوشه ها و تصاویر پس زمینه سفارشی با سیستم عامل iOS 4. عمده علاوه بر این گفته می شود یک لیست جدید نمایش که به گفته 9to5Mac را ارائه اندروید-esque مشاهده تمام برنامه های بر روی دستگاه خود را با یک تنوع از گزینه های مرتب سازی — از جمله Siri پیشنهادات. iOS 14 نیز شایعه را به تصاویر پس زمینه جدید تنظیمات که حلقه در برنامه های شخص ثالث برای اولین بار.

اما بزرگترین و حداقل اثبات — شایعه است که اپل می تواند در نهایت آوردن مناسب ویدجت های صفحه نمایش برای iOS چیزی است که این شرکت به مدت طولانی حاضر به انجام (خارج از نشان دادن زمان و تاریخ بر روی آن ساعت و تقویم نرم افزار).

در یکی دیگر از, اولین, اپل گزارش شده است که با توجه به اجازه می دهد برنامه های شخص ثالث به مجموعه ای به عنوان پیش فرض iOS در محل اپل ساخته شده جایگزین. که می تواند یک معامله بزرگ اگر آن اتفاق می افتد به خصوص با نور افکن بصورتی پایدار و محکم بر روی اپل رو ضد تراست پرونده های حقوقی در اتحادیه اروپا بیش از اتهاماتی که آن را به نفع خود نرمافزار و خدمات است.

نمی توان آن را یک نسخه جدید از iOS بدون نرم افزار جدیدو اپل گزارش های متعددی در آثار. با توجه به MacRumorsیکی از کسانی است که جدید مستقل تناسب اندام برنامه موسوم به "سیمور" (به احتمال زیاد به تغییر نام "مناسب" یا "تناسب اندام" در نسخه نهایی) است که به ارائه انواع هدایت تناسب اندام ویدئوها به صورت روال تمرین.

وجود دارد همچنین گزارش های جدید واقعیت افزوده برنامهموسوم به "گبی" که ارائه برخی از قابلیت های ناشناخته ساخته شده در اطراف جدید اپل مارک QR-سبک کدهای.

و البته معمول ترفند و بهبود شایعه به آینده در iOS 14. iMessage است شایعه جدید @-اشاره و گزینه ای برای جمع شدن یک پیام از یک موضوع (هر دو شبیه به ویژگی های در حال حاضر ارائه شده توسط WhatsApp).

اپل همچنین انتظار می رود برای راه اندازی یک جدید "CarKey" از ویژگی های است که به شما اجازه استفاده از آی فون خود و یا اپل سازمان دیده بان به عنوان NFC, ماشین, کلید برای باز کردن ماشین خود را. نیز وجود دارد جدید HomeKit ویژگی های گزارش در آثار مانند توانایی به طور خودکار رنگ تغییرات دما برای چراغ در طول روز است. به علاوه iOS 14 شایع است به اضافه کردن و بهبود ویژگی های قابلیت دسترسی برای کاربران با از دست دادن شنوایی.

شایعاتی وجود دارد از ارتقاء به iCloud Keychainاپل ساخته شده است در ابزار مدیریت رمز عبور است که می تواند گرفتن 1Password-مانند امکانات به کاربران یادآوری به طور منظم خود را تغییر کلمه عبور و پشتیبانی از دو فاکتور تأیید هویت.

در نهایت اپل است که گفته می شود با اضافه کردن یک جدید "کلیپ" API است که اجازه می دهد توسعه دهندگان برای ارائه قطعه کوچکی از محتوا از برنامه های خود را بدون نیاز به نصب کامل نرم افزار با اسکن کردن یک کد QR (ویژگی های مشابه در حال حاضر وجود دارد در آندروید با Google Instant, برنامه و نرم افزار برش).

iPadOS 14

در سال گذشته اپل تقسیم کردن نسخه اپل از iOS به خود چنگال iPadOS. با توجه به این که در قلب آن iPadOS است که هنوز هم اساسا iOS, انتظار می رود بسیاری از تغییرات در بالا برای iOS به درخواست در اینجا بیش از حد. که گفت:, اضافی وجود دارد iPadOS شایعات حول اپل مداد. MacRumors ادعا می کند که اپل با اضافه کردن یک جدید PencilKit از ویژگی های است که به طور خودکار تبدیل دست نوشته به متن استاندارد. جدید ویژگی های خط است گفت: به کار در هر iPadOS فیلد ورودی.

تغییرات دیگر مانند پشتیبانی از ماوساست که در اصل شایعه برای انتشار با iOS 14 در حال حاضر ساخته شده راه خود را به اپل در اوایل سال جاری با انتشار iOS 13.4.

watchOS 7

این چندساله شایعه برای سازمان دیده بان اپل — علاوه بر این از خواب ردیابی — ظهور است تا دوباره در این سال در شایعات برای watchOS 7 اگر چه روشن نیست که آیا اپل را خاموش نگه دارید که در اطلاعیه برای زمانی که این نسخه جدید دیده بان اپل در پاییز امسال (با توجه به این که خواب ردیابی ممکن است سخت افزار اضافی خواسته). شایعه ای دیگر نشان می دهد که اکسیژن خون ردیابی ممکن است در آینده به watchOS 7 اگر چه مانند ردیابی خواب که مشخص نیست در صورتی که می خواهید بستگی به سخت افزار جدید.

در صرفا نرم افزار جانبی از چیزهایی که اپل گزارش شده است که با اضافه کردن گزینه ای برای به اشتراک گذاری سفارشی watchfacesهمراه با جدید Infograph Pro watchface و بهتر کنترل والدین گزینه های.

tvOS 14

tvOS در حال حاضر قدرت هر دو تلویزیون اپل و HomePod بنابراین هر گونه به روز رسانی برای هر کدام از این سیستم عامل ممکن است به اینجا می آیند. در تلویزیون اپل طرف از همه چیز, همان شایعه تناسب اندام برنامه که انتظار می رود برای اولین با در iOS 14 انتظار می رود که به نظر می رسد در اینجا بیش از حد و اپل گزارش شده است که در یک Kids Mode برای جریان پلت فرم است که همچنین حلقه در با صفحه نمایش زمان برای نظارت چقدر زمان شما صرف تماشای تلویزیون.

برای HomePod شایعاتی که اپل ممکن است کاهش در برنامه های کاربردی به طور پیش فرض نیز ممکن است منافع را در اینجا قادر می سازد برنامه های شخص ثالث مانند Spotify در به کار هوشمند بلندگو از طریق اپل Siri دستیار صوتی با توجه به بلومبرگ.

macOS 10.16

تکان دهنده, شده اند وجود دارد تقریبا بدون نشت برای نسخه بعدی از macOS سر WWDC این سال است. تنها عمده شایعات هستند که از تمدید iOS با بحث مناسب کاتالیست iMessage نرم افزار است که می تواند در نهایت به ویژگی های مانند "ارسال با لیزر" برای مک نرم افزار و مشابه iCloud Keychain بهبود.

اما هنوز هم وجود دارد بزرگترین شایعه رفتن به WWDC: که اپل می تواند آشکار خود را بازوی مبتنی بر تراشه برای نسل بعدی مک لپ تاپ به جای پردازنده های اینتل در آن استفاده شده است از سال 2006. که در این صورت انتظار می رود به شنیدن بسیاری در مورد چگونگی بعدی نسخه macOS پشتیبانی خواهد کرد که گذار.

A 2020 Apple MacBook Pro 13-inch with the display on and keyboard visible

مکینتاش تعویض به بازو

شاید مهم ترین قطعه از اخبار است که می تواند بیرون آمدن از WWDC اپل گزارش شده است که برنامه ریزی برای استفاده از این سال کنفرانس توسعه به اعلام یک سوئیچ به خود را سفارشی طراحی ARM مبتنی بر تراشهبا توجه به گزارش از بلومبرگ.

بر اساس این گزارش این تغییر انگیزه های اپل نگرانی در مورد اینتل بهبود عملکرد. جدید تراشه های ARM هستند گفت: برای ارائه به طور قابل توجهی عملکرد بهتری برای گرافیک و هوش مصنوعی وظایف, وهمچنین قدرت بیشتر کارآمد (به معنی آینده مک لپ تاپ می تواند در ارائه بهتر عمر باتری یا کاهش در اندازه و حتی بیشتر). و البته با تکیه بر اینتل اپل می تواند طراحی چیپ ست که به طور کامل به مشخصات آن به جای تکیه بر یک شرکت دیگر نقشه راه یک استراتژی که در آن مستقر به اثر بزرگ بر روی آی فون خود را و آی پد دستگاه های که با استفاده از سفارشی اپل طراحی شده و چیپس از اصلی آی پد و آی فون 4.

که گفت:, جدید ARM مبتنی بر مکینتاش هنوز هم انتظار می رود برای اجرای macOS نه iOS هر چند احتمالا به اشتراک گذاری یک سخت افزار و معماری آن را حتی ساده تر برای ایجاد ported کاتالیست-سبک برنامه برای مکینتاش.

و حتی اگر اپل می کند اعلام برنامه ریزی برای ARM مبتنی بر مکینتاش در WWDC آن احتمالا ماه قبل از واقعی کامپیوتر می رسند — شایعات می گویند که اولین بازوی مکینتاش خواهد شد در سال 2021 در اولین. وجود دارد اولویت برای این کار بیش از حد: اپل برای اولین بار اعلام کرد که این امر می تواند تغییر به اینتل تراشه از پاور معماری در WWDC سال 2005 ماه پیش از آزادی احتمالی از اینتل مکینتاش در ژانویه 2006 در سفارش به توسعه دهندگان زمان برای آماده شدن برای انتقال. گفت: این تغییر اتفاق افتاده است قابل ملاحظه ای سرعت — اپل در حال به روز رسانی آن ترکیب کل رایانه های مبتنی بر اینتل نسخه در ماه اوت 2006.

جدید iMac

IMac سر رسیده و برای تازه کردن — آن سال بوده اپل به روز رسانی اصلی آن رومیزی با طراحی جدیدو شایعات نشان می دهد که ما می تواند یکی در WWDC که کاهش ناهنجاری گسترش صفحه نمایش 23 اینچ و ارائه یک طراحی نزدیک تر به نرم افزار نمایش XDR که اعلام شد آخرین WWDC.

جدید اپل تلویزیون 4K

وجود دارد همچنین شایعات از یک تجدید تلویزیون اپل با توجه به این که زمان اپل تلویزیون 4K مدل معرفی شده در سال 2017) گرفتن کمی طولانی در دندان. به روز رسانی انتظار می رود نیست به بیش از حد انقلابی هر چند اگر آن را نشان می دهد انتظار می رود آن را به نگاه بسیار شبیه به مدل فعلی اگر چه با دو برابر ذخیره سازی (از 32GB و 64GB به 64GB و 128GB) و بهبود یافته پردازنده.

اپل AirTags

یکی از بیشتر به طور کامل به بیرون درز محصولات اپل از اواخر کاشی مانند AirTags شده است کمین در لبه های متعدد نرم افزاری اپل نشت و شایعات رفتن بیش از یک سال و حتی در رسمی اپل ویدیو تبلیغاتی. این AirTags انتظار می رود به دیسک های دایره ای است که تکیه بر همان U1 چیپس و فناوری معرفی شده در آی فون 11 به ارائه واقعیت افزوده رابط برای پیدا کردن آیتم های از دست رفته با سطح بالایی از دقت است. آنها نشان داده ایم تا مقدار زیادی قبلی iOS می سازد اما آنها در نهایت ظاهر را در WWDC سال 2020?

یک چیز بیشتر...

مثل همیشه WWDC توسط اپل رویداد و با توجه به هرج و مرج طبیعت 2020 — با محصول اطلاعیه ها و تاریخ انتشار به طور فزاینده ای در همه جا با توجه به زنجیره تامین اختلال و تاخیر — یک فرصت خوب وجود دارد که هر چیزی می تواند اتفاق می افتد. در حالی که WWDC آیا تمایل به تمرکز بر روی نرم افزار و توسعه دهنده اطلاعیه ها, اخبار اتفاق افتاده در گذشته در اینجا. هر چه می کند اعلام کرد که نگه داشتن آن را قفل شده است و به آستانه برای پیدا کردن به عنوان به زودی به عنوان آن اتفاق می افتد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن